مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا

آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا
بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا
نوشداروئی و بعد از مرگ سهراب آمدی
سنگدل این زودتر می خواستی حالا چرا
عمر ما را مهلت امروز و فردای تو نیست
من که یک امروز مهمان توام فردا چرا
نازنینا ما به ناز تو جوانی داده ایم
دیگر اکنون با جوانان نازکن با ما چرا
وه که با این عمرهای کوته بی اعتبار
اینهمه غافل شدن از چون منی شیدا چرا
شور فرهادم بپرسش سر به زیر افکنده بود
ای لب شیرین جواب تلخ سربالا چرا
ای شب هجران که یک دم در تو چشم من نخفت
اینقدر با بخت خواب آلود من لالا چرا
آسمان چون جمع مشتاقان پریشان می کند
در شگفتم من نمی پاشد ز هم دنیا چرا
در خزان هجر گل ای بلبل طبع حزین
خامشی شرط وفاداری بود غوغا چرا
شهریارا بی حبیب خود نمی کردی سفر
این سفر راه قیامت میروی تنها چرا

  • ۹۰/۰۹/۱۱
  • مسافر غریب

نظرات  (۸)

هیچ اندوهی به آن بزرگی نیست که برای همیشه باقی بماند..............دلاتون شاد و لباتون خندون╬♥═╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ ╬═♥╬ ╬♥═╬ zm1212.blogfa.com╬♥═╬ ╬♥═╬╬♥═╬دوست خوبم منتظر حضورتون هستم.
سلام
قشنگه
من بر این اعتقاد دارم :

اگر تنت را زندانی کنند اما افکارت در زندان آزاد باشد ،بهتر از آن است که تنت را آزاد بگذارند اما افکارت را زندانی کنند.

www.barayezaman.blogfa.com
  • http://xip.ir/NHzj
  • سلام دوست عزیزبا عضویت در سیستم افزایش بازدید جایگاه می تونی رتبه سایت یا وبلاگت را افزایش بدیو بازدید سایتت را به صورت رایگان بالا ببری
    سلام
    من عاشق این شعر هستم
    مخصوصا این بیت:
    بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا
    دوستــــــــــــــــــــــــــــــــــــــش دارم

    خدا رو میگما! سوئتفاهم نشه
    ممنون از شمـ ـا
  • باران ترکمن
  • افرین وبلاگتو ترکوندیا اهنگت بیستهههههههههههه
    وب خوبی داری دمت گرم عسیییییییییییییییییسم
    یه سر هم به من بزن.منتظرم! بووووووووووووووووووووس

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">