مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

خبر مرگ مرا با تو چه کس می گوید؟

باران؛
شیشه پنجره را باران شست.
از دل تنگ من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست؟
گاه می اندیشم
خبر مرگ مرا با تو چه کس می گوید؟
آن زمان که خبر مرگ مرا
از کسی می شنوی، روی تو را
کاشکی می دیدم
شانه بالا زدنت را،
بی قید
و تکان دادن دستت که
مهم نیست زیاد.
و تکان دادن سر را که،
عجب! عاقبت مرد؟
افسوس

کاشکی می دیدم.

  • ۹۰/۰۱/۲۲
  • مسافر غریب

نظرات  (۸)

تمام چیزی که باید از زندگی آموخت تنها یک کلمه است: ( میگذرد)
  • سید ابراهیم یوسفی
  • سلام امید عزیز.اطلاعاتی که از خودتون گذاشتید درحدی نبود که کامل و خوب بتونم بشناسمت اما در هر حال بچه باشت و گچساران بودن برای عشق ورزیدنم بهت کافیه.وب خیلی قشنگ و عالی داری و بسیار علاقمند به ارتباط داشتن با عزیزانی همچون شما هستم.به امید سربلندی همه کسانی که به ناحق درحاشیه اند.میدونم فضای ذهنیمون به هم نزدیک و از یک نسل و فکریم.دوست دارم موفق باشی.
    سلام................


    خبر مرگ...........خدا نکند
  • لالایی نیمکت
  • سلام به روزم
    چون چت کردن رو ترک کردم ای دی هم ندارم ....
    یعنی یه دونه ساختم الکیه
    باور میکنی اصلا یادم نیست رمزش چیه
    یا بیکار یا خونه دارم
    خوب الان اینجام چی می خوای بدونی و به چه مناسبتی باید بیشتر اشنا شیم باهم
    سلام مسافر.اومده بودی دیدن وبلاگمون.البته من اون خانم معلم نیستم که اسمش اونجا بود.من وبلاگ می نویسم اما اسم رییس میره اونجا.وبلاگت قشنگه اما چرا همش بوی غصه میده.
    حال دنیا را پرسیدم از فرزانه ای .گفت یا باداست یا خواب است یا افسانه ای
    گفتمش احوال عمرم بهر چه رفت؟ گفت یا برگ است یا شمع است یا پروانه ای
    گفتمش اینها که می بینی چرا دل بسته اند؟ گفت یا کورند یا مستند یا دیوانه ای
    سلام
    وبلاگ قشنگی داری
    منتظر حضور گرمتون هستم
    سلام
    وب خوبی داری بهت تبریک میگم
    به من هم سر بزن........!!!!!
    منتظرتم......!!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">