مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

قیمت عشق

من که از درون دیوارهای مشبک  ، شب را دیده ام
و من که روح را چون بلور برسنگینترین سنگ های ستم کوبیده ام
من که به فرسایش واژه ها خو کرده ام و من....باز آفریننده اندوه
هرگز تسلیم ستایشگر فروتن یک تقدیر نخواهم بود
و هرگز تسلیم شدگی را تعلیم نخواهم داد
زیرا
نه من ماندنی هستم و نه تو
آنچه ماندنی است
ورای من و توست.

برای خریدن عشق هرکس هرچه داشت آورد.

دیوانه هیچ نداشت وگریست.گمان کردند

چون هیچ ندارد می گرید

اما هیچکس ندانست که قیمت عشق اشک است.
نویسنده: زینب

  • ۹۰/۰۲/۱۵
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۴)

دروود

گرت امروز از فردا غمی است
به نقد امروز عمرت دادی از دست
خوشی در ناخوشی بودن کمال است
که نقد دل خوشی جستن محال است
در این منزل که طوفان غرور است
که را یک لحظه امکان سرور است ؟!!!

در پناه حق
سلام مسافر غریب به نظر من از همه ی آنتی ویروس ها اوستا,اویرا و بیت د فندر از همه بهتره ...........
www.mahramaneh2010.blogfa.com
در مورد واقعیتهای زمانه بخوانید و نظر بدهید
متشکرم
سلام عزیزم
ممنونم امید جان بابت پستی که واسه تولدم گذاشتی خیلی خوشحالم کردی
این متن رو هم خوندم و بسیار لذت بردم امیدوارم همیشه شاد باشی و پر از حس تازه ی زندگی
با سلام.خیلی خوشحال می شم به وب بی نهایت سری بزنید و نظر خود را بگویید.
بی نهایت به روز است با تاریخچه مصور موس کامپیوتر.
به وب دومم هم سری بزنید و نظری فاخر بگذارید.
وب بی واژه مخصوص شعر و ادب با مدیریت خرزو خان!
منتظرتون در هر دو وبم و نظر زیباتون هستم.
www.chkhbo.blogfa.com
سلام دوست عزیز از این که به وبلاگ من هم اومدی ازت ممنونم
وبلاگ تو دیدم واقعا خوش صلیقه ای و برات آرزوی موفقیت دارم بازهم به وبلاگ من بیا خوشحال می شم با نظرهای شما
راستی ون وب شما را لینک کردم اگه دوست داشتی تو هم مرا لینک کن
با تشکر بهار
http://nasimibahri.blogfa.com/
سلام وبلاگ خوب و مفیدی دارید برای تبادل لینک تمایل دارید ؟ اگه آره یه سر به اینجا بزنید:
links.parsfun.net
به وبمم دعوتی دوستش داشتی برا همیشه بزارش تو وبت عشق بها نداره
ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام عزیزم,خوبی؟گفته بودم میام و اومدم.
سلام
زیبا بود
خوشحال میشم پیش منم بیای
عشق=شکست
salam mamnun az vebet pishe manam biya
التماست نمی کنم
هرگز گمان نکن که این واژه را
در وادی آوازهای من خواهی شنید
تنها می نویسم بیا
بیا و لحظه یی کنار فانوس نفس های من آرام بگیر
نگاه کن
ساعت از سکوت ترانه هم گذشته است
اگرنگاه گمانم به راه آمدنت نبود
ساعتی پیش
این انتظار شبانه را به خلوت ناب خواب های تو می سپردم
حال هم
به چراغ همین کوچه ی کوتاه مان قسم
بارش قطره یی از ابر بارانی نگاهم کافی ست
تا از تنگه ی تولد ترانه طلوع کنی
اما
تو را به جان نفس های نرم کبوتران هره نشین
بیا و امشب را
بی واسطه ی سکسکه های گریه کنارم باش
مگر چه می شود
یکبار بی پوشش پرده ی باران تماشایت کنم ؟
ها ؟
چه می شود ؟
سلام خوبی وبت مطالب قشنگی داره

اگه میخوای به معنا عشق پی ببری بیا به سرزمین عشق

راستی قیمت عشق فقط اشک نیست جون ادم زندگی و....است

منتظرتم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">