مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

اینجا من مانده ام و خیال همیشگی چشمان تو


اینجا من هستم و سکوت، سکوتی شکسته و درهم بخاطر هر روز ندیدن تو
اینجا من هستم ؛ تهی از زندگی، خالی‌تر از همیشه؛ با کلافی درهم و پیچ در پیچ
معنی سکوتم را با چشمانم برایت بارها فرستاده‌ام

اینجا من هستم با آوازی که هرگز نشنیدی
اینجا من هستم، تنها در پس اندوه صدای کهنه ساز
اینجا من هستم و گلی پرپر شده از عشقی کور
اینجا من هستم و دل شکسته‌ام

اینجا من مانده‌ام به انتظار آن لحظه که بیایی
در شهری دور و غروبی تنگ ، که سینه‌ام را هر آن می‌درد
اینجا من مانده‌ام و سرمایی که استخوانم را داغون کرده است
اینجا من مانده ام با سیمایی شکسته‌تر از همیشه
اینجا من مانده ام و خیال همیشگی چشمان تو

  • ۸۹/۰۷/۲۴
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۱)

سلام وب باحالی ذارین به منم سری برنیذ ونظرتون رو بذارید
سلام دوست عزیز
از مطالب جالب وبلاگتون دیدن کردم
از شما دعوت میکنم از وب من هم دیدن کنید.
اگر ممکنه وبلاگ منو در لینکستان وبلاگتون قرار بدبد.ممنون میشم
خانه کتاب ایران
www.homebook.blogfa.com
لینک کنید.مرسی
منتظر حضور شما هستم.

راستی ما به کاربران و بازدیدکنندگان وبلاگمون هدیه میدهیم
ارسال اس ام اس رایگان از طریق گوشی خودتان
هم خودتان میتوانید استفاده کنید و هم میتوانید به بازدید کنندگان خود هدیه دهید و آمار بازدید و علاقه کاربران به وبلاگتان را بالا ببرید
برای اطلاع بیشتر از نحوه استفاده از سایت ارسال کننده اس ام اس رایگان به وبلاگ ما مراجعه کنید
البته تعداد محدوده.. اولویت با کسانی هست که زودتر اقدام کنند
یک سایت به شما معرفی میکنیم که از طریق آن میتوانید به صورت رایگان اس ام اس ارسال کنید
موفق باشید
  • شیهان حامد ظفرانلو
  • پژواک

    تا چشم باز می کنم می بینم دلم تنهاست .....
    خودم رسوا ، دلم شیداست ...
    به پیش رویم کوه جدایی هاست .

    در این دره که افتاده ام تنها ، دلم تنگ روز رهایی هاست ....

    پژواک صدای خسته ام با من می کند نجوا :
    که هر کس به کوه زد رهایی یافت ......
    که هر کس به کوه زد رهایی یافت .....

    اما مرا آن دل که فرهاد شوم نیست ...
    ز پا این بند خونین برکنم نیست .

    امید آنکه جان خسته ام را رسانم بر سر قله ها نیست .
  • فاطمه(قاصدک)
  • اینجا من هستم با آوازی که هرگز نشنیدی
    اینجا من هستم، تنها در پس اندوه صدای کهنه ساز
    اینجا من هستم و گلی پرپر شده از عشقی کور
    اینجا من هستم و دل شکسته‌ام ..
    فوق العاده بود دوست خوبم بی اغراق
  • فاطمه(قاصدک)
  • با افتخار لینکتون کردم
  • کلک دلنویس آمینا
  • نازنین بدون تو دنیا رو باور ندارم ، با تو از رمز طلسم قصه سر در میارم ، لحظه ی سقوط من دست تو مثل معجزه اس ، شب میترسه از خودش وقتی میگم دوست دارم .
  • کلک دلنویس آمینا
  • این طرف مشتی صدف ، آنجا کمی گل ریخته / موج ماهی های عاشق را به ساحل ریخته / زاهدی با کوزه ای خالی ز دریا بازگشت / گفت خون عاشقان منزل به منزل ریخته .
    وقتی به وبلاگت سر میزنم حس میکنم که کنار هم نشستیم و با هم درددل میکنیم . تو دقیقا حرف دل منو از زبون خودت میزنی . تنهائی ما آیا هرگز تمومی داره ؟
  • لیلا مومن پور
  • سلام مهربان

    در دل کاغذی به روزم

    و چشم انتظارت با بهترین ها .............
    .
    .
    .
    .
    .
    همین حالا
    قشنگ بود ولی نه اینقدری که قابل قسمت با خوانندگان وبلاگت باشه.میبخشی که اینقدر صریحم.دوست دارم کمکت کنم تا بهتر اشی.
    سلام شعر خیلی قشنگیه کلا تمام مطالبتون با معانی محکمی هستن موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">