مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

دل من یه روز به دریا زد و رفت

دل من یه روز به دریا زد و رفت
پشت پا به رسم دنیا زد و رفت
پاشنه کفش فرارو ورکشید
آستین همت و بالا زد و رفت
یه دفعه بچه شدو تنگ غروب
سنگ تو شیشه فردا زدو رفت
کاغذ گذشته ها رو پاره کرد
نامه فرداها رو تا زد و رفت
طفلکی تازگی آدم شده بود
به سرش هوای حوا زد و رفت
زنده ها خیلی براش کهنه بودن
خودشو تو مرده ها جا زد و رفت
هوای تازه دلش می خواست ولی
آخرش توی غبارا زد و رفت
دنبال کلید خوشبختی می گشت
خودشم قفلی رو قفلا زد و رفت

پی نوشت:این وب سایت تا اطلاع ثانوی بروز نمیشه

  • ۹۱/۰۵/۱۰
  • مسافر غریب

نظرات  (۷)

سلام مرسی از وب قشنگتون
فقط خاستم در مورد اسم وبتون نطری بدم
اویاق بزبان آذری بیدار هست...نمیدونم شما چرا نوشتین اویاق=بیداری
اگه خاستین بیشتر تحیق کنین
اویاق=بیدار
مرسی دوستم
مبادا لیله القدرت سرآید،
گنه بر نالم ام افزون تر آید

مبادا ماه تو پایان پذیرد
، ولی این بنده ات سامان نگیرد . . .

سلام
در این شبها پر نور التماس دعا دارم
وای خیلی قشنگ بود دوست داشتی به منم سر بزن
سلام مرسی از وبلاگ خوبت مطالبت به دردم خورد کلی سرگرم شدم تو وبت به وب منم سر بزن شاید بدردت بخوره و باعث بشه که همو لینک کنیم ممنون میشم اگه نظر بدی
وبلاگ زیبایی دارید خدا قوت در صورت تبادل لینک به نام صبا لینکم کنید بعد بهم بگید به چه نامی لینکتان کنم.
سلام عالیه....اگه وقت کردی به وب منم سر بزن...
چاپلین به دخترش نوشت:

تا وقتی قلب عریان کسیو ندیدی بدنت را عریان نکن

هرگز چشمانت

رابرای کسی که معنی نگاهت را نمی فهمد گریان مکن

قلبت را خالی نگاه دار

و اگر روزی خواستی کسی را در قلبت جای دهی

سعی کن فقط یک نفر باشد

و به او بگو :

تو را کمتر از خدا

و بیشتر از خودم دوست دارم.

زیرا به خدا اعتقاد و به تو نیاز دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">