مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

چقدر سخته

چقدر سخته

تو خیالت ساعتها باهاش حرف بزنی اما

وقتی دیدیش هیچ چیزی بجز سلام نتونی بگی . . .

چقدر سخته

وقتی که پشتت بهشه دونه های اشک گونه هاتو خیس کنه

اما مجبور بشی بخندی تا نفهمه که هنوز دوسش داری . . .

چقدر سخته

گل آرزوهاتو تو باغ دیگری ببینی و هزار

بار خودتو بشکنی و اونوقت آروم زیر لب بگی

گل من

باغچهء نو مبارک

 

  • ۸۹/۰۸/۰۱
  • مسافر غریب

نظرات  (۹)

سلام وبلاگ بسیار خوبی داری به وبلاگ من هم سر بزن
پارسیان 360 بزرگترین سایت دوستیابی و جامعه مجازی
با دوستان و آشنایان خود در ارتباط باشید
کلیک کنید و عضو شوید
-----------------------------------------------------
http://www.parsian360.com
ببار آسمون
نذار کسی ببینه گریه هامو
بذار پنهون کنم بغض صدامو
اخه هیچ کی نمیخواد که بخونه
از تو نگاه من گلایه هامو

حال دل شکسته رو ، فقط دل شکسته میدونه
سلام بر مسافر غریب
تو خیال با کسی صحبت کردن ..... خیلی تجربه اش کردم ... گفتگوهای درونی .
اما قسمت دوم : این که کسی رو دوست داشته باشم و در باطن گریه کنم و در ظاهر بخندم .... نه .... من در 99 درصد مواقع با خودم و دیگران صادقم ... همونی هستم که می بینند .... دوست داشتنم روشن و واضحه .... غمم آشکار .... عصبانیتم .... گریه هم کم اما بدون روبرگردوندن از نگاه دیگران ... در کل راحتم ...
اگه روزی گلم رو توی باغچه دیگری ببینم و بدونم اونجا خوشه .... می پذیرم که با این که هنوزم گلی دوست داشتنیه ... اما دیگه گل من نیست .... می گردم دنبال گل دیگه ای برای خودم تا من هم در کنار گلم خوش باشم ... ( هرچند سخت و وقت گیر باشه ) درضمن خاطرات گلم رو هم با شادی برای خودم حفظ می کنم .
اما می دونم همه اینها دلیل نمی شه که شما هم مثل من باشی ..... آدمها متفاوتند و همین تفاوتشونه که دنیا رو جالب کرده
سلام دوست جونیمون، وب خیلی قشنگی داری "تبریک میگیم"؛ از این به بعد هر روز سر میزنیم بهت دوست گلمون... اگه خواستی میتونی ما رو به اسم {علی & منا} لینک کنی، ما به چه به اسمی لینکت کنیم؟ تو نظرات وبمون بگو...
منتظر نظرات قشنگتونم هستیما...

خیلی دوس داریم نظرتونو در مورد عشقمون بدونیم... میسی!

(علی & منا)


__?????____????
___????__????_???
__???____????__???
__???_???___??__??
__???__???????___???
___???_????????_????
???_??_???????__????
_???_____????__????
__??????_____?????
___???????__?????
______???? _??
______________??
_______________?
_????_________?
__?????_______?
___????________?
____?????______?
_________?______?
_____???_?_?__?
____?????__?_?
___??????___?_____?????
____????____?___???_?????
_____??____?__??____??????
______?___?_??_______????
_________???__________??
_________??____________?
_________?
________?
________?
_______?
سلام دوست عزیز
بنده مدیر انجمن ستاره ایران هستم
تبادل لینک بهترین روش برای بالا بردن رنک (رتبه) صفحات وب هست
در صورت تمایل میتونید لینک ما رو با عنوان انجمن ستاره ایران و آدرس http://starir.com در وبلاگ یا وب سایت خودتون ثبت کنید.
پس از ثبت لینک ما با استفاده از این صفحه http://starir.com/cantact-me/index.html به ما اطلاع بدین تا بمدت 24 ساعت آدرس شما رو در صفحه اول سایت خودمون قرار بدیم.
با تشکر، مدیریت انجمن ستاره ایران
  • زهرا(صبح امید)
  • آرزویم لبخند توست،حتی اگر خنده ات سهم باغچه دیگری شود...
    ممنون از مطالب خوبت،بهم سر بزن
    ماه بود ماه من. به کلبت اومدم جا خوردم قصر دل نوشته هات بود لذت بردم.اگه تو بخوای می تونیم تبادل لینک کنیم با همین اسما منتظر جوابتم
    این دکلمه خیلی خیلی رو من تاثیر گذاشت وقتی برای اولین بار گوش کردم
    مخصوصا بغض خواننده(یکی از دوستانمه)ادمو تحریک میکنه
    مرسی از وبلاگ خوبتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">