مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

به من بگو تو اگر نباشی

به من بگو تو اگر نباشی شانه های کدامین غزل مرا از این همه تنهایی بگیرد

و من ابر هزار دلتنگی را بر دامن کدامین آبی تا بی نهایت گریه کنم؟


به من بگو تو اگر نباشی لذت کدامین شعر مرا به نهایت یک عشق رساند؟

 

به من بگو تو اگر نباشی کدامین دست مهربان ساحل امن عاشقانه ای برای

زورق شکسته ی  قلبم باشد؟


به من بگو تو اگر نباشی کدامین شوق پریدن فرصت دوباره

برای پرستوی نا شکیب دلم باشد؟

 

به من بگو اگر تو نباشی کدامین افسون جادو شده ی سر غزل مرا

 به این همه خوب به این همه زیبا به این همه سرشار پیوند زند؟


به من بگو اگر تو نباشی کدامین بهانه برای دلم باقی می ماند

 تا بهانه گیریهای این دل سودایی تمامی داشته باشد؟


به من بگو تو اگر نباشی کدا مین ستاره مرا راهنمای تیره روزیهای

 بی شمارم باشد و ماه کدامین یلدایی ترین شب مرا به سمت صبح براند؟


به من بگو تو اگر نباشی کدامین آبی  عشق را به تفسیر دوباره نشینم  ؟

کدامین بهار را بفهمم ؟کدامین ترانه را بنوشم ؟کدامین غزل را بدانم ؟


به من بگو تو اگر نباشی  نصیب من از این زندگی چه خواهد بود؟

سهم من از عشق؟


قسمت من از آسمان؟ فرصت من از ابتدای زمین؟


به من بگو تو اگر نباشی نسیم دوستت دارم از سمت کدامین

 شرقی ترین آرزوی من خواهد وزید؟

کدامین خاطره ی سبز مرا از این همه   خزان  خواهد گرفت؟

کدامین ظهر مردادی مرا از این همه سرمای خمار خواهد ربود؟


به من بگو تو اگر نباشی به کدامین امید سر از بالین شبانه ها برگیرم

 و به شوق  کدامین روز هستیم را رنگی دوباره از آغاز زنم؟


به من بگو تو اگر نباشی چه کسی مرا به سوی عاطفه خواهد برد

 و مرا مهمان دقایق مهربانی خویش خواهد کرد؟

  • ۹۰/۰۱/۲۵
  • مسافر غریب

نظرات  (۳۷)

سلام دوست عزیز وبلاگ شما عالیه!
به ماهم سربزنید خوشحال میشیم و با تبادل لینک موافقم . اگه مایلید میتونید وبلاگ من رو با اسمهای زیر لینک کنید.
عنوان: # گل نرگس #
به آدرس:http://zohour-mouod.blogfa.com

عنوان: #ترفند#
به آدرس: http://goale.blogfa.com
ممنون.
خیلی خیلی قشنگ تر شده من که دوست داشتم
  • میلیاردر جوان
  • سلام عزیزم خسته نباشی

    اگه دوس داری پولدار بشی یا حداقل هر هفته 40 50 هزار تومن کسب کنی مثل
    من میتونی با شرکت پال سل همکاری کنی
    این شرکت طوری کاراشو ساده و غیر حرفه ای کرده که یه کاربر ساده مثل من هم
    میتونه برای خودش درآمد داشته باشه
    برای شروع توی سایتشون عضو شو و بعد توهم درآمد داشته باش
  • میلیاردر جوان
  • سلام عزیزم خسته نباشی

    اگه دوس داری پولدار بشی یا حداقل هر هفته 40 50 هزار تومن کسب کنی مثل
    من میتونی با شرکت پال سل همکاری کنی
    این شرکت طوری کاراشو ساده و غیر حرفه ای کرده که یه کاربر ساده مثل من هم
    میتونه برای خودش درآمد داشته باشه
    برای شروع توی سایتشون عضو شو و بعد توهم درآمد داشته باش
    سلام گلم
    آپم سر بزن خوشحال میشم
    سلام.
    خوب هستین؟
    اگه دنبال مکانی برای اپلود عکس ها و فایل های خود هستید در اولین فرصت
    به اپلود کن سر بزنید.
    اپلود تا سقف 1 گیگابایت به طور کاملا رایگان.
    http://www.uploadkon.ir
  • میلیاردر جوان
  • سلام عزیزم خسته نباشی

    اگه دوس داری پولدار بشی یا حداقل هر هفته 40 50 هزار تومن کسب کنی مثل
    من میتونی با شرکت پال سل همکاری کنی
    این شرکت طوری کاراشو ساده و غیر حرفه ای کرده که یه کاربر ساده مثل من هم
    میتونه برای خودش درآمد داشته باشه
    برای شروع توی سایتشون عضو شو و بعد توهم درآمد داشته باش
    فریاد نزن ای عاشق فریاد نزن! بی سبب نیست چنین فریادم بی گناه در دام عشق! افتادم چه درست چه غلط زندگیه هم خودم هم تورو بر باد دادم! بی گناه در دام عشق افتادم! اگر احساسم رو میفهمیدی... ما
    سزاواریم اگر گریانیم! وقتی پیمان دلو می بستیم گفته بودی فقط عاشق هستیم ولی با عشق نگفتیم هرگز نه گناه کاریم نه بی تقصیریم منو تو بازیچه ی تقدیریم هر دو در بی راه ی بی راه عشق با دل و احساس خود!
    سلام خدمت شما مدیر محترم ، تا حالا شده به سایت مورد علاقه تان سر بزنید
    و اون سایت از بد شانسی شما فیلتر شده باشه . به نظر شما چاره چیه ؟ بله
    استفاده از فیلتر شکن هست . با عضویت در گروه ما یک فیلتر شکن بسیار عالی
    دریافت کنید + یک V پی N رایگان .

    با کلیک بر روی لینک زیر هم اکنون عضو شوید .
    http://groups.google.com/group/sepna?hl=fa
    _______________________
    برای ثبت نام در گروه ما باید یک اکانت جیمیل داشته باشید .
    به آدرس زیر رفته و یکی بسازید :
    www.gmail.com
    matne kheyli ghashangi bood
    movafagh bashin
    __$$$$__________________$
    __$$$$$________________ $$
    __$$$$$$$______________ $$$
    __$$((▂))$$$____________$$$$
    __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$
    __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$
    __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$
    __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$
    __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$
    ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$
    _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$
    __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$
    _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O
    $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $
    $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $
    $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'$$$$__$$$
    $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$
    _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$
    __$$$((▂))$$$$$_$$$$$
    ____$$$$$$$_$$$$$
    _________$$$$$
    ______$$$
    _____$¤
    ___$¤
    __$¤
    __$¤______________¤¤¤¤¤
    ___$¤________¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤$$
    ____$¤______¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤_$$
    ____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤_¤¤
    ____$¤______$$$●$$$¤¤●¤¤__$$
    ___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤
    __$¤__________♥$$$¤_____$$
    __$¤___________$$$_____¤¤
    ___$¤________$$$$$$$___$$
    ____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤
    _____$¤___$$$$$$$__$$$___$$
    _____$¤____$$$$$____$$$___¤¤
    _____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$
    ______$¤$$__$$$$$_____$$$
    ______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$
    ____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$
    __$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$
    ___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$
    _________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
    _______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
    _____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
    ___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
    _$¤¤¤¤¤¤¤¤$$
    $¤¤¤¤¤¤¤$$
    $¤¤¤¤¤$$
    _$¤¤¤$$
    __$¤¤$$
    ___$¤$$
    ____$$$
    _____$$
    ______$$
    _______$$
    ______$$$$$$
    _____$$$$$$$$$
    _____$$$$$__$$$$
    ______$$$$$__$$$$$به منم سر بزن خوشحال میشم!
    وبلاگ زیبایی دارید بهتون تبریک میگم
    به منم سر بزنید قول میدم پشیمون نشید
    اشعار عاشقانه ، اسمس عاشقانه و خنده دار ، جوک ، عکس ، داستان ، ضد دختر و پسر ، معما و هرچی که دلتون بخواد همه و همه در معدن طلا
    +
    3 آپ آخرم محشرن نخونید سرتون کلاه رفته دو داستان توپ و فوق العاده خنده دار و سری جدید اس ام اس دلشکسته برای سلیقه های متقاوت
    در آخر اگر با تبادل لینک موافقید منو با اسم " SMS،جوک،عکس، داستان،Anti Girl، عشقولانه " لینک کنید بعد بهم بگید با چه اسمی لینکتون کنم
    منتظر حضور گرمتون هستم
    SLM azizam webe nazi dari tabrik migam omid varam movafagh bashi hatman be webe manam sar bezan age ham dust dari mano be esme ღ♥ღaji N@F@S jOoOnღ♥ღ belink bad khabaram kon belinkamet booos felan bye goli
    ______________$$$$$$$
    _____________$$$$$$$$$
    ____________$$$$$$$$$$$
    ____________$$$$$$$$$$$
    ____________$$$$$$$$$$$
    _____________$$$$$$$$$
    _____$$$$$$_____$$$$$$$$$$
    ____$$$$$$$$__$$$$$$_____$$$
    ___$$$$$$$$$$$$$$$$_________$
    ___$$$$$$$$$$$$$$$$______$__$
    ___$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$_$
    ___$$$$$$$$$$$__________$$$_$_____$$
    ____$$$$$$$$$____________$$_$$$$_$$$$
    ______$$$__$$__$$$______________$$$$
    ___________$$____$_______________$
    ____________$$____$______________$
    _____________$$___$$$__________$$
    _______________$$$_$$$$$$_$$$$$
    ________________$$____$$_$$$$$
    _______________$$$$$___$$$$$$$$$$
    _______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    _______________$$_$$$$$$$$$$$$$$__$$
    _______________$$__$$$$$$$$$$$___$_$
    ______________$$$__$___$$$______$$$$
    ______________$$$_$__________$$_$$$$
    ______________$$$$$_________$$$$_$_$
    _______________$$$$__________$$$__$$
    _____$$$$_________$________________$
    ___$$$___$$______$$$_____________$$
    __$___$$__$$_____$__$$$_____$$__$$
    _$$____$___$_______$$$$$$$$$$$$$
    _$$_____$___$_____$$$$$_$$___$$$
    _$$_____$___$___$$$$____$____$$
    __$_____$$__$$$$$$$____$$_$$$$$
    __$$_____$___$_$$_____$__$__$$$$$$$$$$$$
    ___$_____$$__$_$_____$_$$$__$$__$______$$$
    ____$$_________$___$$_$___$$__$$_________$
    _____$$_$$$$___$__$$__$__________________$
    ______$$____$__$$$____$__________________$
    _______$____$__$_______$$______________$$
    _______$$$$_$$$_________$$$$$$$__$$$$$$
    __________$$$_________________$$$$$
    اگر عشق نبود چگونه عبور روزهای تلخ را تاب میاوردیم


    به کدامین بهانه می گریستیم و می خندیدیم !!!

    آری بی گمان پیش از این مرده بودیم اگر عشق نبود .......



    سلام وبلاگ بسیار زیبایی داری امید وارم در زندگی موفق باشی ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با : بلاگـ لیچ [دات] [کام]
  • ستاااااااااااااااااااره
  • سلام دوست من
    یه چیزی بگم ؟ فک کنم قالبت خیلی سنگینه چون خیلی دیر باز شد

    این متنو برای من نوشته بودی ؟ راضی به زحمت نبودیم
    سلاممم.......اپممم عزیزمممم.....

    بدوووو بیااااااااا دیگه

    ______**&&**__ آپ کردم بدو بیا
    _______**&&**__
    ________**&&**____منتظر حضور پرمهرت هستم
    _______ __$$&$$$_______________$&$$$
    ______$$&&1111$$$&&_________ &&1111$$&& دیر نکنی
    ___$$&&111111111$$$&&____&&1111111111$$&&
    ___$&1111111111111$$&&__&&111111111111$$$&
    __$&1111111111111111$$&&111111111111111$$$& نظر یادت نره
    __$&111111111$$$$1111$$1111$$$$111111111$$$&
    _$$11111111$$$$$$$$$1111$$$$$$$$$1111111$$$&
    _$$11111111$$$$$$$$$$1$$$$$$$$$$$11111111$$&
    _$$11111111$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$111111111$&
    __$111111111$$$$$___منتظرم__$$$$$111111111$$&
    __$&1111111111$$$$$$$$$$$$$$$$11111111111$&
    ___$111111111111$$$$$$$$$$$$111111111111$&
    ____&11111111111111$$$$$$111111111111111&
    _ ____&11111111111111$$11111111&&111$$&&
    ____ __&&1111111111111111111111&&11$&&
    ______ __&&111111111111111111111&&1&
    _________ _&&11111111111111111$&_&&
    __________ ___&&111111111111$$&___&&
    __________ ______&&&1111111$&______&&&_&&
    ____________________&&&111& _____ &&&&
    ______________________&&&&&$ _______ *&
    بـــــــــــــــــــــــــــدووووووو بیاااااااا
    با سلام به شما دوست عزیز
    مطمئنن شما هم مثل خیلی از ایرانی ها حاضر به حمایت از نام خلیج فارس
    هستین میخواستم بهتون چت روم خلیج همیشه فارس رو که دارای محیطی
    دوستانه صمیمی و پر از نشاط هست رو معرفی کنم تا با حضور گرمتون شما هم
    بعنوان عضوی از یک خانواده ایرانی ما رو و خلیج همیشه فارس رو حمایت کنید به
    امید دیدار در چت روم خلیج همیشه فارس پیشاپیش از همکاریتون تشکر
    میکنیم.

    www.chatkhalij.com
    (سال نو مبارک)مطالب . عکس . آهنگ . فیلم . نرم افزار . بازی...جالب ...دیدنی ...آموزنده......www.ho0ti.blogfa.com...به دوستانتان معرفی کنید...با عضویت از جدیدترین مطالب بهره مند شود... اشتراک گذاری ساده در!...Facebook...Twitter...Messenger &... ...جدید ترین ها را اینجا بیابید...( شهر دانلود)...Www.ho0ti.blogfa.com...منتظرتان هستیم......لطفا ما را با نام (شهر دانلود ) لینک کن و در قسمت نظر دهی خبر دهید تا شما را با نام خودتون لینک کنیم ....با تشکر ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با : بلاگـ لیچ [دات] [کام]
    سلام. به دنبال کسانی هستیم که می خواهند از طریق وبلاگ یا سایت شان
    کسب درآمد کنند.
    آیا می دانید همکاری در فروش به چه معناست و چگونه می توان از طریق
    مشارکت در فروش پول درآورد ؟
    برای توضیحات بیشتر به لینک زیر بروید
    http://www.parsys.biz/orderwork.aspx
    سلام.خیلی خوشحال میشم که هستی و مینویسی.انشاله همیشه شاد باشی. و سرشار از انرژی.
  • ســوســا مــوزیکــــــــ
  • سلام

    اگر با تبادل لینک موافق هستید ما را با عنوان " ســوســا مــوزیکــــــــ " به آدرس www.Music.SusaGroup.IR لینک کنید سپس به سایت من بیاید و از طریق بخش تماس با ما اعلام کنید تا ما هم شما را با چه نام و آدرسی لینک کنیم

    راستی اگر نیاز به فیلتر شکن دارید به وبسایت من مراجعه کنید، با عضویت در سایت من می توانید VPN رایگان بدون محدودیت حجمی و زمانی دریافت کنید

    با تشکر منتظر حضور گرمتون هستم

    آدرس فعلی ما:
    www.SusaMusic2.DXD.IR

    آدرس های بعدی ما در صورت فیلتر شدن آدرس بالا
    www.SusaMusic3.DXD.IR
    www.SusaMusic4.DXD.IR
    www.SusaMusic5.DXD.IR
    www.SusaMusic6.DXD.IR ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با : بلاگـ لیچ [دات] [کام]
  • زاهدان قطعه اصحاب الشهدا(عمار)
  • سلام هسنگر عزیز وبلاگ بسیار جالبی دارید ومتنوع خیلی استفاده کردم ازمطالبتون امیدوارم سردارخوبی در مقابل جنگ نرم باشید اگر باتبادل لینک موافق هستید بهم خبر بدید من رو هم به نام زاهدان قطعه اصحاب الشهدا اگر دوست داشتید لینک کنید........................از خداست توفیق رهروان راه شهدا
    وبلاگ زیبایی دارید، خیلی خوب بود لطفا به سایت ما هم سر بزنید.
    جدیدترین فیلم های HD , DIVX بدون سانسور با زیرنویس فارسی و با نازلترین
    قیمت در سایت "شب فیلم"
    www.shabfilm.com
    shabfilm@gmail.com
  • فروشگاه اینترنتی صبا پیک
  • سلام دوست عزیزفقط با چند کلیک رتبه خود را در گوگل افزایش دهید و وبلاگ خودرا در صفحه اول گوگل نمایش دهیدبهترین سیستم تبادل لینک خودکارسیستم تبادل لینک اتوماتیکلینک خود را اضافه کنید و همان لحظه در بالای لیست ببینیدhttp://rank.sabapeykshop.com/linkhttp://rank.sabapeykshop.com/linkحتما سر بزنید و امتحان کنید.مطمئن باشید ضرر نمی کنید . ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با : http://www.hyperads.ir
    سلام دوست عزیز

    خدایا در پی رودخانه ها میدوم و در دو قدمی دریا سایه ترانه هایم را از روی ماسه ها برمیدارم. من نمی خواهم بی عشق تو زندگی کنم. درهای بسته اسمان را به رویم باز کن پیش از انکه شعر سرودنم را فراموش کنم.......
    -------------------------
    دلت را خانه ی ما کن ، مصفا کردنش با من
    به ما درد دل افشا کن ، مداوا کردنش با من
    اگر گم کرده ای ای دل ، کلید استجابت را
    بیا یک لحظه با ما باش ، پیدا کردنش با من
    بیبفشان قطره ی اشکی که من هستم خریدارش
    بیاور قطره ای اخلاص ، دریا کردنش با من
    اگر درها برویت بسته شد ، دل بر مّکن بازآ
    درِ این دّقُ الباب کن ، وا کردنش با من
    به من گو حاجت خود را ،اجابت کردنش با من
    طلب کن آنچه می خواهی ، مهیا کردنش با من
    بیا قبل از وقوع مرگ روشن کن حسابت را
    بیاور نیک و بد را ، جمع و منها کردنش با من
    چو خوردی روزیِ امروز ما را ، شکر نعمت کن
    غم فردا مخور ، تاًمین فردا کردنش با من
    به قرآن آیه ی رحمت فراوان است ، ای انسان
    بخوان این آیه ی را ، تفسیر و معنا کردنش با من
    اگر عمری گُنه کردی مشو نومید از رحمت
    تو نامِ توبه را بنویس ، امضاء کردنش با من
    --------------------
    وب زیبایی دارید و چنانچه با تبادل لینک موافقید مارا با نام MASON HUNTING لینک کنید و به ما اطلاع دهید تا شما را با افتخار لینک کنیم.

    موفق باشید
    در پناه حق ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با : http://www.hyperads.ir
    ___████__████_███
    __███____████__███
    __███_███___██__██
    __███__███████___███
    ___███_████████_████
    ███_██_███████__████
    _███_____████__████
    __██████_____█████
    ___███████__█████
    ______████ _██
    ______________██
    _______________█
    _████_________█
    __█████_______█
    ___████________█
    ____█████______█
    _________█______█
    _____███_█_█__█
    ____█████__█_█
    ___██████___█_____█████
    ____████____█___███_█████
    _____██____█__██____██████
    ______█___█_██_______████
    _________███__________██
    _________██____________█
    _________█
    ________█
    زیبا بود موفق باشی
    ___████__████_███
    __███____████__███
    __███_███___██__██
    __███__███████___███
    ___███_████████_████
    ███_██_███████__████
    _███_____████__████
    __██████_____█████
    ___███████__█████
    ______████ _██
    ______________██
    _______________█
    _████_________█
    __█████_______█
    ___████________█
    ____█████______█
    _________█______█
    _____███_█_█__█
    ____█████__█_█
    ___██████___█_____█████
    ____████____█___███_█████
    _____██____█__██____██████
    ______█___█_██_______████
    _________███__________██
    _________██____________█
    _________█
    ________█
    زیبا بود موفق باشی
    سلام به شما مدیر وبلاگ . خیلی از وبلاگ شما خوشم اومد! به من هم سر
    بزنید.

    سال نو مبارک ایشالا سال خوبی داشته باشی

    من یکی از اعضای سایت شرکت پال سل هستم و چند روزه که با این سایت کار
    میکنم با این روال که میرم جلو ماهانه 800 هزار تومن در آمد دارم یه وبلاگ با
    بازدید 300 تا در روز هم دارم

    سریع توضیح میدم - فرصت فوق العاده برات هست که حداقل میلیونر بشی

    کار با شرکت پال سل مثل آب خوردن راحت است.
    2 روش برای کسب در آمد داری
    " تبلیغات و مشارکت در فروش توسط سیستم ما
    " جذب زیر مجموعه برای انجام گزینه بالا

    اگر با نرم افزار اتوماتیک پال سل اقدام به جذب زیر مجموعه کنی این نتیجه را
    میگیری :

    اگه 100 وبلاگ نظر ارسال کنی- 30 وبلاگ جذب میشه
    اگه 300 وبلاگ نظر ارسال کنی- 100 وبلاگ جذب میشه
    اگه 800 وبلاگ نظر ارسال کنی- 600 وبلاگ جذب میشه
    اگه 2000 وبلاگ نظر ارسال کنی- 1500 وبلاگ جذب میشه

    سهمت از زیر مجموعه های خودت به ترتیب

    در آمد شما """

    اگر 30 وبلاگ زیر مجموعه شما شد ماهانه حدودا 32 هزار تومان در آمد نسیبت
    میشه
    اگر 100 وبلاگ زیر مجموعه شما شد ماهانه حدودا 104 هزار تومان در آمد نسیبت
    میشه
    اگر 800 وبلاگ زیر مجموعه شما شد ماهانه حدودا 560 هزار تومان در آمد نسیبت
    میشه
    اگر 2000 وبلاگ زیر مجموعه شما شد ماهاانه حدودا 960 هزار تومان در آمد
    نسیبت میشه

    میتونی کنار این فعالیت توی سایتهای نیازمندی ها فقطه فقط 10 تا آگهی بدی تا
    روزانه چندتا محصول هم از همین راه بفروشی و سودش رو ببری

    برای شروع توی سایت شرکت پال سل عضو بشو و از قسمت "تماس با ما"
    درخواست نرم افزار "روبوت" رایگان را بده تا برات لینک دانلود رو ایمیل کنند تو هم
    کار کن.

    http://www.palsel.com/index.php?page=register&AdsID=449

    با لینک بالا میتونی عضو بشی

    توهم میتونی مثل من عضو بشی و همین متن رو به آشناهات بفرستی تا اونا
    عضو بشن
  • یــک قــدم تــا خــدا
  • مــن نمـی فهمم کـه رَمـل و مـاسه چیـست !

    بـیـــن ابــــروهـــا ردِ قـنـــاســــه چیـســــت !



    بیــائیـــد بعـــد از هــر آبِ خـُـنکـــی کــه مـی نــوشیـــم

    بعــد از حسیـــن (ع)

    بــه بچــه هــای گــردانِ حنظلـــه (کـــانــالِ کمیـــل) ســلام دهیـــم !
    Salam bar to golam. az webe jalebet khosham oumad . khoshhal misham ke to ham be man sar bezani. fekr konam kheili bahush bashi ino mituni ba sar zadan be bloge man befahmi. . ta didare bad tu nazar dadan tu weblogam bye!!. rasti age mayel be tabadole link budin mano ba name "زمزمه دوست داران ریاضی" Link konid bad be man khabar bedin ta manam shomaro link konam.

    LoVe U " SaJjAd" ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با : http://www.hyperads.ir
    سلام.من اولین بارست که وب شما را می بینم.مطلبی که در مورد وبلاگ خود نوشته ای خیلی پر معناست
    منتظرتم سری به من بزن
  • میلیاردر جوان
  • سلام عزیزم خسته نباشی

    اگه دوس داری پولدار بشی یا حداقل هر هفته 40 50 هزار تومن کسب کنی مثل
    من میتونی با شرکت پال سل همکاری کنی
    این شرکت طوری کاراشو ساده و غیر حرفه ای کرده که یه کاربر ساده مثل من هم
    میتونه برای خودش درآمد داشته باشه
    برای شروع توی سایتشون رایگان عضو شو و بعد توهم درآمد داشته باش
    ضمنا این کار هیچ سرمایه اولیه ای هم نمیخواد
    سعی کن حتما یه سری بزنی ضرر نمیکنی
    زیباست
    سلام دوست خوبم وبلاگ و مطالب زیبایی داری تبریک میگم
    از ما هم دیدن کن و نظرتو راجع به وبلاگ و تبادل لینک بگو واگه راضی بودی تو وبلاگ برتر رای بذار
    منتظرتیم........
    ´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´
    ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´
    ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´
    ´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´
    ´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
    ´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´
    ´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
    ´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
    ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´
    ´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´
    ´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´
    ´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´
    ´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´
    ´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´
    ´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´
    ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´
    ´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´
    ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
    ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
    ´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´
    ´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´
    سلام
    وبتون خیلی خوبه اگه خواستی به اپم سر بزن
    راستی میتونی من وبه اسم (عشق ممنوع )
    لینک کنی
    سلام


    واقعآ قشنگ بود به خاطره وبلاگیتون تبریک میگم

    انشا ال.. شاهده موفقیت های شما باشم
    سلام دوست عزیز
    وبلاگ واقعا جالبی داری
    خوشحال میشم بهم سر بزنی اگرم از وبلاگم خوشت اومده اونو با نام (حس پنهان) لینکم کن و به دوستات معرفیش کن بعد بهم خبر بده


    به شراب بوسه هایت که از آن همیشه مستم گل من! تو را نه اکنون، همه عمر می پرستم

    بامید دیدار دوباره بای

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">