مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

خیانت

اى فرهاد!

کوه کندن را بیخیال شو و بر گرد بدبخت!

این شب ها شیرینت با مجنون همخانه شده است...

  • ۹۱/۰۵/۱۸
  • مسافر غریب

نظرات  (۷)

واقعا
امییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید کجایی؟کی بهت خیانت کرده
دوست من دیگه نه شیرینی به فرهاد وفاداره نه فرهادی به شیرین وفا کرده دیگه وفاداری صداقت معرفت همه اینها دیگه باید تو قصه ها دنبالشون گشت
وب باحالی داری به ما هم سری بزن


سلام.خوشحال میشم به وب من بیاید.
سلام
به من سر بزن ممنون
خوشحال میشم
دلنوشته هامو بخون کار رخودمه
این قطعه هم تقدیم شما
=============

کاش بیگانه می شدیم با غرور

دور می شدیم از

کینه های پینه بسته در دل

کاش می آموختیم پاک کردن را

پاک کردن زنگار از آیینه عشق

کاش قسم نخورده بودیم

کاش قسم را هم،مثل سکوت

گناه نبود شکستنش

گفتم بشکن توبه ات

شکستی این شد

سکوتم را شکستم من

سهم من این شد که می بینی

درد ،،فرهاد،، از سکوتش نیست

خود می داند و موج بی رحم صخره ها
وفا گمشده انسانست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">