مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

کره زمین سنگین تر می شود یا سبک تر؟

دوستان گرامی مطلب این هفته ما یک سوال علمی می باشد

به نظر شما وزن کره زمین چه تغییری می کند؟کم می شود یا زیاد؟

کره زمین روز به روز سبک تر می شود یا سنگین تر؟

منتظر نظرات شما هستم .

  • ۹۰/۱۰/۱۰
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۱)

وبلاگ جالبی داری
ممنون که اومدی .
به دوستام اضافه شدی
هرجور راحتی اما من توحرفات مورد خصوصی ندیدم
سلام
بنظرم سنگینتر
اگه نظرم درست بود اونوقت علتش هم میگم
سلام خب جوابمون باید علمی باشه?
من جواب دقیق علمی ندارم اما ب نظرم سنگین تر میشه
غلط بودم شما بگین درست من ضایع نشم!!!!!!
خوشحال میشم سربزنی
تغییری نمیکنه
سلام عریرم
حالا سبک بشه یا سنگین چیش به من و تو میرسه
ما زندگیمونو بکنیم و به چیزس کار نداشته باشیم بهتره
ممنون از وبلاگ قشنگتون.. یاشیاسوز
o0o0o0o0om shak daram aslan taghir kone vazneshaaaa....
  • سعید عسرا
  • سلام،وبتون خیلی جالبه اگه مایل به تبادل لینک هستید،لطفا مارو با اسم (رپ گیلکی)لینک کنید و به ما بگید شمارو با چه اسمی بلینکیم.ممنون
    وزن زمین هیچ فرقی نمیکنه چون هر چیزی به وجود می آید از خود زمین است لطفا جواب را برایم ارسال کنید
    وزن زمین طبق قانون بقای جرم ثابت هستش.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">