مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

دوستت دارم را کجا بنویسم که ماندگار باشد؟

دوستت دارم را کجا بنویسم که ماندگار باشد؟


روی تن شبنم ؟ اگر از شاخه چکید چه؟

 

روی لبخند گلبرگ؟ با زمستان چه کنم؟

 

روی بستر ساحل ؟ پس چگونه جلوی رقص موج را بگیرم؟

 

پس بهتر انست که در لحظه لحظه دلتنگی هایم دوستت دارم را زمزمه کنم چرا که همیشه دلتنگ توام


 

  • ۹۰/۰۲/۰۱
  • مسافر غریب

نظرات  (۲۴)

گفت: می خوام برات یه یادگاری بنویسم گفتم: کجا؟ گفت : رو قلبت گفتم مگه میتونی ؟ گفت : اره سخت نیست ‌‌ آسونه گفتم باشه بنویس تا همیشه یادگاری بمونه یه خنجر برداشت گفتم این چیه ؟ گفت : هیسس ساکت شدم گفتم : بنویس چرا معطلی خنجرو برداشت و با تیزی خنجر نوشت دوستت دارم دیوونه اون رفته ؟ خیلی وقته؟ کجا ؟ نمیدونم اما هنوز زخم خنجرش یادگاری رو قلبم مونده
سلام.خدااااااااایییییییییییییییییییییییییییشششش وبلاگت خیییییییییییییییییلی قشنگه.
به کلبه غم منم سر بزن و نظر بده.
اگه با تبادل لینک موافقی منو با اسم (قلب گریون)لینک کن و بگو چه اسمی لینکت کنم؟؟؟؟؟؟
خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلـــــــــــــــــــــــى وبلاگ قشـــــــــــــــــــنگی داری,خوشحال میشم به منم سر بزنی.
سلام عـــــــــــــــــــــــــــــزیــــــــــــــــزم لینک شدی,دوست داشتی لینکم کن.
سلام
قشنگ بود خیلی
مثل همیشه عالی بود
سلام
بسیار زیبا و ... بود .موفق باشی
به سرزمینت سر زدم خیلی زیبا بود امیدوارم موفق باشی گلم
وبلاگ خوبی دارین امیدوارم ادامه بدین
$$$$$$$$_________$$$$$$$
$$$____$$$$______$$__$$$$
$$______$$$$____$$____$$$
$$_______$$$$__$$$____$$$
$$________$$$$_$$$____$$$
$$_________$$$$$$____$$$$
$$$________$$$$$$____$$$_____$$$$
$$$_________$$$$$___$$$$____$$$$$
_$$$________$$$$$__$$$$____$$$$
_$$$$________$$$$_$$$$____$$$$
__$$$$_______$$$$_$$$____$$$
__$$$$$______$$$$$$_____$
____$$$$$$____$$$$$____$$$
________.$$$$$$$$_____$$$$$
_________$$$$$._$$$$$$$$$$$$$$$$
_______s$$$$$$$____$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$________$$$$$$$
__$$$$___$$$$$______$$$$_$$$$
_$$_______$$$$_____$$$_____$$$
$$_______$$$$_$
$$______$$$$___$
$$$___$$$$$___$$
$$$$$$$$$$____$$___(▒)(▒)
$$$$$$$$$____$$$_(▒)(█)(▒)
_$$$$$$_____$$$_____(▒)(▒)آپم
__________$$$$
_________$$$$$__(▒)(▒)آپم
________$$$$$_(▒)(█)(▒)آپم
_______$$$$$____(▒)(▒)آپم
_______$$$
______$$$_(▒)(▒)آپم
_____$$_(▒)(█)(▒)آپم
____$$____(▒)(▒)آپم
___$
__$$___(▒)(▒)آپم
_$$$_(▒)(█)(▒)آپم
_$$____(▒)(▒)آپم
_$$
$$ __(▒)(▒)آپم
$$_(▒)(█)(▒)آپم
$$__(▒) (▒)آپم
$$
_$
_$$
__$$
سلام
وبت خیلی قشنگه
2 تا سوال :
1- اسمتون چیه ؟
2- چند سالتونه ؟
( من از بیشتریا ای نسوالو می پرسم )
منتظرم
بای
  • میلیاردر جوان
  • سلام عزیزم خسته نباشی

    اگه دوس داری پولدار بشی یا حداقل هر هفته 40 50 هزار تومن کسب کنی مثل
    من میتونی با شرکت پال سل همکاری کنی
    این شرکت طوری کاراشو ساده و غیر حرفه ای کرده که یه کاربر ساده مثل من هم
    میتونه برای خودش درآمد داشته باشه
    برای شروع توی سایتشون عضو شو و بعد توهم درآمد داشته باش
    از گابریل گارسیا مارکز می پرسند اگه بخوای یه کتاب صد صفحه ای در مورد

    امید بنویسی، چی می نویسی؟ می گه 99 صفحه رو خالی می ذارم.

    صفحه ی آخر سطر آخر می نویسم امید آخرین چیزی است که می میرد

    ســـــــــــــــــــلام عزیزم ...لذت بردم.
    وبلاگ خوبی داری. بسیار زیبا و پر احساس نوشتی.
    به حسن سلیقه شما در انتخاب مطالب تبــــــــــــــــــــــــریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک می گم.

    بگذار سرنوشت هر راهی میخواهد برود ،ما راهمان جداست. این ابرها تا میتوانند ببارند ، ما چتر مان خداست


    منتظر حضور یاسیت هستم
    برادرمن، خواهرم، ببین چه کاری می تونی برای جنبش سبز انجام بدی. دست بکار شو. لااقل می تونی اسکناس نویسی کنی. مبادا بیکار بشینی. نگذار خون جوانهای این مملکت هدر بره. ما موظفیم هدف آنها را عملی کنیم. نباید از فکر زندانیای شکنجه شده غافل بشی. باید کاری زینبی کنی والا یزیدی هستی. نکنه نداها و سهرابها را فراموش کردی. نکنه سرنوشت این کشور برات مهم نیست. تمام بچه هایی که در خیابان میبینی از من و تو انتظار دارن ایرانو براشون آزاد کنیم. آنها فقط به نان احتیاج ندارن. جامعه مدنی می خوان کرامت انسانی می خوان. چی براشون آماده کردیم؟ چی خوبه در کتابهای تاریخ بنویسن؟
    اتحاد - مبارزه – پیروزی
    سلام
    وب خوبی داری بهت تبریک میگم
    به من هم سر بزن........!!!!!
    منتظرتم......!!!!
    ---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
    _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
    $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
    _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$$$
    ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
    ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
    ________$$$(¯`(?)´¯)$$
    ___________$(_.^._)$
    ____________$$$$$$
    سلام
    زیبا بود
    منتظرتیم........

    ´´´´´´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´
    ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´
    ´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´
    ´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´
    ´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
    ´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´
    ´¶¶¶´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
    ´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
    ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´
    ´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´
    ´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´
    ´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´
    ´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´
    ´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´
    ´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´
    ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´
    ´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´
    ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
    ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
    ´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´
    ´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´


    رای رای رای یادت نره لطفا
    سلام دوست خوبم
    من لینکت کردم دوست داشتی منو با نام پسرک منتظر لینک کن
    خدانگهدار
    آپم و منتظر حضور سبزتون
    سلام بزرگوار
    ممنون میشم به وب ما سر بزنید.
    یاعلی
    سلام وبلاگت عالیهههههههههههههه به من سربزن
    سلام کـجــــــــــــــــایــــــی مسافر غریب؟انگار برگشتی ولی سر نمیزنی؟
    به نام آنکه پروانه حیران اوست
    شما را به بهترین مرجع وبلاگ های عاشقانه دعوت می کنیم.
    محبوب ترین مطالب سال 89 : 200 کلام عاشقانه ، بزرگترین لذت دنیا ، 21 روش برای گفتن دوستت دارم بدون کلام.
    در ضمن سایت یک عشق با افتخار با تمامی وبلاگ های عاشقانه تبادل لینک میکند .
    برای تبادل لینک ما را به نام .:یک عشق :. و به آدرس www.onelove.ir لینک کنید سپس نام و آدرس خود را در قسمت نظرات قرار دهید تا بعد حداکثر 24 ساعت شما نیز لینک شوید.
    رد پای مهربونیت در سایت ما خالیست
    www.onelove.ir
    سلام بخاطره سلیقه خشنگت بهت تبلیک میگم.تحت تاثیر قرار گرفتم
    خیلی قشنگ بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">