مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

دلتنگی

خود را به که بسپارم وقتی که دلم تنگ است

 پیـــدا نکنم همـدل- دلــها همه از سنگ است

گویا که در این وادی از عـشق نشانــی نیست

گر هست یکی عاشق آلوده به صد رنگ است

  • ۸۹/۰۸/۰۹
  • مسافر غریب

نظرات  (۲۶)

دیری‌است از خود، از خدا، از خلق دورم

با این‌همه در عین بی‌تابی صبورم


پیچیده در شاخ درختان، چون گوزنی

سرشاخه‌های پیچ‌درپیچ غرورم


هر سوی سرگردان و حیران در هوایت

نیلوفرانه پیچکی بی‌تاب نورم


بادا بیفتد سایه‌ی برگی به پایت

باری، به روزی روزگاری از عبورم


از روی یکرنگی شب و روزم یکی شد

همرنگ بختم تیره رختِ سوگ و سورم


خط می‌خورد در دفتر ایام، نامم

فرقی ندارد بی‌تو غیبت یا حضورم


در حسرت پرواز با مرغابیانم

چون سنگ‌پشتی پیر در لاکم صبورم


آخر دلم با سربلندی می‌گذارد

سنگ تمام عشق را بر خاک گورم
سلام

عالیه
خود را به که بسپارم وقتی که دلم تنگ است
بسیار زیبا بود و دلنشین
  • بانوی اردیبهشت
  • خسته ام
    غمی سنگین به چشم باغبان بود
    که گل هایش به یغمای خزان بودزغم جان دادو باران گریه سر کرد
    صدای گریه اش در ناودان مرد
  • بانوی اردیبهشت
  • سلام!
    ممنون که بهم سرزدی!
    تا یه جایی مطالبت رو خوندم!
    زیبا بود!
    خوشحال میشم بیشتر سربزنید!
    اگه مایل باشید تبادل لینک کنیم!

    موفق باشید!
    سلام باعث خوشحالیه منه که از وبلاگ حقیرم خوشتون اومد
    از وبلاگ شما بسیار لذت برم مطالب خیلی قشنگی دارید
    خوشحال میشم اگه با هم تبادل لینک کنیم

    اینجا هستم

    تنها و بی یاور

    سکوت تاریک عبور با فکر لرزان من می شکند

    می ایستم

    نگاه به عقب

    نگاهی به رو به رو

    پشت سر ، رد گذشتن هایم

    رو به رو راه آرزوهایم

    و باز هم می روم ...
    سلام محبت دارید نظر لطفتونه شما هم وب قشنگی دارید موفق باشید
    سلام
    سلام.زیبا بود،خیلــــــــــی.


    "برای دلتنگیــــــــــــــــم........."آپ هستم.خوشحال میشم از حضور شما.
    سلام ممنونم مسافر جان.
    جالب بود دوست من امیدوارم موفق باشی
    بچه های جنگل ابر
    salam
    jaleb boood
    سلام ممنون که نظر گذاشتی وبلاگت خیلی عالیه اگه دوست داشتی منو لینک کن بعدش خبرم کن که شمارو لینک کنم
    بازم بهم سر بزن
  • پولاریس.polaris
  • سلام من پولاریس هستم یکی از نویسندگان وبلاگ موسسه غیر انتفاعی سمنگان شهرستان آمل...ممنون که به وبلاگ من سر زدی.تو هم وبلاگ جالبی داری...مخصوصا همین شعر دلتنگی چون خیلی ازش خوشم اومد گفتم همین جا نظر بذارم.باز به ما سر بزن خوشحال میشم بای...
    تصویری داشتم....خیال کردم که در ساحل دریا با خدا قدم میزنم...
    در آسمان تصویری از زندگی خودم دیدم...همه جا دو رد پا دیدم.....یکی از آن من و دیگری جای پای خدا بود...
    وقتی در آخرین تصویر زندگیم به روی شنها نگاه کردم؛ دیدم که گاهی فقط یک ردپا میبینم...دریافتم که اینها در سخت ترین مواقع زندگیم بود...
    از خدا پرسیدم: خدایا فرمودی که اگر به تو ایمان آورم هرگز تنهایم نخواهی گذاشت....چرا در سخت ترین مواقع زندگیم ردپایی از تو نمیبینم...چرا در آن اوقات رهایم کردی...
    فرمود: فرزند عزیزم
    تو را دوست دارم و هرگز تنهایت نگذاشته و نخواهم گذاشت
    اگر در سخت ترین لحظه ها فقط یک ردپا میبینی...
    آن ردپای من است که تو را بر دوش کشیده ام...




    سلام..ممنونم بهم سر زدید ...وبلاگ پرمحتوایی دارید و انتخاب شعرهاتون فوق العاده است.... همه آرشیوتون رو خوندم ...آخه من عاشق وبلاگهایی هستم که پر از شعره

    در ضمن با افتخار لینکتون کردم

    شاد باشید
    خودت را به خدا بسپار زمانی که دل تو تنگ است
    پیدا بکنی دلها، دلهایی که پر رنگ است
    گویا که هم عشق است ذات و وجود او
    گر باشد او معشوق عشق دگران ننگ است
    سلام عالی بود.موفق باشید
    ممنونم بهم سر زدی.وبلاگت خیلی قشنگه.بازم پیشم بیا
    سلام
    ممنون از حضورت
    وبتون واقعا قشنگه
    مطالبتون هم خیلی زیبا بود
    موفق باشی
    سلام نوشته هاتون عالیه هر چند پراز احساس دلتنگی اما گاهی درد هم عالمی دارد
    ممنو ن از حضورتون در وبلاگگم خوشحال شدم
    موفقیت شما را ارزومندم
    سلام سلامی به زیبایی خش خش برگ های پاییزی
    من اومدم با یه خبر داغ داغ و دست اول...
    منتظرت می مونم.
    سلام سلامی به زیبایی خش خش برگ های پاییزی
    من اومدم با یه خبر داغ داغ و دست اول...
    منتظرت می مونم.
    درج رایگان تبلیغات شما
    سایت تو میهن این افتخار را دارد که آگهی ها و تبلیغات شما را به صورت رایگان و به
    سلام دوست عزیز :


    سلام وبلاگ خوبی داری خصوصا موزیکشو خیلی دوست دارم من با اسم مسافر غریب لینکت کردم یو هم منو با اسم مرجان لینک کن
    مرسی
    ==============================
    پس آدرس وبلاگت کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ₪₪ مَــصایه ₪₪
  • ¨°º¤ø„¸ ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¨¨°º¤ø„¸¨°º¤ø„¸ ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¨¨°º¤ø„¸
    `*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•´¨`*•.¸¸.•*´

    ¤•-----------♥♥---- یه دنیا زیبایی واسه شما---------♥♥------•¤

    ¨°º¤ø„¸ ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¨¨°º¤ø„¸¨°º¤ø„¸ ¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸¨¨°º¤ø„¸
    `*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•`*•.¸¸.•*´

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">