مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

ظلم

ظلم این نیست که چماق برداری بزنی تو سر مردم یا اسلحه برداری مردم را بکشی

همین که با قلمت حق کسی را پایمال کنی خودش ظلم است

همین که با رفتارت باعث نابودی کسی بشی ظلم است

...

  • ۹۰/۰۶/۱۶
  • مسافر غریب

نظرات  (۸)

  • محمد حسین اکبری
  • بی قرار توام و در دل تنگم گله هاست-...آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست-مثل عکس رخ مهتاب که افتاده در آب؛در دلم هستی و بین من و تو فاصله هاست-آسمان با قفس تنگ چه فرقی دارد؟بال وقتی قفس پر زدن چلچله هاست.باز می پرسمت از مسئله ی دوری و عشق،وسکوت تو جواب همه ی مسئله هاست-با سلام و عرض ادب - خوشحال میشم به منم سر بزنین .موفق وسلامت و پیروز باشین
    اسم وبمو تغییردادم
    گفتم که بدونی
  • شب گریه های بی صدا
  • موافقم شدیدا و شاید بیشتر از هر کسی بفهمم چی میگی
    جالب بود!
    با تمام وجود نوشتتو درک کردم
    لینک شدی
  • مینو کلانتر مهدوی
  • سلام
    بله واقعا عجیب و جالبه شباهت من و شما.
    ممنون از آمدنت.
    کاش میدانستی آن کس که در تو امید به زندگی را پرورش میداد ، خودش محتاج ، قطره ای از باران محبت بود

    سلام هیچ علاقه ای به سیاست ندارم یعنی متنفرم هر بلایی تو دنیا سر اونایی که با سیاست کار دارن بیاد حقشونه
    سلام وب زیبایی د اری یه سری به وب منم بزن ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">