مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

شما جز’ کدوم گروه بازدید کننده ها هستین؟

1-افرادی که برای تبلیغ نظر میدن و اصلا وبلاگو نمی بینن.
2-افرادی که بصورت اتفاقی یا با جستجوی کلمه مسافر میان.
3-افرادی که معمولا روزانه به وبلاگ سر می زنن اما نظر نمیدن.
4-افرادی که بر حسب وظیفه بخاطر دعوت ما میان.
5-افرادی که خودشون وبلاگ دارن و از ما برای دیدن وبلاگشون دعوت میکنن.
6-افرادی که میان و بیشتر مطالب وبلاگو می خونن اما متاسفانه بلد نیستن نظر بدن.
7-افرادی که به صورت اتفاقی یا از طریق دیگر وبلاگها میان و مشتری دائمی این وبلاگ میشن.
8-بعضی ها هم بدون اینکه مطالب وبلاگو خونده باشن فقط می نویسند وبلاگ  قشنگی داری ...
9-بازدیدکننده های دائمی که نظر خودشونو هم در مورد مطالب جدید می نویسند.
10-اگه شما جزء این 9 گروه نیستین مشخصاتتونو به ما بگین تا گروه جدید تشکیل بدیم

  • ۹۰/۰۲/۱۹
  • مسافر غریب

نظرات  (۴۶)

سلام من اتفاقی اومدم ولی رلستش وبلاگت پر محتواست از این به بعد سعی می کنم بیشتر بیام
آدم هایی هستن که میان تا نظرات دیگران رو بخونن
سلام
خب راستش من هم جزء گروه 3 هستم هم 9
آخه همیشه مطالبتون رو می خونم اما همیشه نظر نمیدم ...
اما من جزء یه گروه دیگه هم هستم اونم جزء کسانی که دوستت دارند و همیشه در انتظار نوشته ای از تو هستند...
پست جالبی بود ...
موفق باشی
سلاممممممممممممممممممممممممممممم

پست بانمکی بود
سلام
الان جزو گروه چهارمم اما ممکنه جزو نهمی‌ها بشم.
موفق و پیروز باشید
  • ستاااااااااااااااااره
  • سلام
    من جزو گروه 9 .
    اما خب حالا نتیجه ؟
    گروه جدید چه صیغه ایه ؟
    من جزو گروه 5 ام اما حوصله نوشتن نظر راندارن
    راستی من 5 نبه 2 تا امتحان دارم اون با یک دکتر
    سلام
    من جزء هیچکدوم نیستم
    آدرس وبلاگتونو تو گوگل ارت دیدم
    البته وبلاگ داشتم که نامردا فیلترش کردن
    http:\\sotedelan-gach.blogfa.com
    ولی زیاد علاقه ای به لینک مینک ندارم
    اینم آدرس جدید وبلاگمم که در مورد روستامونه
    http:\\marin-village.blogfa.com
    اگه خواستی سر بزن
    ضمنا وبلاگت کم باره یعنی چیز زیادی توش نداری اگه مطالبتو بیشتر کنی بهتر میشه
    بای
    سلام.خوب راستش من یه جورایی جز’ گروه ششم هستم .می خونم اما نظر نمیدم .یعنی بیشتر وقتا نظر نمیدم.ولی خوندن حرف دل آدم ها رو دوست دارم
  • مهــــــــــــربان
  • من می یام چون دلم می خواد بیام
    بنابراین یه گروه اضافه کنید
    میام چون مطلباتونو دوست دارم.....انگار حرفه دله خودمه اما دوست ندارم نظربدم....
    سلام من الان اتفاقی وبرای اولین بار که اومدم توی وبتون.وبلاگ خوبی دارید اولین پستتون را که خوندم باعث شد نظر بزارم.واقعیتش من وقت داشته باشم به وبلاگهای جدید سر میزنم وتند تند پستهاشون را میخونم کسانی هم که بیان و بگن اپ هستن سعی میکنم سر بزنم خوب وبلاگم را هم معرفی میکنم یه جوری بیشتر اینهایی که گفتین من هستم.
    خیلی حرف زدم خوشحال میشم به منم سر بزنید.
    گروه نهمی هستم.
    سلام.میگم گفتی خوشگلارو مگیرن پس بپا جا نمونی
    بازم بهم سر بزن
    منتظرم خوشگل
    من جزء هیچکدوم نیستم...

    من شما رو لینک کردم و توی وبلاگ دوستانم دارم.... هر وقت که آپ میکنید میام فقط میخونم و اگه چیز به درد بخوری باشه نت برمیدارم

    نظر نمیدم چون احساس میکنم شما برا نظراتی که میزارن اصلا اهمیتی قائل نیستید.
  • دختری از جنس شبح
  • من اولش جز دسته 2 یا 7 ام واین جوری با وبلاگ اشنا میشم بعد اگه از مطالب کلا از وبلاگ خوشم اومد میشم جز دسته 5 در اخرم میشم جز دسته 9
    سلام من یه جورایی جز دسته 3و6ام . پست جالبی بود. چون حداقل منو مجبور به نظر دادن کرد
    سلام وبلاگ خیلی خوبی دارم تبریک میگم

    اگه مایل به تبادل لینک با من هستی من رو با عنوان(همه چیز برای همه) و
    آدرس:http://e4al.mihanblog.com لینک کن و بعد به من بگو با چه اسمی
    لینکت کنم.
    به این دو فروشگاه هم سر بزن خیلی عالین:
    http://e4al-shop.mihanblog.com
    http://shop4u.rozblog.com
    =========================
    افزایش آمار بازدید وبلاگ

    http://ebrahimkalate.rozblog.com
    اگه میشه جز دو تا گروه باشم جز گروه 5و7 هستم
    7-افرادی که به صورت اتفاقی یا از طریق دیگر وبلاگها میان و مشتری دائمی این وبلاگ میشن.

    من از این دسته هستم
    سلام مسافر عزیز
    به من هم سربزن منتظرم
    نظر یادت نرههههههههههههه عزیزم
    بهار
    سلام
    شاید بشه گفت گروه 9 شایدم 6
    ولی مطالبی که دوسته داشته باشم در موردشون نظر میدم
    4-افرادی که بر حسب وظیفه بخاطر دعوت ما میان.
    خوب ادم خوب نیست دعوت دیگران رو رد کنه
    مهربانی در گفتار، اعتماد می آفریند.مهربانی در اندیشه، بصیرت می آفریند.مهربانی در بخشش، عشق می آفریند
    درررررروددد
    من جز گروه 4 هستم
    ولی ممکن هست جز گروه 7 قرار بگیرم اگه از مطالب خوشم بیاد
    مطالب رو میخونم
    سپاس
    براتون ارزوی موفقیت میکنم

    بدرررررود
    salam khobi man jozeh dasteh 7 hastam hala harjor khod dani bad ham hameh ba yk noei joz in dasteh meshand dafeh avaleh be vebet sar mezanam
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
    $$____________ آپــم _____________$$
    $$_________$$$$$$$$$$__________$$
    $$___________$$$$$$____________$$
    $$___________$$$$$$____________$$
    $$___________$$$$$$____________$$
    $$___________$$$$$$____________$$
    $$___________$$$$$$____________$$
    $$___________$$$$$$____________$$
    $$___________$$$$$$____________$$
    $$___________$$$$$$____________$$
    $$___________$$$$$$____________$$
    $$_________$$$$$$$$$$__________$$
    $$____________ آپــم _____________$$
    $$_____________________________$$
    $$______$$$$$_______$$$$$______$$
    $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$
    $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$
    $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$
    $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$
    $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$
    $$________$$$$$$$$$$$$$________$$
    $$__________$$$$$$$$$__________$$
    $$___________$$$$$$$___________$$
    $$____________$$$$$____________$$
    $$_____________$$$_____________$$
    $$______________$______________$$
    $$____________ آپــم _____________$$
    $$_____________________________$$
    $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$
    $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
    $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
    $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
    $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
    $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
    $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
    $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
    $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$
    $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$
    $$________$$$$$$$$$$$$$________$$
    $$__________$$$$$$$$$__________$$
    $$____________ آپــم _____________$$
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
  • رامین علمداری
  • درود
    من جز گروه خودم هستم و قبلا" شما را لینک کردم جون برخی از مطالب شما جالب و خواندنی است
  • کلک دلنویس آمینا
  • من جز گزینه 3 هستم.
    ولی خیلی با گزینه 6 فرق دارم
    سلام
    خب من تازه بلاگ درست کردم و مطالب خوب رو دوست دارم
    پس بیشتر گروه 3 هستم گاهی هم 9
    اگر به من هم سر یزنی بدم نمیاد پس گروه 5 هم هستم
    سلام راستش من تقریبا همیشه به وبلاگ هایی که به روز میشن سر میزنم هم واسه مطالبشون هم واسه این که ازشون دعوت کنم به وبلاگم یه سر بزنن.اگه بهمون سر بزنی ممنون میشم
    من میام موضوعات رو نگاه می کنم هر کدوم جالب بود می خونم و بعد نظر میدم چون دوست دارم امار وبم بالا بره!
    سلام....
    وبلاگ جالبی دارین...
    خوشحال میشم سری به منم بزنین....
    نظر من: همه موارده!
    موفق باشین
    درود

    کتاب را بر سجده گاه مردان کور چون لعبت دستان آن حوریان بخشیدند. بهشت بر بالای مرتفع ترین قله کوهها قرار گرفت تا کوران شهر آنرا برای همیشه دست نیافتنی تر یابند. شط مملو از نگاه زنگیان بر دامن امواجی بود که بی حاصل بر کرانه موج می نواخت و یادآور مردان کور و دستان حوریان بود و چقدر بی حاصل بود این تکرار و چقدر در خواب بودند این نوادگان جویای جنات. غفلت دشت از هر سو خرامان گریبان زنان و مردان را می گرفت . گاه به سوی سراب راه می سپرد و گاه بسوی مردابی که تا اعماق فرو می کشید . دیگر دشت با مردانش به آرامی سخن نمیگفت . رویای جنات در کار بود رویای وهم و خیال . کتاب یکبار دیگر ورق می خورد و شط یکبار دیگر بر ساحل خود می کوفت و یکبار دیگر زنان و مردان بسوی سراب راه می سپردند و باز این تکرار وهم ادامه میافت.
    همه در آرزوی کسی بودند که این حلقه ناپایان را پایانی دهد و این آرزو خود یک حلقه ای دیگر در شطی دیگر بود که یادآور نگاه آن زنگیان بر افق موج.
    رامین 18/2/90
    من جز گروه دهمی هستم که شما درطبقه بندی تون ندارید و قصدم جمع کردن کسانی هست که بنظرم وبلاگهای پرمحتوائی دارند و می تونم از نظراتشان استفاده کنم . پس با قصد و نت به وبلاگ شما سر زدم. امیدوارم نظر سفید برفی در مورد تون درست نباشه چون در او ن صورت آبمون تو ی یک جوب نمیره . از سابقه وبلاگ نوسی تان که برمی گردد به سال 84 اید فرد با تجربه ای باشید.

    با حضورتان به کلبه درویشی ما رنگ و رونقی دهید.
    پیروز باشید
    پاینده ایران
  • غریبه ی آشنا
  • سلام
    من میخواستم برا خودم وبلاگ درست کنم تو ذهنم بود اسمشو بذارم مسافر که با وب شما آشنا شدم
    متاسفانه امسال کنکور دارمو نمیتونم زیاد بیام وبتون
    ولی قول میدم تابستون خیییییییییییییییییییییییلی بهتون سر بزنم
  • غریبه آشنا
  • شما که نمیخواین جواب بدین چرا سوال میپرسین؟
    دیگه نبینم سوال بپرسین و بعد هیچی نگینا
    شوخی کردم
    حالا واقعا هدفتون چیه سوال میپرسید؟؟؟
    و چرا به نظرها اهمیت نمیدید و هیچی نمیگید؟
    اهههههههههههههههههههههههههه
    اصلا ازتون بدم اومد
    پشیمون شدم دیگه تابستونم نمیام
    اه اه
    واقعا آدم بعضی وقتا چه آدمای عجیبی میبینه
    =============================
    ممنون که سر می زنید
    اما وقتی شما نه وبلاگ دارین نه ایمیل دارین من چطوری جوابتونو بدم .
    در ضمن مگه من چی پرسیدم؟؟؟؟؟؟؟؟
  • غریبه آشنا
  • خواهش میکنم
    همین که پرسیدین جزو کدوم گروه هستیم دیگه
    معمولا اینجور وقتا آدما ی جوابی میدن
    حالا خودتونو ناراحت نکنید
    من به بزرگی خودم میبخشمتون
    الانم وبلاگمو درست کردم اما به همون دلیل کنکور وقت ندارم خیلی بهش سر بزنم
    خواستید میتونید بیایید
    اسمش هست در آغوش خدا
    فامیل همسر من مسافر بود و من سالهاست گمش کرده ام...
    من جزو هیچکدوم نبودم ! :)
    سلام
    وبلاگ قشنگی داری
    2-افرادی که بصورت اتفاقی یا با جستجوی کلمه مسافر میان.
    6
    من جزو دسته ی جدیدیم/دسته ی دوست ها که میان سز بزنن به دوستاشون
    من گروه نه ایم . به نظر من آدمی که ببینه و نظر نده خیلی بی شعوره .
    گلم وبلاگت نازه ، باسلیقه ای در حد فرهاد مجیدی که استقلال رو انتخاب کرد . بوس بوس خوشگله ....
    سلام . منم یکی مثل خودتم منم مسافرم .
    الان بصورت اتفاقی کلمه مسافر رو توی ادرس بار وارد کردم اما فکر کنم به زودی از گروه نهم بشم آخه تو خیلی شبیه منی .
    موفق باشی .
    فردی که اتفاقی به وبلاگ سر میزنه و اگه مطالب مربوط به زندگیش باشه به دلش میشینه و تا آخر وبلاگو میخونه....البته اگه خوشش بیاد نظر میده

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">