مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

مسافر

لحظه ها را چون مسافر باتو می مانم 

                           لحظه های عمر را تا آخر باتو می مانم

توا زمن گریزان اما چه حاصل 

                               منم که تادم آخر   باتو  می مانم 

تو که دیوانه کردن شد خیالت 

                               منم که دیوانه وار با تو می مانم

تو که عاشق شدی بر مال دنیا 

                           منِ بی بضاعت حاتم وارباتو می مانم

تو که لحظه ها را از من گرفتی

                       منم که ثانیه های انتظار با تو می مانم 

تو نخواستی که من باشم کنارت

                              یک عمر مجنون وار با تو می مانم

تو که بر من جفا کردی همیشه

                        منم که یک عمر وفادار با تو می مانم

اگر عاشق شدی از من بریدی

                        بیا که روزهای دشوار با تو می مانم

اگر رفتی که دل عاشق نباشد

                      منم که تا قیامت هوادار با تو می مانم

چه راحت دل بریدی و گذشتی

                            تو رفتی و امیدوار با تو می مانم

تو که با رفتنت سوزاندی دل را

                      با دل سوخته و خاکسار با تو می مانم

تو را با دل چه سودایی بود آخر

                         من گم گشته یوسف وار با تو می مانم

پی نوشت: شعر فوق را خرداد۱۳۸۲ سرودم هرنوع کپی برداری از شعر فوق بدون اجازه و بدون ذکر نام وبلاگ مسافر یا اویاق ممنوع می باشد .

  • ۹۰/۰۴/۲۵
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۸)

عبادات شما مقبول حضرت حق وبلاگ زیبایی بود از به روز رسانی وبلاگت متشکرم
زیبا بود . موفق باشید
به من سر بزنید
سلام !
تاحالا باهامون گام برداشتی و اومدی ... نفسهای گرم بودنت رو از این سفر نگیر... منتظرتم جوون !
دیگه سرنزدی!!
با کمال میل . لینک شدین
  • مامانی عاشق
  • سلام
    واقعا زیبا بود

    افریـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
  • مرد 6 میلیون دلاری
  • ::::::::::::::::::::::::::::: ذهنیت بد رو از خودتون دور کنید :::::::::::::::::::::::::::::::
    :::::::::::::::::::::::::::::::::: حقوق ماهیانه مادام العمر :::::::::::::::::::::::::::::::::
    کاملا" واقعی و متفاوت با اونچه که تا حالا دیده اید و شنیده اید. اینکه شما در این شرکت (گرین هورس) ثبت نام کنید به این معنیه که استخدام شدید و حقوق ماهیانه دریافت میکنید. ( از ماهی 1 دلار تا ماهی 100 هزار دلار ) این نکته رو بهتون بگم که پولتون با چک میاد در خونتون ( عکس چند نمونه چک دریافتی تو وبلاگ هست )و اصن نیازی به حساب ارزی و از این چیزا ندارید و به راحتی تو بانک ملی و رفاه وصول میشه. توضیحات کامل رو میتونی توی وبلاگ من بخونید .


    فقط خواهشی که دارم اینه که " نخـــــــــونده ، وبلاگ رو نبندید " !
    مطمئن باشید انقد نحوه کار ساده و آشکارا و صادقانست که هیچ شک و شبهه ای براتون باقی نمیمونه . خودتون که بخونید متوجه میشید.

    در یک کلام ؛ چرا گرین هورس برتر است؟
    _ عضویت کاملاً رایگان
    _ ارسال پورسانت ها به آدرس منزل شما
    _ عدم خروج ارز از کشور
    _ چکها متعلق به CHASE MANHATTAN BANK طرف قرار داد بانکهای ملی و رفاه
    _ عدم نیاز به تعادلسازی یا توازن سازی یا تناسب سازی در زیر مجموعه گیری (به این معنی که در زیرمجموعه گیری طرف چپ یا راست نداریم بلکه زیرمجموعه مرحله ای میباشد)
    سلام مهربون
    بهت تبریک می گم چون خیلی قشنگ بود...
    من همان عاشق دیرینم ......

    و عصر های دیدار همانگونه دلپذیر و خاکسترین

    اگر هوای دوباره آمدنت هست

    دامن بلند بپوش و سندل به پای کن

    که در گذرگه متروک

    تمشک های وحشی گسترانیده اند ...

    از بانگ سگ ها آشفته مشو

    دیریست که بوی تو را می جویند

    این وفاداران

    حضور دوست را بر من مژده می دهند ...
    ای عشق مدد کن که به سامان برسیم، چون مزرعه تشنه به باران برسیم، یا من برسم به یار یا یار به من، یا هر دو بمیریم و به پایان برسیم
    سلام. خیلی زیباست.
    در ضمن منم آپم.
    سلام
    شعر قشنگیه!
    ممنون که خبرم کردید
    و متشکر از حضور سبزتان
    موفق باشید
    سلام
    خیلی زیبا بود . موفق باشید.
    سلام
    من این شعرو کپی می کنم به نامهای مختلف تو جاهای مختلف ببینم چجوری میخوای منو تحت پیگرد قانونی قرار بدی
    واقعآ لذت بردم موفق باشید
    با سلام

    وبلاگ جالبی دارید . با ارزوی موفقیت شما.
    سلام
    شعر قشنگی بود
    وبلاگ قشنگی داری
    موفق باشی
    سلام

    رواق منظر چشم من آشیانه تست
    کرم نما و فرود آ که خانهه خانه تست

    میلاد منجی عالم امام زمان(عج) بر شما مبارک.

    منتظر حضورتون
    یا علی
  • شب گریه های بی صدا
  • عجب!!!! پس این عاشقی شما سر دراز دارد از سال 82
    شعر زیبایی بود در بعضی جاها مشکل وزن داشت اما مضمون فوق العاده ای داشت

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی