مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

امام رضا دلمون واسه زیارتت تنگ شده

غریب و تنهاییم و تنها تو هستی که  حرفهای ناگفته ما را می دونی و

می دونی چه می کشیم از دست این روزگار و آدمهاش

  • ۸۹/۰۷/۲۶
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۲)

سلام
کاش میشد میتونستم همین زودیا برم زیارتش
میدونم که به دلم آرامش میداد
شاد باشی و همیشه سبز
  • نت 4 دانلود
  • دانلود بازی ، فیلم ، انیمیشن ، نرم افزار ، والپیپر و .... همگی با لینک مستقیم در :
    www.Net4Download.com
    منتظر حضورتان گرمتان هستیم
    عید میلاد اقای مهربونمون مبارک
    راجع به این اپ نظری ندارم فقط میدونم برای با خدا بودن نیاز به واسطه ای ندارم!!!
    سلام
    سلام بر اقای دلداده ها
    دلم برای حرمت تنگ شده
    من برای با خدا بودن به وساطت تو نیاز دارم
    چون اونقدر حقیرم که برای هر کار کوچیکی تو زندگیم به واسطه نیاز دارم
    چه برسه به با خدا بودن
    هر چند خدای من برای با من بودن واسطه ای نمیخواد
    من توکل میکنم به خدا و توسل میکنم به شما
    کاش بفهمم تفاوت این دو را
    راستی عید گذشتتون مبارک
    در پناه مهرافرین ، مهرافرین باشی
  • من ومیلاد
  • سلام عزیزم
    وبت عالیه
    به وب ما هم سر بزن
    منتظرتم
    سلام
    دوست دارم اگه دوست داشتی بیای پست جدیدم رو بخونی
    منتظرتم
    سلام وب جالبی داری

    مرکز دانلود سورس کد های برنامه نویسی


    www.pmsoft.blogfa.com
  • پرستوی مهاجر
  • سلام دوست عزیز!
    اومدم تو بلاگت تا دعوتت کنم بیای تو وبلاگ من.من فیلم های جدید هالیوودی گذاشتم با لینک
    مستقیم.
    راستی یه مسنجر باحال فقط واسه ایرانی های گل گذاشتم که حرف نداره.تازه راه اوفتاده و یه
    محیط واقعا
    سالم و مفیدی داره.پس حتما یه سری بهم بزن!
    از مطالب موضوعات وبلاگ استفاده کنید.

    -------------------------------------------------

    دوست عزیز وبلاگ من احتیاج به نویسنده فعال داره.از وبلاگ بازدید کنید و اگه خواستید
    تو زمینه ها و
    موضوعات وبلاگ نویسندگی کنید.بهم اطلاع بدید.با تشکر....
    salam ai gol gofti ma ham vase residan be zarihesh delemon lak zade ke berim onja va bahash darde del konim .web ghashangi dari be ma ham sar bezam montazerim va mamnon mishim
    یه سر هم به ما بزن
    سلام زیارت قبول باشه
    عاشق امام رضام حسابی
    ممنونم که دعام کردین
    امیدوارم سفر بعدیت کربلا و مکه دعام کنی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">