مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

تفاوت سنی

تفاوت سنی یکی از مسائلی هست که برای خیلی ها مهم هست البته از نظر کم یا زیاد بودن نظرها متفاوته به نظر شما برای یه دوستی بین یه آقا و خانم تفاوت سنی می تونه چند سال باشه؟ منظورم  دوستی هست نه ازدواج؟

منتظر نظرات ارزشمند شما هستم .

  • ۹۰/۰۷/۱۰
  • مسافر غریب

نظرات  (۲۵)

  • منصور نوین
  • سلام
    من خودم متولد 50 هستم دوستای که دارم و خانمهایی که باهاشون راحت هستم معمولا متولد 60 به بالا هستند.
    سلام
    به نظر من مهم درک آنها هست البته اگه مرد بزرگتر باشه بهتره اگه زن بزرگتر باشه خیلی خطرناکه
    من 14 سالمه و عشقم که باهاش دوستم 12 سالش

    رابطمونم بد نیــــــست
    3alam khobiii?
    matalebe webe2 khondam hama6on jalebe hama6ono 23 da6tam hamejore 26 ha3 kho6am omade
    hala berim 3oraghe nazari k mikham bedam 2 ezdevajam bayad 23t ba6an baham pa3 3ene ta 23 moheme 3ene khanom b nazare man nabayd bi6tar ba6e khodam ye zanam vali khanioma nabayad 3ene6on bi6tar ba6e 4on . . .
    mohemtar az hame dark kardane 2 har 3eni bayad hamo dark konan 4e 2 23ti 4e ezdevaj
    kho6hal mi6am biai pi6am
    BYE TA HI
    کلک و حقه بازی راه و رسم برخی ایرانی ها شده که طرف و با فریب به سمتی بکشونن. تو بلاگفا اسم وبلاگتو گذاشتی عکسهای خصوصی بازیگرا و... که چی بشه؟



    توجه جهت مشاهد تصاویر هنرمندان به قسمت آرشیو موضوعی عکس هنرمندان مراجعه نمایید. این کجاش کلک بود.
  • محمد ذوالفقاری
  • (((((((((((((((((((((پخش زنده اماکن مقدس افتتاح شد.))))))))))))))))))
    وبلاگ جالبی داری به ما هم سری بزن.

    سلام برای حمایت از این کار (پخش زنده اماکن مقدس) و سهیم شدن در این کار خیر کد گوشه نما و لوگو مربوط به این کار را در وبلاگ یا سایت خود قرار دهید.
    به آدرس:http://hojat-allah.blogfa.com/post-67.aspx/
    کد گوشه نما در سمت راست









    کد گوشه نما در سمت چپ








    کد لوگوی پخش زنده اماکن مقدس




    لطفا اگر در سایت یا وبلاگ خود گذاشتید در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید.
    با تشکر
    سلام و درود بر شما
    وبلاگ من ، یک وبلاگ خیلی شاد که در اون مطالب مختلفی برای خنداندن شما گذاشته شده.
    ،جوک های خنده دار،مطالب جالب طنز، جالب و خلاصه هرچی که شما را بخندونه در وبلاگ من گیر میاد
    هر وقت که غمگین شدید حتما به وبلاگ من سری بزن در ضمن مطالب وبلاگ من هر هفته وهمچنین بعضی اوقات هر روز، به روز میشود پس اطمینان داشته باش که هر وقت به وبلاگم بیای با مطالب جدید و متنوع در خدمتت خواهم بود فقط نظر یادت نره...


    به نظر من از 10 تا 20سال اشکال نداره اگه مرد بزرگتر باشه.
    Salam

    Vase DoosTi Ke Az 1 Sal Ta 6 Sal Khoobe

    aMa Vase Ezdevaj Az 4 Sal ta 8 Sal

    Migama Age Khasti Mano Ba Sheyda Sar Khosh Belink Omadi BEhem Begoo Ba CHi BelinkameT
    برای من و دوست دخترم اصلا رابطه ی سنی مهم نیست و نبوده!
    به قول دوستمون مهناز مهم درک متقابله که خدا رو شکر داریم!
    با اینکه دوست دخترم یه سالی ازم بزرگتره!
  • گنجشک برفی
  • سلام
    به نظرم واسه دوستی پسر باید 1 یا دو سال بزرگتر باشه
    سلام.
    از نظر اسلام دختر ها به طور معمول از لحاظ عقلی 6 سال بزرگتر از پسر ها هستند. (این به طور متوسط هستش و ممکنه تو مثال های مختلف تفاوت داشته باشه)برای همین هم دختر ها 6 سال زودتر به سن تکلیف می رسن. در مورد ازدواج هم بهتره که پسر بزرگتر از دختر با شه. اما نمی شه اینو به طور قطع و یقین الگو بدونیم چون تو تاریخ نمونه های مختلفی وجود داره که حتی مرد از زن کوچکتر بوده نمونه بارز این مطلب هم حضرت محمد و حضرت خدیجه هستند.
    سلام
    جالب بود مرسی
    سلام
    فکر نمی کنم دوستی تفاوت سنی را بطلبه!
    دوست کسی که درکت کنه بفهمه باهاش درودول کنی

    اگه (به قول امروزی ها دوست دختر-دوست پسر) مدام باهاش در تماس باشی بسته به اینه که چقدر بتونه نیازهای عاطفی تو تأمین کنه درکت کنه و بفهمتت.
    راهنمایی کنه و راهکار جلوی راهت بذاره.
    سلام . در هر حالتی ( چه دوستی چه ازدواج ) مرد باید 3 تا 5 سال بزرگتر باشه ... چون توی هر دوتا اگه نتونی همدیگه رو درک کنی خراب میشه رابطه ... خانوما فکرشون بازتره . واسه همینم مردا باید بزرگتر باشن
    تو دوستی به نظر من درک و عقل مهم نه سن و سال
    سلام دوست عزیز.
    سوالی که پرسیدی به هیچ وجه مطلق نیست.
    بستگی به شرایط داره. ولی در کل با توجه به اینکه تقریبا هر 5 سال یک نسل فکری جدید به وجود میاد نباید تفاوت سنی بیش از 5 سال باشه.
    سلام

    من تو نظر قبلی اشتباهی گفتم 14 سالمه و عشقم 12 سالش!!!!!

    حالا تصحیح میکنم : من چهارده سالمه و عشقم بیست و یک سالش

    بیست و یک.21 !!!!

    حالا لطفا اون نظر قبلیمو پاک کنین
    به نظر من:
    3 تا 4 سال خوبه
    به نظرم برای دوستی زیادمهم نیست اون ازدواج که مهمه عزیز
    به نظرمن:
    مهم نیست اصلا
    سلام
    سوالی که پرسیدی بنظرت میشه براش عدد مشخص کرد
    ....................
    خیلی فرق داره که تو چند ساله باشی تا بعد بشه بفهمی طرفت باید چند ساله باشه
    آخه من چی به تو بگم این چه سوالیه که مطرح کردی
    آخه مگه میشه واسه همیچین چیزی قانون گذاشت
    این کاملا بستگی به افراد داره
    سن مهم نیست
    سلام سن مرد بیشتر باشه بهتره دیروقته باید برم شب بخیر موفق باشی وبلاگت بد نبود بای

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">