مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر است

یا حسین
  • ۸۹/۰۹/۱۹
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۶)

Salam doste aziz,Weblog khili khobi dari,Ham matalebesh jalebe va ham az anasor gerafiki estfade kardi,Khosh hal misham to ro toye Weblog kochikam bebinam!Behem sar bezan!Montazeretam!
Hosein.Hamzehi
سلام یه سوپرایز براتون دارم. اگه تا حالا توی این سایت ثبت نام نکردید ( که احتمالا ثبت نام کرده باشید) با ثبت نام و شرکت در پیش بینی مسابقه های فوتبال می تونید از 15000 تومان تا 14000000 تومان جایزه نقدی بگیرید. کف (حداقل) موجودی قابل برداشت از این سایت 50000 تومان است که هر وقت برنده شدید به حساب شتاب دارتان واریز می شود. احتمال برنده شدن شما بالای 31 درصد است یعنی احتمالا بار چهارم یا پنجم می توانید جزو برنده ها باشید. این سایت 60 % پول جمع شده را بین نفرات اول 20% را بین نفرات دوم و 10% را بین نفرات سوم تقسیم می کند و 10% را خود بر می دارد که رقمی نزدیک به 11000000 برای هر مسابقه است. کف کردین اگه هفته ای 4 مسابقه برگزار کند آن وقت هفته ای چهل وچهار میلیون درآمد سایت می باشد. کفتان نبرید. ثبت نام در این سایت رایگان است بقیه توضیحات را می توانید در سایت ما ببینید لینک ثبت نام هم اونجا گذاشتم حتما ثبت نام کنید و هیجان شرکت در این رقابت ها را با تمام وجود احساس کنید.ولی اگه برنده چند میلیونی شدید نامردید اگه صد هزار تومان را به حساب من حواله نکنید.این امکان در سایته هست. برای همین منظوره شاید. من هم متوجه برنده شدن شما می شوم از روی فتوکل.
  • تالار همایشهای نمایشگاه بین المللی مشهد
  • سلام و احترام.تالار همایشهای نمایشگاه بین المللی مشهد آماده میزبانی همایشها سمینارها اجلاسها نشستها گردهمایی ها میزگردها کنفرانسها کنگره ها سمپوزیومها جشنها ، جشنواره هاو مجامع عمومی شماست
    تلفن تماس: ۵۰۲۳۴۰۰-۰۵۱۱
    ۵۰۰۵۳۱۱-۰۵۱۱
    ۵۰۷۰۰۵۴-۰۵۱۱
    تلفن همراه:
    ۰۹۱۵۳۱۳۷۰۶۱
    با سلام
    من مدیر h2msite.ir هستم و از جنابعالی برای عضویت و فعالیت در سایت دعوت به عمل می آورم
  • کلک دلنویس آمینا
  • یک حوصله آسمان ، برایم بفرست
    یک بیت از این وآن ،برایم بفرست
    وقتی که زمانه اینچنین دلگیر است
    یک بوسه ی ناگهان برایم بفرست
    -
    صد فصل بهار و صبح دیرینه گذشت
    چندین سفر قرن ، در این سینه گذشت
    همزاد پرستوست و بر می گردد
    آن مرد که در غروب ِ آدینه گذشت
    -
    ای ناجی تاریخ ، بیا خانه ی ما
    بکذار قدم به سمت کاشانه ی ما
    در جمعه ی انتظار تو بَلواهاست
    آتش زده در بساط پروانه ی ما
    -
    چشمان خدا رنگ نگاه من و توست
    در فاصله های قبله گاه من و توست
    سلام
    ممنون که سرزدین
    با حسین از یا حسین یک نقطه کم دارد ولی با حسین بودن کجا و یا حسین گفتن کجا
    السلام علیک یا أباعبدالله
    وعلی الارواح التی حلت بفنائک علیکم منی جمیعا
    سلام الله أبدا مابقیت وبقی اللیل والنهار
    ولاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم
    السلام علی الحسین
    وعلى علی بن الحسین
    وعلى أولاد الحسین
    وعلى أصحاب الحسین
    سلام دوست عزیز
    وبلاگ زیبا و پر محتوای دارید
    ممنون که به من سر زدید
    موفق باشید
    *
    ____*-:¦:-*_____0?0?____?0?0
    __*-:¦:-*____0?0000?___?000?0
    _*-:¦:-*____0?0000000?000000?0
    _*-:¦:-*____0?00000000000000?0
    __*-:¦:-*____0?000000000000?0
    ____*-:¦:-*____0?00000000?0
    ______*-:¦:-*_____0?000?0
    _________*-:¦:-*____0?0
    ______________,*-:¦:-*
    آپم و منتظر حضور مهربونت
    یک بار دیگر به سمتم قدم برداشته... چه کنم؟
  • غریبه آشنا
  • سلام....من هم محرم رو به شما تسلیت می گم.
    شعرهای وبلاگت خیلی قشنگن
  • ابوذر اکبری
  • سلام وقت خوش تشریف بیار خوندنیه ........ شاد و برقرار
    باورت می کنم همسفر...
    فدای دلهای شکسته...
    مسافر...
    سلام من شما رو یادم نمیاد ولی خوشحالم سر زده بودی به وبم
    با سلام
    وبلاگت را خواندم ، به دلم نشست ، با اجازه در آخرین پستم از وبلاگ شما استفاده کردم.... جالب است ، وبلاگت ، تقریبا همزمان با وبلاگ من- ایام کبود - آغاز شده ..... و انگار همکلامیم در این نکته :
    ما هم شکسته خاطر و دیوانه بوده ایم
    ما هم اسیر طره جانانه بوده ایم
    بر کام خشک ما به حقارت نظر مکن
    ما هم رفیق ساغر و پیمانه بوده ایم

    موفق باشی / وبلاگ ایام کبود / همکلاسی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">