مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

غم من نخور که دوری برای من شده عادت

ای به داد من رسیده تو روزای خود شکستن      

                                      ای چراغ مهربونی تو شبای وحشت من

 ای تبلور حقیقت توی لحظه های تردید

                               تو شبو از من گرفتی تو منو دادی به خورشید

اگه باشی یا نباشی برای من تکیه گاهی

                                میون این همه دشمن تو رفیقی جون پناهی

یاور همیشه مومن تو برو سفر سلامت

                                غم من نخور که دوری برای من شده عادت

ناجی عاطفه من شعرم از تو جون گرفته

                                    رگ خشک بودن من از تن تو خون گرفته

وقتی هر ثانیه شب تپش هراس من بود

                             وقتی زخم خنجر دوست بهترین لباس من بود

تو با دست مهربونی به تنم مرهم کشیدی

                                   برام از روشنی گفتی پرده شب و دریدی

ای طلوع اولین دوست ای رفیق آخر من

                                   به سلامت سفر خوش ای یگانه یاور من

مقصدت هر جا که باشه هرجای دنیا که باشی

                               اون ور مرز شقایق پشت لحظه ها که باشی

خاطرت باشه که قلبت سپر بلای من بود

                                   تنها دست تو رفیق دست بی ریای من بود

  • ۸۹/۱۰/۲۸
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۳)

سلام
وب قشنگی داری
ممنون که اومدی
  • دست نوشته های آلوده
  • جلو من قدم بر ندار شاید نتونم دنبالت بیام ، پشت سرم راه نرو شاید نتونم راه رو به خوبی نشون بدم ، کنارم باش و با من راه بیا و دوستم باش
    زندگی یک بازیه درد اور است .
    زندگی یک اوله بی اخر است.
    زندگی کردم اما باختم.
    کاخ خود را روی دریا ساختم .
    لمس باید کرد این اندوه را .
    بر کمر باید کشید این کوه را.
    سلام یه سر هم به من بزن از نظراتت استفاده میکنم
  • رایگان های اینترنت
  • با عرض سلام خدمت شما وبلاگ نویس عزیز :
    تبادل لینک یکی از بهترین راه های افزایش بازدید و نیز افزایش پیج رنک و رتبه می باشد.
    جهت تبادل لینک ، ما را به عنوان « رایگان های اینترنت » لینک کنید . و بعد وارد سایت ما شوید و وارد
    قسمت تبادل لینک شود و لینک خود را ثبت کنید.
    در ضمن وبلاگ زیبا و مفیدی دارای
    با تشکر
    عالی بود
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ســــــــــلام خوبی؟

    ــــــــــــــــــ وبــــلاگ عشق نی نی بـــه روز شـــــد

    ــــــــــــــــــــــــــــ منتــــظر حضــــور پـــرمهرتــــم
    انکه با زندگی میسازد ،زندگی را میبازد. با زندگی نساز،زندگی را بساز
    دوست عزیز سلام
    حتما" برای شما هم پیش اومده که به دنبال نرم افزار یا محتوای اموزش یاحتی کتاب الکترونیکی بودید که بعد از جستجوو پیدا کردن اوندر سایت مربوطه مجبور شدید چندین بنر تبلیغاتی رو تحمل کنید تابه محتوای اصلی برسید تازه بعد از دانلود فایل با دنگ و فنگ پسورد دادن و ... دستو پنجه نرم کردید (البته فقط در کشور خودمون اینجوریه).
    حالا ما سایتی رو راه انداختیم که برای قطره ای از دریای وب ایرانی شدن هم که شده به هیچ عنوان تبلیغات نداره و جدیدا" هم که تصمیم گرفتیم فایل های ارائه شده بدون پسورد در سایت قرار بگیره تا بازدید کننده های سایت در نهایت حرفه ای گری به فایل یا محتوای مورد نظرشون دست پیدا کنند لطفا" وقتی که وبلاگتونو بروز میکنید پیوندی به این سایت با نام "دانلود نرم افزار و اموزش کامپیوتر و اینترنت" و با ادرس
    http://www.itrah.com
    بدید تا شاهد اشائه هر چه بیشتر این مدل سایت ها در اینترنت کشورمون باشیم.

    با تشکر و موفق باشید.
    زقامتش چو گرفتم قیاس روز قیامت

    نشست وگفت : قیامت به قامتی است که هستم
  • دلتنگی های من
  • سلام زیبا بود
    موفق باشید
    سلام دوست عزیز
    با یه مطلب جدید آپم. ممنون میشم بهم سر بزنی.
    من که نظر گذاشته بودم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">