مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

مادربزرگ مهربون

مرگ هر مادری سخت است

 مرگ مادر بزرگ برای نوه اش خیلی سخت است

چون صمیمیت خاصی بین مادر بزرگ و نوه هست .

مادر بزرگ عزیزم روز سه شنبه (اربعین حسینی) دارفانی را وداع گفت و برای همیشه از پیش ما رفت .

برای شادی روحش یه صلوات بفرستین

  • ۸۹/۱۱/۰۷
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۹)

سلام
تسلیت عرض می کنم...
من رو هم در غمتون شریک بدونید...
متاسفم.
____&&&&&&___سلام دوست خوبم
___&&&*&&**_
______**&&**__ اللهم عجل ولیک الفرج
_______**&&**__
________**&&**____منتظر حضور پرمهرت هستم
000000__000000
_00000000♥0000000
_0000000000000000
__00000000000000
____00000000000
_______00000
_________0
________*__000000___00000
_______*__00000000♥0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
_______*_____00000000000
________*_______00000
_________♥________0
_000000___00000___*
00000000♥0000000___*
0000000000000000____*
_00000000000000_____*
___00000000000_____*
______00000_______*
________0________*
________*__000000___00000
_______*__00000000♥0000000
______*___0000000000000000
______*____00000000000000
______*______00000000000
_______*________00000
________*_________0
_________*________*
_________*_______*
__________*______*
___________*____*
____________*___*
_____________*__*
______________**
_______________
سلامـ دوستــ عزیز ،
متاسفم ، بهتـون تسلیت عرض می کنم ... !
خاک شد هر که بر این خاک زیست


خاک چه داند که در این خاک کیست



/سرانجام که باید در خاک رفت خوشا آنکه پاک آمد و پاک رفت
  • کلاس های داستان نویسی
  • با سلام:
    آغاز ثبت نام ترم جدید کلاس های آموزش داستان نویسی پیشرفته با حضور استاد ابوالفضل درخشنده در فرهنگسرای های سرو، شفق ، رسانه و دانشگاه صنعتی شریف.
    علاقمندان برای شرکت در کلاس های فوق با معاونت آموزش فرهنگسرای های ذکر شده تماس حاصل نمایند.
    فرهنگسرای سرو : خ ولی عصر(عج) بالاتر از پارک ساعی . تلفن : 88651786
    فرهنگسرای شفق : خ یوسف آباد . تلفن : 88712839
    فرهنگسرای رسانه : میدان حضرت ولی عصر (عج) تلفن: 88890838
    دانشگاه صنعتی شریف : خیابان انقلاب اسلامی – نرسیده به میدان آزادی . تلفن: 66165821
    لطفا جهت دریافت کتاب های آموزش داستان نویسی پیشرفته از لینک زیر استفاده فرمایید. با تشکر
    http://derakhshandeh.org/Payments.aspx
  • کلاس های داستان نویسی
  • با عرض سلام و احترام:
    از صمیم دل تسلیت عرض می کنم.
    اشناالله بقای عمر بازماندگان و مغفرت آن مرحومه باشد.
    سلام عزیزم.خدا رحمت کنه....
    سلام..... تسلیت میگم بهتون.... واقعا متاثر شدم
    آرزو میکنم تا روحش شاد.... روانش پاک و دل بازماندگانش آرام باشد.
    برایش نور میخوام و برای بازماندگانش صبر

    پیشنهاد میکنم پایین پستت یه ذکر صلوات بزار که همه بخوننش و ثوابش رو تقدیم کن به روح پاک عزیز از دست رفته ات....
    با سلام خدمت شما
    وبلاگ قشنگ و مفیدی دارید
    خوشحال میشم از فروشگاهم دیدن کنید
    www.ariyapay.com
    فروشگاه اینترنتی با 4 جایزه هفتگی 600 هزاری
    محصولات برگزیده
    www.ronaghi2.mihanblog.com
    http://laptop-shop.mihanblog.com
    کافی است پس از خرید محصول به سایت
    www.ariyapay.com
    مراجعه کرده و برای شرکت در قرعه کشی شناسه سفارش را وارد کنید
    سلام. من با یه پست کامل داریوشی آپم. منتظر حضورتون هستم!
    در ضمن فوت مادربزرگتونم تسلیت میگم!
    اپمممممممم
    سلام خدا رخمتشون کنه من فاتحه خوندم خدا قبول کنه
    آنها که رفتند از اول هم قرار نبود بمانند
    تسلیت می گم.
    می دونین منم یک سالی هست که تنها مادربزرگم رو از دست دادم و دردناک تر این که موقع مرگ بالای سرش بودم و جواب کردن پزشک اورژانس رو شنیدم. هنوز نماز خواندن مادرم رو برای نجات مادرش را از یاد نبردم. هنوز که هنوزه.
    بازم تسلیت می گم.
    مسافر
    از دست دادن مادر بزرگت رو بهت تسلیت میگم
    ان شا الله غم آخرت باشه
    سلام دوست عزیز
    تسلیت عرض می کنم . روحشان شاد .

    از خدا برایشان علو درجات و برای شما و خانواده محترمتان صبر و سلامتی طلب می کنم .
  • کلک دلنویس آمینا
  • سلام تسلیت عرض میکنم
    ایشالله درآرامش باشن و خدا بیامرزدشون
    سلام خیلی خوشحالم که با وبلاگ زیبای شما آشنا شدم.
    حقیقتا من کار آواز و آهنگسازی کار میکتم و اتفاقا آهنگی ساختم به نام مادریزرگ مهربون.
    کارهای من در چند دانشگاه مطرح کشور که نام اونها در وبلاگم هست به صورت کنسرت و پلی یک اجرا شده.
    تو گوگل داشتم موزیک خودم رو سرچ می کردم که وبلاگ زیبای شما رو دیدم.
    خوشحال میشم از موزیک من برای ارائه به طرفدارانتون استفاده کنید.
    مطمئن خواهم بود که لذت خواهید برد.
    من هم شما رو لینک خواهم کرد.
    مرسی
    عزیزم تسلیت میگم.
    خیلی داغون شدم. من هم پدربزرگم 14 خرداد پارسال پرواز کرد و پیش خدا رفت.
    درست روزی که 19 سال پیش در همین تاریخ یعنی 14 خرداد مادرش فوت شده بود.(14/03/1371).
    قسمت خدا را می بینی؟
    درست تو یه روز.
    به هر حال خیلی خوشحالم که با وبلاگ زیبای شما آشنا شدم.
    حقیقتا من کار آواز و آهنگسازی کار میکتم و اتفاقا آهنگی ساختم به نام مادریزرگ مهربون.
    کارهای من در چند دانشگاه مطرح کشور که نام اونها در وبلاگم هست به صورت کنسرت و پلی یک اجرا شده.
    تو گوگل داشتم موزیک خودم رو سرچ می کردم که وبلاگ زیبای شما رو دیدم.
    خوشحال میشم از موزیک من برای ارائه به طرفدارانتون استفاده کنید.
    مطمئن خواهم بود که لذت خواهید برد.
    من هم شما رو لینک خواهم کرد.
    مرسی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">