مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

اختلاس سه هزار میلیاردی

شبا که خوابم نمیبره، شروع به شمارش صفر های جلوی اختلاس سه هزار میلیاردی میکنم، وسطاش خوابم میبره.

پی نوشت:

اگر طول هر اسکناس هزار تومانی را در نظر بگیریم که برابر 16 سانتی متر است سپس سه میلیارد اسکناس هزار تومانی را به هم متصل کنیم، نواری به بلندی 480 میلیون متر یا 480 هزار کیلومتر را داریم. قطر کره زمین در خط استوا که برابر 12756 کیلومتر است بنا براین با آن مقدار پول ما می توانیم 37.6 بار نوار اسکناس های هزار تومانی را به دور کره زمین بچرخانیم.
 

  • ۹۰/۰۶/۲۸
  • مسافر غریب

نظرات  (۲۰)

سلام وبت عالیه.
اگه میخوای رایگان تبلیغ کن بیا وب من و برام در بخش نظرات یگو.
ممنون
ولی برای خوابیدن راحت و اسوده تر به این فکر کن که مالکای ایران همه عدالت محورند
  • وخداهست هنوز
  • سلام
    وبلاگ خوبی دارین ولی من یکی که انتظارروبه روشدن بایه وبلاگ بامطالب ترکی روداشتم
    موفق باشین
    سلام وبلاگ خوبی داری خیلی خوشم اومد
    به منم سر بزن و نظرت رو بگوووو
    منتظرت هستم
  • فرزانه عباسی
  • سلام دوست عزیز.
    وب شما را مشاهده کردم جالب بود از نوشته هاتون خوشم اومد. من یه مقاله از خودم نوشتم البته نمیشه گفت مقاله اما عقیده هامو اومدم تایپش کردم.به طور رسمی می خوام دعوتت کنم بیای به وبلاگم و مقاله ام با عنوان چه باید کرد؟ رو بخونی و نظرتو بهم بگی.
    راستی اگه با تبادل لینک موافقی ما آماده ایم.پیشاپیش تشکر می کنم از حضور قشنگت.
  • دختر شکلاتی
  • وب خوشملی داری.
    چی؟
    متوجه نشدم
    خیلی قاطی شد
    ایول داریا داداش
    خودتو خسته نکن من زود نمیگیرم
    منظورم همین نوشته بود
    اگر طول هر اسکناس...
  • وخداهست هنوز
  • باآرزوی بهترینهااااااااااااااا
    باعرض سلام و صلوات بر محمد وآل محمد(ص)واحترام فراوان خدمت شما دوستان وب خیلی خیلی قشنگی دلریدوخبر خوبی بود خوش حال شدم که به شما سر زدم اگر افتخار میدید مارا لینک وبه وبلاگ ماسر بزنید و نظر بگذارید و اگر تمایل داشتید تبادل لینک کنیم به امید موفقیت شما دوست عزیز.وب مارا با عنوان به سوی ظهور لینک کنید .
    (به امید ظهور حضرت عشق)
  • اسم مهم نیست
  • سلام
    اختلاس تو این کشور مدتهاست که عادی شده
    شما هنوز عادت نکردی؟
    سلام
    متن زیبایی بود
    ببخش تازگی ها به دلیل مشکلاتم دیر به دیر می آیم. می آیم ولی دیر به دیر
    ممنون که تنهام نگذاشتی
    راستی من آپم
    امیدوارم موفق و پیروز باشی
    یا حق
    سلام
    ببین داشتم تو وبت چرخ میزدم که متوجه شدم بهنام برادرت رو از دست دادی بهت تسلیت میگم
    ولی من یه نفر رو میشناسم که تو سن 18 - 19 سالگی یعنی شروع ورودش ببه دانشگاه تو یه حادثه ی همه ی خانواده ش رو از دست داد .
    تو پدر و مادرت رو داری ولی اون الان هیچ کسی رو نگاه تو پدر و مادرت رو داری که تسلای غمت باشن ولی اون هر لحظه به این فکر مبکنه که چرا فقط اون تنها باید از این خانواده بمونه
    حتی خواب باباش رو دیده بود که حتی تو خواب به باباش گفته بود بابا من تنها شدم چرا منو نبردی
    شاید برای من و امثال من حرف زدن در مودش عادی باشه . اما ما از چیزی خبری نداریم از بیرون گود میگیم خب مرگ مال همه است برا همه پیش میاد که عزیز ش رو از دست بده .
    به هر حال خدا برادرت رحمت کنه و روحش شاد باشه
    فقط میتونم بگم بهنام جان بخواب اسوده و بی درد و غصه
    برای شما هم طلب صبر کنم
  • ارزو چشمهای بارانی
  • سلام حرف دلاتو قشنگ نقاشی می کنی امیدوارم موفق و موید باشی
  • ماه آسمان
  • سلام دوست من...
    بانوشته ای ازخودم آپم...
    منتظرم...
    سلام
    پیشنهاد میدم برای حفظ آرامش و سلامتی خودت زیاد فکر این مسائی را نکن
    همه مسافریم باید بریم. دورو زود داره سوخت و سوز نداره .باید خوب زیست و رفت شاید مسافر فردا ما باشیم اگه فردایی باشه دنیا محل گذره به کسی وفا نمی کنه نباید به اون دل بست اگه وابستش شدی باختی
    سلام
    ازاینکه سایت شما رامیبینم خیلی خوشحالم سعی کنیدمطالب زیادی ازقشقایی درسایتتان استفاده کنید
    نگهداری
    دادا برو مثل یک بچه خوب بخواب اونائی که این هوا پول بلند کردن اصلا نمیدونند اسکناس هزاری چه رنگی هست حالا مونده اندازش ساربان با کاروان گم شده شما دنبال زنگوله می گردی
    میتونم فامیلیتونو بپرسم؟ فکر میکنم یکی از دوستان قدیمیم باشین!!!!!!!
    ================
    لطفا آدرس ایمیل یا سایت بدین تا براتون بفرستم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">