مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

به خاطر قوانین عاشقانه جهان

دستهایم برایت شعر می نویسند

اما تو هرگز نخواهی خواند...

آتش عشق در چشمانم غوطه می زند

ولی تو هرکز نخواهی دید...

نه تو هرگز مرا نخواهی فهمید...

و من با این همه اندوه از کنارت خواهم گذشت

و باز تو درکم نخواهی کرد

مرا صدا کن

وقتی میخواهم تو را در میان کوهستان صدا کنم

مرا صدا کن

به خاطر قوانین عاشقانه جهان

صدایم کن

تا شبیه آفتاب شوم

صدای تو عشق و لبخند است...

صدایم کن

تا از گیا هان عبور کنم

صدایم کن  اه ای ناجی ترانه های جاویدان...

صدایت نازکتر از دل پروانه ها ست

لب هایت در تخیل من می جنبند

صدایم کن...

  صدایم کن...


 

  • ۸۹/۰۸/۰۴
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۴)

سلام بر مسافر گرامی
خوندم . لطبف بود
  • لیلا مومن پور
  • سلام مهربان

    قشنگ و لطیف بود

    شادمان باشید
  • ₪₪ مَــصایه ₪₪
  • سلام
    ممنون که سر زدی
    ××××

    مردان در مسیر عشق به وسعت نامتناهی نامَردند
    گدایی عشق می کنند ، تا زمانی که به تسخیر قلب زن مطمئن نیستند ،
    اما همین که مطمئن شدند نامَردی را در حد مردانگی انجام میدهند
    (شریعتی)
    آتش بدو دست خویش بر خرمن خویش
    چون خود زده‌ام چه نالم از دشمن خویش
    کس دشمن من نیست منم دشمن خویش
    ای وای من و دست من و دامن خویش
    سلام
    ممنون که نظری در مورد وبلاگ و مطالبش ندادین ...
    سلام.

    خیلی وب توپی داری.

    من که خیلی حال کردم.

    میشه به سایت منم بیای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    تو رو خدا به سایت منم بیاااااااااااا.

    منتظرتم.

    WWW.RASTGHAMATAN.IR
    سلام
    وبلاگ با احساس و زیبایی داری
    امیدوارم همچنین با احساس زیبایی بیافرینی
    وبلاگ زیبایی دارید موفق باشید به منم سر بزنید خوشحال میشم.
  • ₪₪ مَــصایه ₪₪
  • ســــــــــــــــــــــــــــلام

    ×××××××
    باشه صدات میکنم فقط اینقد داد نزن همسایه ها خوابن!
    سلام. جالب بود
    سلام خوبی
    شعر زیبایی نوشتی و خوشحال شدم به وبلاگ من سرزدی
    احساس تمام مهر یه ام از دنیا
    نظر لطف شما کلمات مهر بانت بود باز هم به من سر بزن دوست مهر بان
    وبلاگ قشنگی داری
    به منم سر بزنیا
    دوسش داشتم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">