مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

سکوت خدا

شاید غزلی بگویم...
شاید غزلی بگویم دراین کوچه های تنگ دنیا
شاید از درددلی بگویم با خدای این دو دنیا
شاید روزگاری من هم سکوت خدا را بشنوم
شاید روزگاری من هم به آن آیین بگروم
شاید امشب شاید امروزو شایدم فردا نمی دانم
اما غزلی می گویم ...
غزلی می گویم که در آن وسعت ثانیه ها پیداست
غزلی می گویم که در آن ارزش انسانها به وفاست
که در آن هیچ کس تنها نیست همه چیز زیباست
در شعرم باران را به تصویر می کشم باد را به مهمانی می خوانم و خدا را
پادشاه قصرم می سازم
خاطره ها را در گوشه ای از تصویر می کشم
شاید آبی باشند نمی دانم ولی اکنون شعر من خیس شدست از باران خاطرات
.....و بوی کاه گل می آید از کلماتم بوی ده و روستا و خدا
  • ۹۰/۰۸/۱۴
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۵)

زیبا بود دوستم
و باران می بارد به حرمت کدامین یک از ما ؟ نمیدانیم ! و به راستی که خداوند با تمام جبروتش
ساری و جاریست.

انها(دشمنان)از فهمیدن تو می ترسند.از گاو که گنده تر نمیشوی می دوشنت و از اسب
که دونده تر نمیشوی سوارت میشوند و از خر که قوی تر نمیشوی بارت میکنند. انها از
فهمیدنتو میترسند.

سلام وب جالبی دارید
اگه میشه منو با اسم سما لینک کنید و بیایید بگید با چی لینکتون کنم
منتظرم
  • امیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
  • سلام عیـــــــــــــــــــــدت مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا رک
    وبلاگ زیبایی دارید ....
    خوشحال میشم بیایــــــــــــــــــــــــــــــی
    مرسی خیلی زیبا بود مشتاقانه منتظر دیدارتون هستم راستی عید رو هم تبریک میگم فعلا بای
    درود
    خیلی زیبا بود .ولی فکر نکنم خودتون نوشته باشین به شما نمیاد دوست دارم نوشته های خودتون باشه کم هم باشه ارزش داره موفق باشی . بای
    ==================
    شما لطف دارین
    وبلاگ خود را فقط با 6000 تومان به سایت تبدیل کنید:

    ❞ سوسا وب تولز ارزان ترین مرکز تبدیل وبلاگ به سایت در ایران ❝

    آره بخدا من با قاطعیت میگم که حوا بودن تاوان سختی داره
    کاش آدم بودم
    سلام دوست عزیز

    اومدم واسه تولدم دعوتت کنم

    خوشحال میشم تشریف بیاری

    24 آبان منتظر حضورت هستم

    masumeh-mm.blogfa.com
    به سرور ما سر بزنید . . .


    http://hamed000000.gigpa.com/yahoo/index.htm
    سلام وب خوبی داری هم زیباست و هم کامله

    به لینک زیر سر بزن دانلود کن خوشت میاد
    http://haajreza.blogfa.com/9007.aspx
    سلام
    آهنگ وبلاگتون خیلی زیباست و مطالبتون هم عالی
    موفق باشید
    خیلی عالی
    صبح زود بود ...
    گلدان هارا جابه جا کردم .
    احساس میکنم چیزی در من می جوشد یا
    بایستی چیزی از من بجوشد .
    دوست دارم نامه ای برایت بنویسم و
    در آن بگویم که دلم میخواهد
    به سویت بدوم وبرایت دست تکان دهم
    ..........
    ..........

    سلام....وب زیبایی داری.....بهت تبریک میگم...
  • آرزوهای رنگی
  • سلام.با تشکر ازاینکه به وبلاگم آمدید.مطالب وبلاگ شما هم خیلی خوب است موفق باشید.درموردسفارش نقاشی میتوانید عکس مورد نظرتان را به آدرس پست الکترونیک که در وبلاگ است بفرستیدومن بعد از دیدن عکس میتوانم نظرم را درمورد نقاشی آن ارسال کنم عکس باید کیفیت خوبی داشته باشد.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">