مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

گفتی: غزل بگو! چه بگویم؟ مجال کو؟

گفتی: غزل بگو! چه بگویم؟ مجال کو؟
شیرین من، برای غزل شور و حال کو؟

پر می زند دلم به هوای غزل، ولی
گیرم هوای پر زدنم هست، بال کو؟

گیرم به فال نیک بگیرم بهار را
چشم و دلی برای تماشا و فال کو؟

تقویم چارفصل دلم را ورق زدم
آن برگهای سبِز سرآغاز سال کو؟

رفتیم و پرسش دل ما بی جواب ماند
حال سؤال و حوصله قیل و قال کو؟

  • ۸۹/۱۰/۰۴
  • مسافر غریب

نظرات  (۲۲)

سلام
آپم منتظر حضور گرمتان هستم
  • لیلا مومن پور
  • سلام مهربان

    .
    .
    .
    بروزم برای اتفاقات این روزها
    .
    .
    .
    .چشم انتظار م نگذار
  • عشق ایسم
  • سلام
    به به!
  • قلب مهربون
  • سلام
    سلام .شما به وبلاگ من سر زده بودین؟آدرس نگذاشته بودین
    این شعرای قشنگ مال خودتونه؟
  • مجتبی قاسمی نژاد
  • سلام دوست عزیز
    خوبی
    وب زیبا و جالبی داری
    یک پیشنهاد خوب برات دارم اگر دوست داری از شر ویروسهای کامپیوترت خلاص بشی و اینکه دنبال بهترین
    آنتی ویروسهای قوی 2011 هستی و همچنین اگه دوست داری بهترین مجموعه نرم افزار ها را به صورت
    رایگان داشته باشی میتوانی به صورت رایگان از سایت من دانلود کنید
    منتظر حضور شما هستم
    خدانگهدار
  • لالایی نیمکت
  • سلام
    خوبید؟؟؟
    من به روزم حتما بیاید
  • شیطون بلا
  • منو بانام وبلاگم بلینک
    من باچه نامی بلینکمت؟
  • جا مانده
  • این روزها دلم دست خودم نیست
    تا یاد همه گذشته و پارسال میافتم اشکام سرازیر میشه... ا
    نمیدونم ته دلم هنوزم میخوام برگرده
    اما از این بخت و اقبالم خسته شدم
    خیلی سعی میکنم هرشب دعا میکنم
    اما اروم نمیشم
    بازم مثل همه اونروزای شدم که داشت میرفت
    صدام گرفته... سرما خوردم... عصبی هستم ... دلم نمیخواد هیچ کس پیشم باشه... فقط گریه دقیقا مثل 7ماه پیش انگار بازم 7ماه پیش داره تکرار میشه. بسمه زجر کشیدن برام دعا کن
    دلم یه بارون حسابی میخواد
    سلامی چو بوی خوش آشنایی بر آن مردم دیده بر روشنایی
    خوشحالم که با شما که در مسیر مقدس زیبایی و دانایی و نیکویی هستید، آشنا شدم.
    خواستم به اطلاعتان برسانم که به تازگی محفلی گرم و صمیمی از دوستداران ادب و هنر گرد هم آمده اند و
    "انجمن عاشقان" را تشکیل داده اند.
    از طرف تمامی انسان‌های اهل دل، شما را به حضور در انجمن عاشقان دعوت می‌کنم.
    http://ashegan.ir
    خوشتر از دوران عشق ایام نیست بامداد عاشقان را شام نیست
  • حتما سر بزنید.
  • همه جای ایران اینترنت اینترنت پر سرعت داشته باشید.
    چه طوری؟
    تنها با استفاده از یک سیم کارت+مودم D_Link نانو
    تنها 95 هزار تومان با گارانتی سراسری ایزی
    با ما تماس بگیرید.
    03126790653
    این نوشته ات هم قشنگ بود . . .

    وبلاگ : ایام کبود
    سلام تو وبم یکی رو معرفی کردم یکی که تمام عشقمه اون تنها کسی که شبای جمعه با صبر میشینه حرفای منو گوش میکنه اشکامو لمس میکنه ارومم میکنه اون کسی که وقتی پیششم دلم نمیخواد ازش جدا شم وقتی پیششم احساس ارامش عجیبی دارم کنار اون ارومترین جای دنیاست دوست داری بدونید اون کی .........
    اون میتونه شما رو هم اروم کنه
    خیلی مهربونه
    خیلی
    سلام
    به روزم. منتظر حضور سبزتان هستم.
    سلام خوبین من اولین باره اومدم تو وبلاگتون اما قشنگه شعراش ب دل میشینه خودتون میسرایین؟
    سلام ممنون از اینکه منو لینک کردی من هم اون مطلبی که کفته بودی رو خوندم قشنک بود ممنون
    سلام دوست عزیز ممنون که بهم سر زدی بازم منتظر حضور گرمت هستم وبلاگ عالی داری
    سلام دوست عزیز با افتخار لینکت کردم
    گفتی: غزل بگو! چه بگویم؟ مجال کو؟
    شیرین من، برای غزل شور و حال کو؟


    پر می زند دلم به هوای غزل، ولی
    گیرم هوای پر زدنم هست، بال کو؟

    گیرم به فال نیک بگیرم بهار را
    چشم و دلی برای تماشا و فال کو؟

    تقویم چارفصل دلم را ورق زدم
    آن برگهای سبِز سرآغاز سال کو؟

    رفتیم و پرسش دل ما بی جواب ماند
    حال سؤال و حوصله قیل و قال کو؟
    سلام ممنون که بهم سر زدی ببخشید که صبح نشناختمتون
    به دلم نشست این شعر. زیبا بود و پر معنا
    فوق العاده بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">