مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

موج و ساحل

  • ۹۰/۰۷/۱۸
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۴)

یه مطلب مهم... حتما بیاین
سلام
اره درسته ولی اگه موج ساکن میشد دیگه اسمش موج نبود . میدونی اگه ساکن بشه میگنده . ساحل بهش قدرت موج شدن رو دادهدوست عزیز
سلام
موج حالام که فهمیده ساحل دستشو نمی گیره
بازم نفس نفس می زنه چون به احساس و قلب خودش هحترام قایله
ومطمینه
  • زنی در لحظه های بی نقاب
  • دریا همیشه حس خوبی بهم می ده
    حتی دیدن عکسش...........
  • شب گریه های بی صدا
  • اینو باید زودتر میدادی من واسه اون پست دریام میذاشتم
    اما خوشگله دوستش دارم
    سلام

    از مهمترین دلایل خلاف و فساد در جامعه چیست ؟! چرا ؟!!!

    خوشحال میشم دعوت منو قبول کنین، به وب بیاین و به سوال یا سوالها پاسخ بدین . ممنون
    موفق باشی
  • ناناز بانو
  • بهترین قالب را با سلیقه ی خودتان در وبلاگتان داشته باشید
    سلام دوست من
    مطالبت زیبا بود و مرسی از اینکه به وبلاگم سر زدی من وبلاگ های زیبا رو لینک می کنم امیدوارم تو هم من رو لینک کنی
    فعلا
    سلام

    موج حالام که فهمیده ساحل دستشو نمی گیره
    بازم نفس نفس می زنه
    چون به احساس و قلب خودش حترام قائله
    و اطمینان داره
    === تصحیح
    سلام گلم بیایی ها آپیدم
    خوب چییییییییییییییییییی بگید می تونین یه عالمه حرف در مورده وبم بگید بده خوبه گنده بیاین بگیدا باشه یا علی موفق باشید
    هااااااااااااااااااااااااااااای
    اره کاش منم میدونستم جز دل شکسته هیچ چیز نصیم نمیشه و کسی دستمو نمیگیره........کاش......................
    خیلی وب جالب و پر محتوایی دارین........مرسی از حضورتون..........بازم منتظرتنم............
    قشنگ بوووووووووووووووووووووووووووووووود
    سلام

    خوبی؟


    ترا من زهر شیرین خوانم ای عشق

    که نامی خوشتر از اینت ندانم

    وگر هر لحظه رنگی تازه گیری

    به غیر از زهر شیرینت نخوانم

    تو زهری زهر گرم سینه سوزی

    تو شیرینی که شور هستی از تست

    شراب جام خورشیدی که جان را

    نشاط از تو غم از تو مستی از تست

    به آسانی مرا از من ربودی

    درون کوره غم آزمودی


    دلت آخر به سرگردانیم سوخت

    نگاهم را به زیبایی گشودی

    بسی گفتند دل از عشق برگیر

    که نیرنگ است و افسون است و جادوست


    ولی ما دل به او بستیم و دیدیم

    که او زهر است اما نوشداروست

    چه غم دارم که این زهر تب آلود

    تنم را در جدایی می گدازد

    از آن شادم که هنگام درد

    غمی شیرین دلم را می نوازد

    اگر مرگم به نامردی نگیرد

    مرا مهر تو در دل جاودانی است

    وگر عمرم به ناکامی سراید

    ترا دارم که مرگم زندگی ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">