مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

پاییز را دوست دارم

پاییز را دوست دارم

بخاطر غریب و بی صدا آمدنش

بخاطر رنگ زرد زیبا و دیوانه کننده اش

بخاطر خش خش گوش نواز برگ هایش

بخاطر صدای نم نم باران های عاشقانه اش

بخاطر رفتن و رفتن... و خیس شدن زیر باران های پاییزی

بخاطر بوی مست کننده خاک باران خورده کوچه ها

بخاطر غروب های نارنجی و دلگیرش

بخاطر شب های سرد و طولانی اش

بخاطر تنهایی و دلتنگی های پاییزی ام

بخاطر پیاده روی های شبانه ام

بخاطر بغض های سنگین انتظار

بخاطر اشک های بی صدایم

بخاطر سالها خاطرات پاییزی ام

بخاطر رسیدن به نقطه شروع سفر

بخاطر یک سال دورتر شدن از آغاز راه

بخاطر یک سال نزدیک تر شدن به پایان راه

بخاطر غریبانه و بی صدا رفتنش...

بخاطر پرستوی عزیزم

 

  • ۹۰/۰۷/۱۳
  • مسافر غریب

نظرات  (۹)

سلام
مر30 از حضورتون در وبلاگم ممنون!از شعراتون!

!!!!!
!
ٍسلام منم پاییز دوست دارم به خاطر قشنگیه خودش .میشه به منم بگی در جستجوی چی هستی .؟
chon mahe tavalodame
آپـــــــــــــــمـــ
باز پاییز است اندکی از مهر پیداست

حتی در دوران بی مهری باز هم پاییز زیباست
به گمونم
حالا مگه فرقی میکنه آقا امید؟
سلام
پاییز رو هر کس بعلتی دوست داره اما من دوستش دارم چون زاده ی پاییز ام چون خیلی از شبای پاییز رو تا صبح بیدار بودم چون خاطراتم از پاییز زیاده
  • رامین علمداری
  • درود دوست من
    پاییز زیبا است و رنگارنگ من هم با تو موفقم بوی خاک باران خورده مست کننده است بویژه در کوچه باغها ‘ لطیف و است روحنواز
    قاصدکها هم مانند تو بعد
    از کلی آرزو مرا ترک گفتند انگار این رسم طبیعت است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">