مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

بگو از کدوم قاصد سراغ از عشق تو بگیرم

کجای کوچه شعرم
سراغ از چشمت بگیرم
بگو !کجا عشق رو گم کردی
که من لای شعرهام– دلتنگم ! اسیرم !

بگو شعر کدوم شاعر
بدون اسم تو خط خورد
بدون هرم دست تو
تک تک شعرهام
رو دستم مرد

کجای قصه رو کندم
که تو از قلب من رفتی
کدوم خط و بی تو رد کردم ؟
که تو از من گذر کردی

کجای کوچه ی شعرهام
سراغ از چشم تو بگیرم
بگو از کدوم قاصد
سراغ از عشق تو بگیرم

تن زخمی شعرها م بی تو یه حقیره
بدون!! شعر منو و قلبم بدون اسمت میمیره
بدون نبض چشم تو - بدون بوی عطرتو
بگو از کدوم رویا سراغ از عشقت بگیرم ؟؟
سراغ از عشق بگیرم ؟

  • ۸۹/۰۹/۱۰
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۵)

واااااااااااااااااااااااااااااااای

فوق الاده بود


دمت گرم

خییییییییییییییییییییلی قشنگه
  • دختر پسرای شمال
  • سلام خوبی
    وبلاگ قشنگی داری
    مطالب خوبی هم گذاشتی
    به من هم سر بزن اگه دوست داشتی تبادل لینک هم میکنم


    _________________________

    فیلا بای
    خیلی قشنگ بود
    آپم
    آپم
  • سرو سیمین
  • سلام
    سراغ عشق رو از رویا نگیر ازخدا بگیر چون عاشق تمام مخلوقاتش هست.
    اما م سراغ عشقروفقط و فقط از ساز شکسته ام می گیرم
  • ابوذر اکبری
  • گل نازم یه ماه میشه

    جلوه کردی توی قلبم

    دیگه تو اون عمر و جونی

    روح من امید و صبرم

    امروز یک ماهه شدی تو

    الهی صد سالِ خوشبخت

    انتظار چشم نازت

    عاشقونه وقت و بی وقت

    گل من مهمون قلبم

    صاحبِ خونه ی شادی

    شاعرانه پا به پاتم

    با همه عشقی که دادی

    با تموم مهربونی

    دنیا ساده ست چون جوونی

    مثل لبخند میشه وقتی

    قدر قلبتو بدونی ٢




    توی چشمای قشنگت

    من یکی خیلی کوچیکم

    وقتی عشق من یه دنیاست

    آره من همین یه تیکم

    عزیزم دو ماهی رفت و

    به همین زودی یه ساله

    میگذره روزا و ماها

    بعدِ اون فقط خیاله

    فقط یه خاطره ی گم

    ترش و شیرین و هزار تو

    زندگی رسمش همینه

    مهر و لطفتو بکن رو

    خـدا گل کن تو تـرانـه

    وقتی شوق تو نباشه

    این ترنم عاشقانه

    نور و امید رو می پاشه . . .
    بیا تا ببینی رفت و امدش چه بر سرم اورده
    السلام علیک یا أباعبدالله

    وعلی الارواح التی حلت بفنائک علیکم منی جمیعا

    سلام الله أبدا مابقیت وبقی اللیل والنهار

    ولاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم

    السلام علی الحسین

    وعلى علی بن الحسین

    وعلى أولاد الحسین

    وعلى أصحاب الحسین

  • لیلا مومن پور(مجری و گوینده )
  • سلام مهربان
    .
    .
    .
    .
    .
    بیا ببین
    .
    .
    .
    .با دقت و احساست رو از خوب تماشا کردن بگو

    .
    .
    .
    .در عکس و مکث چشم به راهم با بهترین های 2010
  • رمانس بانو
  • انچه مرا به سمت تو کشید چیست نمیدانم


    شاید در عمق وجود من و تو چیزیست شبیه زخم که دردش شیرینست پس به



    کاشانه ی من بیا تا شیرینی این زخم را با هم در جام رفاقت نوشیم


    منتظرم عسیسم
    سلامممممم
    خوبیییییی؟
    مطالبت قشنگه
    کم پیدا شدی ها
    اپم
    بازم بیا اونطرفا خوشحال میشم
    موفق باشی
  • مریم الله وردی
  • سلام دوست عزیز

    قلم زیبایی دارید

    براتون آرزوی موفقیت دارم

    با احترام دعوتید

    زندگیتون رنگین و فارغ از رنگ و ریا

    در پناه حق
    شما بافاتح نسبتی داری؟
    salam agha omid mikhastam begam ke man weblog shoma ra link kardam shoma ham weblog mano link konid
    سلام همشهری اگه مایل به تبادل لینک بودی خبرم کن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">