مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

تولدت مبارک عزیزم

اگر باران بودم انقدر می باریدم تا غبار غم را از دلت پاک کنم

اگر اشک بودم مثل باران بهاری به پایت می گریستم


اگر گل بودم شاخه ای از وجودم را تقدیم وجود عزیزت میکردم


ولی افسوس که نه بارانم نه اشک نه گل 


اما هر چه هستم دوستت دارم

تولدت مبارک فاطمه گلم

  • ۹۰/۰۲/۱۲
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۳)

سلام وب خوبی داری

به منم سر بزن
سلاممممممممممممم__________#__##__#
________________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##___ خوووووووووووفی؟؟؟؟ ____#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######_____#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##من##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##__________#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#____ ______________ _ ______#
#__________#_آپ کردم نمی خوای بیای ببینی؟ __ #
_#_________#____بدوووووووووووو بیاااااااااااا_____#
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#__اومدیااا_#____#_#_#___##___##________##__ _#
__##_#__________#___###___####___#_منتظلمااااا ___#_#
___##__#________#___#________#__#_____________###
____##__##____##__#___________#__##_________##
______##__####__##______________#__##_____##
________########___________________#######
وبت خیلی خوبه به من هم سری بزن
وبه جالبی داری به من هم سری بزن
برام جالبه ...
سلام . وب جالبی داری. به ماهم سر بزن . منتظرم
موفق باشی
با عرض سلام خدمت شما.
دوست عزیز وب زیبایی داری , من میخوام برای افزایش بازدیدت بهت کمک کنم .
اگه دنبال یه آمار خوب میگردی یه سری به سایت تک باکس * tak-box.ir * بزن
.سایت تک باکس یک سایت هوشمند افزایش آمار هست . در عرض 20 ثانیه تو
سیستم عضو شو و لینکتو ارسال کن . بعد از ارسال لینک کد لینک باکسو دریافت
کن و تو قسمتی مناسب از کدهای قالب وبلاگت کپی کن. تا لینکت به صورت
روزانه برای 10000 نفر به نمایش در بیاد .
در ضمن به بهترین و پربازدید ترین لینک هم ماهیانه جایزه میدیم .
با تشکر
مدیریت تک باکس
سلام مسافر.نمی دونم فاطمه کیه اما هرکی هست تولدش مبارک
سلام
عکس وبت باهام حرف میزنه ومن با این حس آشنام.
کوله بارت رو بردار ، سازت رو کوک کن بیا طرفم
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬

اومدم یه خبری بدم و برم ♥☻♥

╬═♥╬
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬

آپم نمی خوای بیای ؟بدو بیا ♥☻♥

╬═♥╬
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬

♥☻♥مـــــــــــــنــــــــــتظــــــــرتــــــــــــــــــــم♥☻♥
  • ستاااااااااااااااااااره
  • اوهوم تولدش مبارک
    اگه اشتباه نکنم مخاطبو باید بگم چرا همتون غمگینین ؟
    منم دوستش دارم
  • اردشیر بابکان
  • درود بر شما دوست عزیز
    اگر علاقه دارید من در وبلاگم مطلب کوتاهی درباره پیروزی نهایی راستی بر دروغ(فرشکرت frash kart) از دیدگاه زرتشت نوشتم لطفا" اگر علاقه دارید آن مطلب را بخوانید و دیدگاهتان را بیان کنید
    با تشکر از شما دوست عزیز
    قشنگ بود تولد فاطمه گلت هم مبارک!
    شاد و سربلند باشی
    با خاطره ای بروزم و منتظر حضور و نظر ارزشمند شما!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">