مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

تغییر منو اس ام اس htc به iPhone

  • ۹۱/۰۶/۱۹
  • مسافر غریب

نظرات  (۹)

سلام دوست گرامی

آیا میخوایی با کمترین هزینه و بدون درد سر سایت های فیلتر رو باز کنی و با سرعت بالا در اینترنت سیر کنی ؟

پس بدو بیا سایت ما
سایت ما این امکان رو برای تو فراهم کرده

فروش ویژه ی ساکس و وی پی ان پر سرعت با کمترین قیمت

.............................
انگشتانم لای ورق های دیوان حافظ میرود .../دستِ دلم میلرزد .../اما به خواجه می سپارم تا امید را از دلم نگیرد .../دلم میخواهد همیشه بگوید :/یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم مخور ...
  • ع.اسلامی/تریبون دانشجویی
  • اسم جذاب بلاگ به مطلبای فنی ش نمیاد


    "اعتراض دانشجویی با طعم نماز با درد دین...|شکلات های سوئیسی دیگر خوشمزه نیست"
    شب که می شود

    نبودن هایت را زیر بالشم می گذارم

    و شجاعت خود را زیر سوال می برم ...

    دوام می آورم تا فردا ؟؟؟
    گریستن یادم بده
    یادم بده چطور شنا کنم تمام چشمهات را
    سُر بخورم توی مردمک
    دست ببرم زیر پلک هات
    بگردم ببینم عشق کجاست.
    بعد صدای رادیو را روشن کنم:
    «به تیر مژگان مزنی تیرم چند».
    مادرت به عزات
    به خاکم بکش
    به باد
    هوس کردم که خودم را بدرم
    بغض ناگشوده را.
    گریستن یادم بده
    مردی که بلد نیست کجای تو آویزان است
    مردی که بلد نیست طوری حرف بزند
    که لب از لبت تکان نخورد
    مردی که بلد نیست چطور عاشقت شده است
    مردی که بلد را بلد نیست
    بی شعور مادرزاد.
    من توی مویرگ هات خانه کرده ام
    خانه کرده ام خانه ات خراب
    جای خون گریه آورده ام خانه ات خراب.
    مردی که دیگر شعر بلد نیست
    هذیان بلد نیست
    به آلتش نگاه می کند
    گویی به دور دست.
    ...
    تف به باد
    تف به دوردست
    تف به مردی که گریستن بلد نیست
    به مردی که نمی داند دوستت دارم را
    کجای تو بگذارد

    که آب از لبت تکان نخورد
    تکانم بده
    گریستن یادم بده
    دیر بجنبی
    دست گلم را به آب می دهم.
    گفتم خدایا همنشینم باش گفت: من مونس کسانی هستم که مرا یاد کنند!
    گفتم چه آسان به دست می آیی؟!
    گفت: پس آسان از دستم نده!
    گفتم خدایا همنشینم باش گفت: من مونس کسانی هستم که مرا یاد کنند!
    گفتم چه آسان به دست می آیی؟!
    گفت: پس آسان از دستم نده
    استاد سر کلاس گفت کسی خدا رو دیده؟ همه گفتند : . . . نه . . . !
    استاد گفت کسی صدای خدا را شنیده ؟ همه گفتند : . . . نه . . . !
    استاد گفت کسی خدا را لمس کرده؟ همه گفتند : . . . نه . . . !
    استاد گفت پس خدا وجود ندارد
    یکی از دانشجویان بلند شد و گفت :
    کسی عقل استاد را دیده ؟ همه گفتند : . . نه .. !
    دانشجو گفت کسی صدای عقل استاد را شنیده ؟ همه گفتند : . . نه . . !
    دانشجو گفت کسی عقل استاد را لمس کرده ؟ همه گفتند : . . نه . . !
    دانشجو گفت پس استاد عقل نداره !!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">