مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

قابل توجه خانم های محترمه

زوج جوانی به محله ی جدیدی اسباب کشی کردند . روز اول بعد از صرف صبحانه ، زن متوجه شد که همسایه اش در حال آویزان کردن رخت های شسته است . نگاهی کرد و برگشت و به شوهرش گفت : « زن همسایه لباس ها را تمیز نمی شوید ، شاید هم نمی داند چطور لباس بشوید ، فکر کنم باید پودر لباس شویی بهتری بخرد . » همسرش نگاهی کرد اما چیزی نگفت . هر بار که زن همسایه لباس های شسته اش را برای خشک شدن آویزان می کرد . زن جوان همان حرف را تکرار می کرد تا اینکه حدود یک ماه بعد ، روزی از دیدن لباس های تمیز روی بند رخت تعجب کرد و به همسرش گفت : « نه بابا ! مثل اینکه یاد گرفته چطور لباس بشوید . مانده ام که چه کسی درست لباس شستن را یادش داده !»

مرد پاسخ داد : « نه عزیزم ! من امروز صبح زودتر بیدار شدم و پنجره هایمان را تمیز کردم ! »

 

  • ۹۰/۰۳/۱۰
  • مسافر غریب

نظرات  (۲۱)

سلام ..
بسی جالب بود ...
اما نکته سیاسی هم داشتا !!!

یعنی ما باید شیشه عینکمون رو تمیز کنیم و به رژیم نگاه کنیم و حتما اونوقت خدمات نظام رو می بینیم ...؟؟ آره ؟؟
پادر میانی کن دلت را به دست بیاورم

هر روز که می گذرد

به زخمهایم بیشتر عادت میکنم

میترسم تا به خودم می آیم

همه چیز برباد رفته باشد.

گاه به سوختن باید ساخت تا اینکه تنها بود.
سلام وب خیلی خوبی دارین خوشحال میشم بهم سر بزنین
  • دیروز دختر بابا.....امروز خانوم خونه
  • خیلی باحال بود.زود نباید قضاوت کنیم شاید ایراد از خودمون باشه
  • شب گریه های بیصدا
  • چشم ها را باید شست
    جور دیگر باید دید...
    سلام به تو 
    طبعم را خاک گرفته.
    چندیست که نمى نویسم، دیگر حرفى ندارم برایت.
    تنها چند خطى از احساساتم مانده و بس.
    که آن هم تکرار رفتن توست، تکرار عذاب من.
    ---------
    اینبار با وبلاگ ویرایش خاص اومدم تا آثارم رو ثبت کنم.
    اومدم تا نوشته ها رو ویرایش کنم.
    اگه با تبادل لینک موافق بودی منو به اسم ویرایش خیلی خاص لینک کن
    به من سر بزن، منتظر نظرات و نوشته هات هستم
    مسیح
    با سلام دوست عزیز
    چرا از سایت جدید و بسیار عالی http://www.mehrstat.com استفاده نمی کنید؟
    امکان ایجاد دو نوع استت یکی بصورت دکمه و یکی دیگه مشابه سایت مهراستت که تعداد کاربران آنلاین رو نشون می دهد.
    بسیار عالی تر از وبگذر و پرشین استت
    دمو:
    http://www.mehrstat.com/main_namayesh_amar.php?site=24
    سلام
    ____________________________$$$$$$آپم
    __________________________$$$$$$$آپم
    ________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
    ______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
    ____________________$$$$$$$$$$$$$$$آپم
    ___________________$$$$$$$$$$$$$آپم
    _________________$$$$$$$$$$$$آپم
    ________________$$$$$$$$$$آپم
    _______________$$$$$$$$$آپم
    ______________$$$$$$$$آپم
    _____________$$$$$$$$آپم
    ____________$$$$$$$آپم
    ___________$$$$$$$آپم
    ___________$$$$$$آپم
    __________$$$$$$آپم
    __________$$$$$آپم
    _________$$$$$آپم
    _________$$$$آپم
    ________$$$$آپم
    ________$$$$آپم
    ________$$$آپم
    ________$$$آپم
    _________$$آپم
    ___$$$$$$$$$$$$$$$آپم
    _____$$$$$$$$$$$$آپم
    ______$$$$$$$$$آپم
    _____$$$$$$$$$$$$آپم
    ____$$$$$$$$$$$$$$آپم
    ___$$$$$$$$$$$$$$$$$آپم
    _________$$$$آپم
    __________$$$ آپم
    ___________ $
    سلام بر مسافر عزیز
    خسته نباشی
    خیلی زیبا بود
    یه مطلب از مرحوم حسین پناهی گذاشتم
    دوست داشته یه سر بزن شاید خوشت بیاد

    ارادتمند
    salam
    webe khobi dari.khosham oomad.alie
    bewebe manam sar bezan.va nazar bede. mamnoon
    سلام وب جالبی داری مطالبتو خوندم عالی بود
    اگه به وبم آمدی همه مطالبمو بخون
    موفق باشی
    سلام
    وب جالبی داری
    به منم سر بزن
    سلام. خوبی عزیزم. وب جالبی داری با اندیشه هایی نو و زیبا. برات از صمیم قلب ارزوی خوشبختی و موفقیت می کنم. جدا بهت تبریک می گم. به من م سر بزن. منتظرت هستم.
    عزیزم اجازه می دید لینکتون کنم؟
    *.¸.*´
    ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
    (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
    _____****__________****
    ___***____***____***__ ***
    __***________****_______***
    _***__________**_________***
    _***____من آپم____________***
    _***______مشتاق نیم نگاهی_***
    __***_______هرچند گذرا____***
    ___***_________________***
    ____***______________ ***
    ______***___________***
    ________***_______***
    __________***___***
    ____________*****
    _____________***
    ______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*
    سلام.جالب بود.کاش همه ادم این قدرت داشتن که اول از خودشون شروع کنن وواسه زشتی نگاهشون دیگران متهم نکن.کاش...
    جالب بود...
    راه هایی هست که باید نرفت. حرفهایی هست که باید نگفت. چیزهایی هست که باید ندید....وای از روزی که بروی ، بگویی، و ببینی

    کوتاه و زیبا....
    این شاخه گل تقدیم به شما

    چشم ها را باید شست ...
    جور دیگر باید دید...
    من نگرفتم
    ==================
    نظرات وبلاگت غیرفعاله من چطوری نظر بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    سلام وب قشنگ و جالبی دارین
    خوشحال میشم به ما مهندسان آینده هم یه سر بزنین

    *******************************************
    البته نظـــــــــــــــــــــــــــر فرامــــــــــــــــــــــــــــوش نشه

    سلام وب جالب انگیزی داری یه چی بگم نفهمیدم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">