مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

پایان آبان

روزها چه زود می گذرند مثل عمر تمام آدمها

روزهای سختی را  در پیش خواهیم داشت

روزهای سرنوشت ساز ، روزهایی که تشخیص دادن مرد از نامرد ناممکن می گردد.روزهایی که حق همه مظلومان خورده می شود و صدای کسی در نمیاید.ظالمین روزگار با غرور می تازند گویی رخش آنها هرگز از پای نخواهد نشت .اما سرنوشت همه چیز را برایشان نوشته و چه تلخ است سرنوشتی که در انتظار این ظالمین می باشد.آه کودک یتیم آه زن بی سرپرست آه مردی که روی بازگشت به خانه و کاشانه خود را ندارد.سخترین لحظه برای مرد وقتی هست که دست خالی به خانه بر می گردد و کودک خردسالش از او می پرسد بابا برایم چه خریدی و پدر شرمگین بی جواب می ماند و مادر بغض می کندو از گوشه چشمش اشک جاری می شود گویی پدر شکسته می شود گویی کوهی از آوار بر روی پدر ریخته می شود .اینها درد جامعه امروزی ماست دردی که درمانش در دست شما مردم زجر کشیده است .

روزهای سختی را در پیش خواهیم داشت.

 

  • ۹۰/۰۸/۲۹
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۳)

همه اینهایی که گفتی سخته اما وقتی خونه ای داری که چشمهایی منتظرتن و فقط جسمت به سختی به سمت اون خونه میره هم خیلی سخته
سلام دوست عزیز
وبلاگ قشنگی داری
به سایت من هم یه سر بزن
منو با نام نرم افزار وبازی اصل لینک کن
بعد خبرم کن تا منم لینکت کنم
برای توسعه وبلاگ هر دومون
سلام وب زیبا و پرمحتوایی دارید خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنید
  • دختر خوشبخت
  • چه راحت نوشتیم بابا نان داد
    اما چه سخت بابا برای نان همه ی جوانیش را داد ....
    وبلاگ پر محتوایی داری
    موفق باشی
    سلام چه سخت می گذرد این دنیای بی وفا که ظالمان در آن جولان داده اند .امیدوارم که در دنیا خیر نبینند .
    ممنون که به من سر زدید
    سلام دوست عزیزم
    اومدم بازم من
    اومدم با دنیای من

    دنیای من بعد از تو نابوده

    بس کن برای رفتنت زوده

    باید بفهمی مرد این خونه

    تا پای جونش عــاشقــت بوده...
    منتظرت هستم ها

    حتما بیا و حتما هم نظرت رو بگو جیگرم
    ▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█
    ▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█
    ▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█
    ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
    ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
    ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█
    ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█سلام دوست خوبم
    ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█
    ▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█
    ▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█وبت عالی بود▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█
    ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█
    ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
    ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█منتظر حضور پرمهرت هستم
    ▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
    ▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█
    ▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██
    ▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█
    █▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█
    █▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█
    ▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█
    ▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████
    ▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
    ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
    ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
    ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
    ▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█
    ▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████
    ▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
    زیبا ....

    به منم سر....
    باران که می بارد ......دلم میخواهد روی زمین بنشینم و بوی خاک باران خورده را نوازش روحم کنم ...

    اینروزها عجیب دلتنگت شده ام ....گاه نگاه به گوشی ام میکنم گوئی خودم را گول میزنم که شاید تو نیز دلتنگ من شده باشی و افسوس..............

    مهربانی ات را که به تاراج برد و چشمهایت را که از من دزدید؟

    هیچ نمیخواهم تنها ......لحظه ای آنروزها را به من بازگردان
    سلام امید خوبی
    درد استخوان سوزیست
    سلام
    وقایع اتفاقیه
    در وبلاگ بنده نزدیک بوده یک عدد گور دسته جمعی(دور از جون)پیدا شود!!!
    آی اَم آپ



    روزای خیلی سختی خواهیم داشت
    با سلام و سپاس
    بهره بردم.ممنون.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">