مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

دوست داشتن


دوست داشتن بهایی است که باید بابت عاشق شدن پرداخت.

عشق زیباترین و در عین حال عمیق ترین زخمی که روی قلب به یادگار می ماند.

عشق شروع یک پایان تلخ و شیرین.

عشق بهانه ای برای دیوانه بودن و دیوانگی یعنی به خود رسیدن.

از دوست به خود رسیدن یعنی به اوج رسیدن و سقوط آزاد...

محبت کلمه ای زیبا ، کلمه ای با حس بودن ،

گلی که خدا در قلب ها کاشت و

انسان ها آن را دروکردند.

دنیا خانه ای بی رحم و بی وفا.

و اما زندگی...

زندگی یعنی شاد باشی هنگامی که غمگینی

زندگی یعنی خوشبخت بودن هنگامی که بار سنگین

غم را روی شانه ات احساس می کنی

زندگی یعنی با هم بودن و تنها ماندن

زندگی یعنی زیبایی و زیبایی یعنی محبت

زندگی یعنی دوست داشتن

زندگی یعنی عشق

زندگی یعنی انتظاری بی پایان

قلب و دل

قلب یعنی گلخانه ای با گل های خوش عطر و رنگ

و گل یعنی او...

 

  • ۸۹/۱۰/۲۵
  • مسافر غریب

نظرات  (۸)

آری آغاز دوست داشتن است گرچه پایان آن ناپیداست
من به پایان دگر نیندیشم که همین دوست داشتن زیباست
از سیاهی شب چرا حذر کردن شب پراز قطره های الماس است
آنچه از شب به جا می ماند عطر سکرآور گل یاس است
آه...بگذار که گم شم درتو کس نیابد دگر نشانه ی من
روح سوزان و آه مرطوب بوزد بر تن ترانه ی من
دانی از زندگی چه خواهم... من تو باشم،سرتاپای تو
زندگی گر هزار بار بود بار دگر تو،بار دگر تو
آنچه در من نهفته است دریایست کی توان نهفتنم باشد
با تو زین سهمگین طوفانی کاش یارای گفتنم باشد
سلام مسافر عشق از دوست داشتن بهتر نیست؟؟؟؟؟؟؟
با سلام ...

همکار عزیز اگر مایل به تبادل لینک هستید ما را با عنوان :

پایگاه سرگرمی پاتوق98

لینک کرده و سپس لینک خود را در قسمت دوستان سایت ما ارسال نمایید :

http://www.patogh98.com/links

لینک شما در صورتی که ما را لینک کرده باشید ثبت میشود و در لیست قرار میگیرد

مشخصات سایت پاتوق98 :

بازدید روزانه = 25000 بازدید
الکسا در ایران : 475
رنک گوگل: 3

موفق و پیروز باشید
متشکر
  • کلک دلنویس آمینا
  • دوستت دارم‌ها را نگه می‌داری برای روز مبادا،

    دلم تنگ شده‌ها را، عاشقتم‌ها را…

    این‌ جمله‌ها را که ارزشمندند الکی خرج کسی نمی‌کنی!

    باید آدمش پیدا شود!

    باید همان لحظه از خودت مطمئن باشی و باید بدانی که فردا، از امروز
    گفتنش پشیمان نخواهی شد!

    سِنت که بالا می‌رود کلی دوستت دارم پیشت مانده، کلی دلم تنگ شده
    و عاشقتم مانده که خرج کسی نکرده‌ای و روی هم تلنبار شده‌اند!

    فرصت نداری
    صندوقت را خالی کنی.! صندوقت سنگین شده و نمی‌توانی با خودت بِکشی‌اش…

    شروع می‌کنی به خرج کردنشان!

    توی میهمانی اگر نگاهت کرد اگر نگاهش را دوست داشتی

    توی رقص اگر پا‌به‌پایت آمد اگر هوایت را داشت اگر با تو ترانه را به
    صدای بلند خواند

    توی جلسه اگر حرفی را گفت که حرف تو بود اگر استدلالی کرد که تکانت داد

    در سفر اگر شوخ و شنگ بود اگر مدام به خنده‌ات انداخت و اگر منظره‌های
    قشنگ را نشانت داد

    برای یکی یک دوستت دارم خرج می‌کنی برا ی یکی یک دلم برایت تنگ می‌شود
    خرج می‌کنی! یک چقدر زیبایی یک با من می‌مانی؟

    بعد
    می‌بینی آدم‌ها فاصله می‌گیرند متهمت می‌کنند به هیزی… به مخ‌زدن به
    اعتماد آدم‌ها!

    سواستفاده کردن به پیری و معرکه‌گیری…

    اما بگذار به سن تو برسند!

    بگذار صندوقچه‌شان لبریز شود آن‌‌وقت حال امروز تو را می‌فهمند بدون
    این‌که تو را به یاد بیاورند



    غریب است دوست داشتن.

    و عجیب تر از آن است دوست داشته شدن...

    وقتی می‌دانیم کسی با جان و دل دوستمان دارد ...

    و نفس‌ها و صدا و نگاهمان در روح و جانش ریشه دوانده؛

    به بازیش می‌گیریم هر چه او عاشق‌تر، ما سرخوش‌تر، هر چه او دل نازک‌تر،
    ما بی رحم ‌تر.

    تقصیر از ما نیست؛

    تمامیِ قصه هایِ عاشقانه، اینگونه به گوشمان خوانده
    شده‌اند


    دکتر شریعتی
  • کلک دلنویس آمینا
  • گشته ام و زندگی من را رها نمی کنـــــــــد


    گلدسته های عاشقی دیگر صدا نمی کند

    از بس که غم نشانده ام در کوچه های بی کسی

    دیگر کسی ز عمق دل من را دعا نمی کند

    با آنکه اشک داده ام به یاس های زندگی

    با این همه صداقتم با من ندا نمی کـــــند

    دیگر صدای عاشقی در کو چه ها نمی دمد

    دیگر قطار زندگی با من صفا نمی کنــــــــد

    دیگر حصار دردو غم افسرده کرده عشق را

    دیگر کسی از روی عشق دردی دوا نمی کند

    فاطم میان کوه غم تنها سفیر آرزوست

    در کوره راه زندگی تو را رها نمی کنـــــــــم
    دروووود
    زندگی یعنی باهم بودن و تنها ماندن...
    چه سهم بزرگی...در نهایت سهم خدا می شویم و خدا،سهم ما
    عشق...ابزار دیدن خداست ش ا ی د
    خدا خیلی نزدیک تر است...
    سلام
    وبلاگ بسیار خوبی داری
    لذت بردم
    یادت نره که به من هم سری بزنی
    منتظر حضور گرمتم
    نظرت را حتما بنویس
    بای بای
    هم قطار عزیزم سلام.من وبلاگتو دیدم.زیبا بود و مطالب دلنشینی داشت.خوشحال میشم به من هم سر بزنی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">