مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

کاش در دفتر سرنوشت نام تو خط نمی خورد

 بهنام جان رفته ای. سال هاست که رفته ای و عطر نفس هایت هنوز آرامش بخش هوای دل هاست.

نگاه ات در تاریکی مهتاب گم شد و نغمه های شادی ات در دل خاک مدفون.

کاش لحظه ای باز می گشتی و آتش بی قرار دل های خسته را با دریای نگاه ات خاموش می کردی.

خورشید بار دیگر طلوع کرد تا به رویت لبخند بزند اما تبسم خورشید هم از نبودنت محو شد.

 آسمان این دل بی قرار باریدن گرفت اما خبری از رنگین کمان نگاهت نشد.

کاش بودی و نظاره می کردی در لحظه های نبودنت ثانیه ها با کوله باری از خاطرات،

خسته و درمانده به دنبال وقت با تو بودن می دوند.

 کاش در دفتر سرنوشت نام تو خط نمی خورد.

حال که نیستی یادت درون قلب ما، خاطرات با تو بودن را زنده می کند.

 

 

  • ۹۰/۰۱/۲۸
  • مسافر غریب

نظرات  (۲۱)

دلم گرفت

بهنام کیه؟






داداشم
چی شده خوب که اینجوری شده؟تازگیا؟
سلام مسافر....
منم مثله توام...ولی با این تفاوت که داغ من تازه تره...و اسم داداشیه گلم که دیگه ندارمش " سعید " ......
کارات قشنگن...وبلاگ جالبی داری...
خوشحال می شم به منم سر بزنی...فکر کنم خوشت بیاد گلم...
منتظر حضور گرم و یادگاریه قشنگت می مونم...
سلام...
اومدم که بگم خیلی ممنون بابت اون دشت خوشگل پر از شقایق اونقدر ذوق کردم که شب خوابشو دیدم آرزومه یه بار از نزدیک چنین جایی رو ببینم
راستی بابت برادرتون متاسفم
بازم ممنون بابت مهربونی هاتون
گفت: می خوام برات یه یادگاری بنویسم گفتم: کجا؟ گفت : رو قلبت گفتم مگه میتونی ؟ گفت : اره سخت نیست ‌‌ آسونه گفتم باشه بنویس تا همیشه یادگاری بمونه یه خنجر برداشت گفتم این چیه ؟ گفت : هیسس ساکت شدم گفتم : بنویس چرا معطلی خنجرو برداشت و با تیزی خنجر نوشت دوستت دارم دیوونه اون رفته ؟ خیلی وقته؟ کجا ؟ نمیدونم اما هنوز زخم خنجرش یادگاری رو قلبم مونده
سلام.خیییییییییییییییییییلی زیبا مینویسی.
با تبادل لینک موافقی؟
اگه خاستی منو با اسم عاشق گریون لینک کن و بگو با چه اسمی لینکت کنم؟
سلام دوست عزیز وب زیبای داری.خوشحال میشم به وب منم سر بزنی و نظرتو
در مورد وبم بدی
منتظرت هستم
دانلود رایگان عکس های گچ بری
بسیار زیبا آرک اپن سقفی بسیا زیبا
با کیفیت عالی
www.gachkar.dxd.ir
برای دانلود به وبسایت مراجعه کنید. همراه با کلیپ تصویری
با تشکر گچکار
نظر یادتون نره
ممنون از مطالب جالبت
http://rnyka.blogfa.com
سلام به شما مدیر محترم وبلاگ مسافر غریب
درود بر قلم شما از مطالب زیبای شما دیدن کردم
خیلـــــــــــــــــــــــــــــــی خوب بود احساس شما را تحسین می کنم

صدای چک چک اشکهایت
را از پشت دیوار زمان می شنوم
و می شنوم که چه معصومانه
در کنج سکوت شب ‌،
برای ستاره ها
ساز دلتنگی می زنی
و من می شنوم
می شنوم هیاهوی زمانه را که
تو را از پریدن و پرکشیدن
باز می دارد آه ،
ای شکوه بی پایان
ای طنین شور انگیر
من می شنوم
به آسمان بگو
که من می شکنم !
هر آنچه تو را شکسته
و می شنوم
هر آنچه در سکوت تو نهفته
منتظر حضور یاسیت هستم
سلام دوست عزیز.
دوست داری آدرس وبلاگت به سایت تبدیل بشه با حداقل هزینه ممکن؟؟؟؟
به وبلاگ من یه سری بزن منتظرتم
سلام . می توانی منو با نام : نامه های من به تو لینک کنی . خودت هم خبر بده.....
چیه؟
وافعا که چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام
وبت قشنگه
اومدم دعوتت کنم به وبلاگم
زودی بیا منتظرم ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ کامنت گذاری آنلاین در وبلاگ ها با : www.h y p e r a d s.ir
  • دیروز دختر بابا.....امروز خانوم خونه
  • تسلیت میگم روحش شاد
    همیشه غم فراق داغی بوده بر دل ما تا ابد..
    ...
    سلام دوست عزیز.
    ممنونم از لطف شما .دلم آرام گرفت واقعا. تشکر عزیزم.
    سلام دوست خوبم وبلاگ و مطالب زیبایی داری خسته نباشی
    به ما هم سر بزن و نظرتو راجع به وبلاگ و تبادل لینک بگو و اگه راضی بودی تو قسمت وبلاگ برتر رای بده بهمون
    منتظرتم.............
    سلام به همه دوستان
    خوشحال میشم به ما هم یه سری بزنید
    منتظر ایمیل هاتون هستم
    سلام
    خوشحال میشم به منم سر بزنید
    منتظر ایمیل هاتون هستم
  • ستاااااااااااااااااااره
  • سلام . لطفا اگه هستی بیا حمایت
    از دست دادن عزیز خیلی بده.........تسلیت میگم و روحش شاد
    وبلاگ خیلی خیلی قشنگی داری واقعا متن های جالبی داره
    اگه دوست داشی به منم سر بزن
    یعنی حتما بیا===============
    آدرس وبلاگت کوووووووووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">