مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

حرف آخر زیباست

  • ۸۹/۱۱/۳۰
  • مسافر غریب

نظرات  (۲۴)

سلام
بیانیه .فعالان رهروان ولایت درمحکومیت فتنه گران
منتظرحضورگرمتان هستم
مدیر نگاه نو
سلام خوبی؟
بیا پایین کارت دارم
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
.
.
اومدم بگم آپم با نامه ی عجیب یک مرد به نامزدش
نیای از دست دادیش ها
نظر هم یادت نره ها

رد پای شبو دنبال کن به صبح می رسی...
گوش کن هفت آسمان در شور و حالی دیگرند

عرشیان و فرشیان نام محمّد می‌برند

ولادت حضرت محمد بر شما مبارک
  • کلک دلنویس آمینا
  • من از اینجا خواهم رفت، و فرقی هم نمی کند که فانوسی داشته باشم یا نه! کسی که می گریزد، از گم شدن نمی ترسد
    اگر در مبارزه حق طلبانه ملت با حکومت خائن منافق بی تفاوت نشسته ای و سرکوب مردم را تماشا می کنی، خیال نکن مسلمانی. تو فقط یک منافقی. می دانم که پیوستن به یک مبارزه خطرناک تصمیم دشواریست ولی مسلمانی یعنی همین.
    الان درد اصلی ایران بی تفاوتی بخشی از ملت است. بیائید برای حل این مشکل تلاش کنیم. از تو حرکت از خدا برکت.
  • کلک دلنویس آمینا
  • در بندها بس بندیان، انسان به انسان دیده ام

    از حکم بر تا حکم ران، حیوان به حیوان دیده ام

    در مکر او در فکر این، در شکر او در ذکر این

    از حاجیان تا ناجیان ، شیطان به شیطان دیده ام

    دیدی اگر بی خانمان، از هر تباری صد جوان

    من پیرهای ناتوان ، دربان به دربان دیده ام

    ای روزگار دل شکن ،هر دم مرا سنگی مزن

    من سنگها در لقمه نان، دندان به دندان دیده ام

    آن کس که شد خصم ستم، نوبت بر او چون زد رقم

    تیغ زبانش خون چکان، فرمان به فرمان دیده ام

    از خود رجز خوانی مکن، تصویر گردانی مکن

    من گردن گردنکشان، رسمان به رسمان دیده ام

    در مروه گر جوئی صفا، از کاروان ها شو جدا

    من مستی این اشتران، کوهان به کوهان دیده ام

    چون از تو برگردد زمان، وای از نگاه دوستان

    من صیقل این ناصحان، سوهان به سوهان دیده ام

    شرح ستم بس خوانده ام، آتش به آتش مانده ام

    من اشک چشم کودکان، دامن به دامان دیده ام

    از این کله تا آن کله، فرقی ندارد شیخ و شه

    من پاسدار و پاسبان، ایران به ایران دیده ام

    ماتم چه گویم زین وطن، کز برگ برگ این چمن

    من خون چشم شاعران، دیوان به دیوان دیده ام

    چکش به فرق من مزن، ای صبر پولادین من

    من ضربت پتک زمان سندان به سندان دیده ام

    تکفیر کن تکبیر گو، تزویر کن تزویر جو

    من امر و نهی این و آن بهتان به بهتان دیده ام
    سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری به منم سر بزن اگه با تبادل لینک موافق بودی منو به اسم "مدل لباس" بلینک و خبرشو بده تا بلینکمت
  • کلک دلنویس آمینا
  • شب را دوست دارم!

    چون دیگر رهگذری از کوچه پس کو چه های شهرم نمی گذرد

    تا سر گردانی مرا ببیند .

    چون انتها را نمی بینم .

    تا برای رسیدن به آن اشتیاقی نداشته باشم

    شب را دوست دارم

    چون دیگر هیچ عابری از دور اشک های یخ زده ام

    را در گوشه ی چشمان بی فروغم نمی بیند
    زیبا بود مسافر...
    عیدت مبارک
    وداع

    می روم خسته و افسرده و زار
    سوی منزلگه ویرانه خویش
    بخدا می برم از شهر شما
    دل شوریده و دیوانه خویش

    می برم، تا که در آن نقطه دور
    شستشویش دهم از رنگ گناه
    شستشویش دهم از لکه عشق
    زینهمه خواهش بیجا و تباه

    می برم تا ز تو دورش سازم
    ز تو، ای جلوه امید محال
    می برم زنده بگورش سازم
    تا از این پس نکند یاد وصال

    ناله می لرزد، می رقصد اشک
    آه، بگذار که بگریزم من
    از تو، ای چشمه جوشان گناه
    شاید آن به که بپرهیزم من

    بخدا غنچه شادی بودم
    دست عشق آمد و از شاخم چید
    شعله آه شدم، صد افسوس
    که لبم باز بر آن لب نرسید

    عاقبت بند سفر پایم بست
    می روم، خنده بلب، خونین دل
    می روم، از دل من دست بدار
    ای امید عبث بی حاصل
    سیستم دوست یابی آنلاین فارسی ...
    با عضویت در این سیستم از تمامی امکانات آن بهره مند شوید.
    "فرصت ها را از دست ندهید"
    .... زندگی صحنه ی یکتایی هنرمندی ماست
    هرکسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود
    صحنه پیوسته بجاست..
    خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد.....
    سلام.مرسی که به من سر زدی.کمی بیشتر بنویس...
    یا حسین میر حسین
    سلام
    وبلاگ جالبی داری ..2 3 تا از پست هات رو خوندم خیلی قشنگ و جالب بود
    من رو به اسم ??? اس ام اس عاشقانه جدید??? لینک کن بعد بهم خبر بده و بگو با چه اسمی لینکت کنم

    راستی اس ام اس رایگان دریافت کنید

    اس ام اس عاشقانه
    اس ام اس جدید
    اس ام اس استقلالی
    اس ام اس تبریک تولد
    اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج
    اس ام اس توپ
    اس ام اس روز دانشجو
    اس ام اس روز زن - روز مادر
    اس ام اس شب قدر
    اس ام اس شب یلدا
    اس ام اس فلسفی
    اس ام اس مناسبتی
    اس ام اس پرسپولیسی
    اس ام اس فوتبالی
    اس ام اس ولنتاین
    اس ام اس رمانتیک
    اس ام اس نیمه شب
    تست روانشناسی
    طالع بینی

    پیچ رنک ما 3 در گوگل است

    کمک به ما جهت ارسال اس فراموش نشه
    سلام دوست من وبت خوبه اگه وقت کردی به من هم سری بزن لینکتم کردم
    آپم
    دوست داشتی سر بزن و نظر بده
    منتظرم
  • جواد رمضانپور
  • سلام

    با یک پست بسیار داغ و خفن بروزم. ( طنز سیاسی )

    یک قصه است و آن قصه ، قصه عجیب عدالت در ایران اسلامی ماست.

    حتما تشریف بیارید منتظریم

    موفق باشید
    "باران" به من گفت:

    ماهی کوچک را که از اقیانوس در می آوری ، می گذاری داخل ُتنگ کوچک خانه ات، اگر دانسته باشد که کجا بوده، بمیرد شاید.... و اگر ندانسته که ....هیچ ! باز می خورد و می چرخد و می خواند و ...

    ولی وای اگر ماهی کوچک دانسته باشد که....



    - حقیقت آب مگر میان ُتنگ و اقیانوس، فرق می کند؟

    = وای اگر ماهی کوچک دانسته باشد که.....
  • کلک دلنویس آمینا
  • تمام جاده های جهان
    را به جست و جوی نگاه
    تو آمده ام، پیاده ، حالا بگو
    در این تراکم تنهایی، میهمان
    بی چراغ نمی خواهی ؟در امتداد
    نگاه تولحظه های انتظار شکسته
    می شود......و بغض تنهایی من
    مغلوب وجود تو می شود
    تو ویترین زندگی به عروسکی دل نبند که مال تو نیست چون ممکنه وسوست کنه اون عروسکی

    رو که داری از دست بدی....
    سلام دوست عزیز وبلاگتون خیلی قشنگه خوشحال می شم به منم سر بزنی
    سلام
    پنج شنبه تولد عشق من است
    خوشحال میشم بهش تبریک بگی
  • انجمن فنی مهندسی آینده سازان
  • با سلام خدمت مدیریت محترم
    آدرس شما با کمال افتخار در انجمن آینده سازان لینک شد
    به امید همکاری های بیشتر در آینده و آرزوی بهترین ها برای شما
    مدیریت انجمن آینده سازان
    سلام رفیق.......
    خیلی نازبود.....همین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">