مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

خدایا کـمـک کن

خدایا کـمـک کن دیرتر برنجیم، زودتر ببخشیم، کمتر قضاوت کنیم، و بیشتر فرصت بدهیم..
  • ۹۰/۰۴/۲۸
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۹)

.
  • یک سبد زندگی
  • آمین
    دور باش اما نزدیک...                                 من از نزدیک بودن های دور تو میترسم...
    سلام

    خدایا دعای دوستم را براورده کن
    تا اوهم مرا دعا کند
    سلام از اینکه از وبلاگ خبریم دیدن کردید متشکرم
    وبلاگ جالب و زیبائی دارید موفق باشید
    سلام دوستان عزیز

    جدیدترین اخبار باشگاه میلان را در وبلاگ من مشاهده کنید و در نظر سنجی های
    وبلاگ شرکت کنید و در صفحه ی فیس بوک وبلاگ عضو شوید
    سلام همشهری.خدا به داده همه برسه به داده تو هم برسه
    سلام خیلی وب زیبا و پر از احساسی داری بهم سربزن
    الهی
    آمین
  • محسن-فاطی
  • سلام دوست عزیز حالت خوبه؟
    من و عشقم چند وقتی میشه که یه وبلاگ زدیم.
    اومدم ازت دعوت کنم تا بیای وب مارو ببینی و اگه تمایل داشته باشی تبادل لینک کنیم.
    امیدوارم که بتونیم دوستای خوبی باشیم.
    اگه خواستی ما رو به اسم ستاره کاغذی بلینک و بعدش هم خبر بده که به چه اسمی لینکت کنیم.
  • پاییز مامان آراز
  • آمین
    با سلام
    ضمن آرزوی موفقیت برای شما تقاضا داشتم از وبلاگم دیدن فرمایید و نظرات خود را در جهت بهتر شدن آن بفرمایید.
    با تشکر - علمدار
    جمله قشنگی بود
    سلام دوست عزیز حالت خوبه؟
    من و عشقم چند وقتی میشه که یه وبلاگ زدیم.
    اومدم ازت دعوت کنم تا بیای وب مارو ببینی و اگه تمایل داشته باشی تبادل لینک کنیم.
    امیدوارم که بتونیم دوستای خوبی باشیم.
    اگه خواستی ما رو به اسم ستاره کاغذی بلینک و بعدش هم خبر بده که به چه اسمی لینکت کنیم.
    سلام دوست گرامی
    وبلاگ جالب و قشنگی داری خوشحال می شم از وبلاگ من دیدن کنی
    منتظر حضور سبز شما هستم.
    در پناه حق
    سلام
    مطالبتو خوندمو خیلی ازشون خوشم اومد وبهت به خاطر نوشته های قشنگت تبریک می گم
    خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوووووووووووووووووووووووووووووووب بود ححححححححححححححححححححححااااااااااااااااااااااااال کردمراسستی به وب منم یه سری بزن(حرف های من)
    جمله ی زیبایی بود
    موفق باشید
  • آلبالو خشکه
  • خیلی دعای خوبی کردی دمت گرم اینورم بیا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">