مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

سکوت و میشکنه صدای ما

من از تو مینویسم کلام تازه ای
تو از من می نویسی که پر آوازه ای

رسیده وقت رفتن نشسته تو چشمام
سکوت مبهم تو شکسته تو صدام

برای کوچه آخر تو همراه منی
برای دل بریدن دلیل رفتنی

می مونه کنج سینم هوای انتظار
میخونم شعر رفتن تا برگرده بهار

تو دریای نگاهت شکسته قایقم
تو دنیای بزرگت غریبی عاشقم

برای شعر خوب تو می خونم
مسافر وقت رفتن خدا حافظ بگو

تو کوله بار عشقی سفر تا راه دور
که زیر سایه بون تو می مونم

سفر تا انتها تو هم با من بیا
تویی همراه من تموم لحظه ها

تو تنها عاشقی برای قصه ها
بیا با من بمون تو نزد جاده ها

که مقصد منتظر برای ما
سکوت و میشکنه صدای ما

  • ۹۰/۰۳/۳۰
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۷)

سلام
عالی نوشتی
  • شب گریه های بی صدا
  • بعد از مدت ها شعری از خودت نوشتی
    بعضی جاها مشکل وزن داشت اما مضمونش و کلاماتی که بکار بردی واقعا زیبا بود.
    موفق باشی


  • آروشا - اسم مستعار
  • شما را تو فیس نما دیدم البته عکس اون خانم بحرینی را اول دیدم فکر کردم پروفایل یک خانم هست خواستم باهاش دوست بشم که دیدم صاحب پروفایل یک اقاست !!!!
    می شه بگید شما چند سالتونه ؟
    سلام وبتون خیلی قشنگه ممنون

    به ما غریبان هم یه سری بزنید اگه وقت داشتید

    www.p111.blogfa.com

    خوشحال میشم
    بسیار عالی بود.
    فوق العاده بود.
    خیلی وب توپی داری.
    اگه دوست داشتی به منم سر بزن ونظرت درباره وبم فراموش نشه.
    چون اهمیت می دم.
    زیبابوداگه مایل به تبادل لینک بودی خبرم کن و با اسم اگر تنهاترین تنها شوم باز هم خدا هست... لینکم کن و خبرم کن باچه اسمی لینکت کنم
    سلام مسافر حتما بامن تماس بگیر...9609
    ========================
    سلام
    لطفا شماره را کامل بنویسید.
    saaalam
    upet khili bahal boood be manam sar bezan
    سلام.وبلاگ جالبی دارید.به وبلاگ من هم سری بزنید.
    سلام

    قشنگ نوشتی
    ممنون از دعوتت
    سلام وبلاگ جالب و پر محتوایی دارید خوشحال میشم به وب ما هم سر بزنید.
    زیبایی زندگی اینه که
    1- بیخبر دعات کنند
    2-نبینی و نگاهت کنند
    3-ندانی و دوستت داشته باشند.
    سلام
    من آپم
    منتظر حضور دوباره ات هستم
    به امید دیدار
    سلام شما به تولد من دعوت شدید...اگه بیاید خوشحال میشم.
    سلام . لطفا جهت ترویج فرهنگ دینی وپاسخ به سؤالات دینی این آدرس را در وبلاگ خود قرار دهید





    با تشکر مدیر سامانه پاسخگویی دینی ....;
    سلام . لطفا جهت ترویج فرهنگ دینی وپاسخ به سؤالات دینی این آدرس را در وبلاگ خود قرار دهید





    با تشکر مدیر سامانه پاسخگویی دینی ....;j
    سلام وب زیبای داری خوشحال می شم به وبم سربزنی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">