مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

خدایا

خدایا! کسی را که قسمت دیگریست سر راهمان قرار نده که شبهای دلتنگیش برای ما باشد و روزهای خوشش برای دیگری...
  • ۹۰/۰۴/۲۳
  • مسافر غریب

نظرات  (۲۱)

  • دختر تنها
  • خیلی دعای قشنگیه من همیشه این دعا رو برای دیگران می کنم.....

    من دغدغه دارم که این روزها در سرزمینی زندگی میکنم که در آن دویدن سهم کسانی است که نمی رسند و رسیدن حق کسانی که نمیدوند.خیلی از این جمله خوشم اومد یه جورایی احساسش می کنم با تموم وجودم.....
  • دختر تنها
  • راستی اویاق یعنی چه؟؟؟؟؟
  • عروسک شکسته
  • یکی از ناممکن هاست.
    سلام وبلاکت قشنگه
    هر وقت کم می آورم میگویم اصلا مهم نیست ... اما خودم میدانم چقدر مهم است
    سلام با اجازه لینکت کردم
  • آرمان مجازی
  • من جانشینش در زمین هستم و میگویم اصلن امکان نداره ! اصرار هم نکن!!!!///م
  • شب گریه های بی صدا
  • خیلی دعای زیبایی بود از ته دلم آمین میگم...
    اما از این دعا قشنگ تر آهنگ وبلاگتون بود با شعر بسیار زیباش...
    چه انتظار عجیبی....

    تو بین منتظران هم.

    عزیز من چه غریبی

    عجیب تر که چه آسان ندیدنت شده عادت

    چه بیخیال نشستیم

    نه کوشش نه وفایی

    فقط نشسته و گفتیم: خدا کند که بیایی....
    سلام
    با پیامک های نیمه شعبان منتظر حضورت هستم
    به امید دیدار
    سلام خیلی قشنگ بود ولی قشنگی عشق به همین دلتنگیهاش
    به منم سر بزن آهنگت خیلی قشنگه
  • صدای باران
  • آمیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین!!!
  • مرتضی جون!!!
  • با من تبادل لینک میکنی؟؟؟

    حتما خبرم کن...

    راستی چکار کردی که بازدیدهای سایت ات اینقد زیاد شد؟؟؟

    حتما بهم بگو...
    سلام ممنون
    هیچ کس نفهمید.. شاید شیطان ، عاشق حوا شده بود که به آدم سجده نکرد
    سلام
    ممنون که سر زدین
    چی بگم فعلا دارم دردودل میکنم
    تموم بشه سر گذشتمو مینویسم
    سلام !
    موفق باشید .
    سلام الهی الهی الهی ... آمین
    سلام عزیز عیدت مبارک
    دمت گرم گل گفتی......یه سری به من بزن میسی
    بهتون به خاطر شعر قشنگی که گفتید تبریک میگم
    فقط یه سوال دارم اویاق یعنی چی؟
    ==================
    بیدار
    با سلام و سپاس
    کاش اینجوری می شد کاش...
  • سارا....؟؟؟
  • کجاست پس
    من فکر کردم چقدر عکس داری

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">