مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

من و تو

چند روز است کسی پشت پناهِ من و  توست

 

عاشق  سادگی  حرف  و   نگاهِ من و توست

 

باز گفتی که غم از جانب عشق است  ای    دوست

 

غربت  و  درد  از  بخت  سیاهِ من و  توست

 

و  تو  ای  دوست  بدان   بعد  خداحافظیت

 

دست خونریز اجل چشم به راهِ من و توست

  • ۹۱/۱۰/۱۲
  • مسافر غریب

نظرات  (۷)

سلام.
خوبی.
وبلاگ جالبی داری.

اِی آیـــیــنــه حـــل شـــده د ر آب تـــن تـو
اِی چــشـمـه پـیـوســتـه به د ریـــا بـدن تـو
موج ازپی مـوج آیـد وطـوفان پـی طـوفان
آن لــحــظــه ی مــوّاج بــه دریــا زدن تـو
دریاست که غرق شده درتویـا توکه غرقش
دریــاسـت شــنـا مـی کـنـد ایـن یـا بـدن تـو
اِی کـاش کـــه گــرداب بــپـوشـد بـدنـت را
یـا غــیــرت مــوجـی بـشـویـد پــیـرهـن تـو
دل را هــمـه عــمـر بــه دریــا زده بــودی
دریــاسـت کـه دل مـی زنـد ایـنـک به تن تـو

خوشحال میشم به منم سر بزنی.
به امید دیدار.
در حالی که تنهای تنها هستی دریچه های قلبت را بروی هیچکس نبند...
سلام
خجسته باد میلاد پرشکوه خاتم انبیا محمد مصطفی. و میلاد با سعادت ششمین اختر تابناک منظومه ولایت و تشیع حضرت امام جعفر صادق علیه السلام بر تمامی مسلمانان جهان و شمامبارک باد
  • الیاس(سلطان غم )
  • وقتی از من پرسیدی عشق چند بخشه؟


    یک بار دستم را بالا و پایین بردم و گفتم :


    یک بخش!!! ولی وقتی تو را شناختم فهمیدم


    عشق 3 بخشه:


    آتش تو را دیدن،


    شادی با تو بودن،


    اندوه بی تو ماندن


    سلام جالب بود اگه وقت کردی یه سری هم به من بزن خوشحال می شم موفق

    باشی

    منطزرتم یا حق..............
    اینقدر خودت رو نگیر … !
    اینقدر با تکبر و غرور با آدم حرف نزن … !
    وقتی کسی به تو ابراز علاقه کرد …
    فکر نکن که فوق العاده ای !!!
    شاید اون کم توقعه …
    اینا باعث میشن دلتنگ بشی
    .
    سلام دوست خوبم
    نمی دونم اون دوراهی که گفته بودی بهم چیه! ولی اینو می دونم شما با این احساس پاک و خوبی که داری حتما می تونی یک تصمیم درست بگیری و البته اگر هم من لایق باشم میتونم درخدمتتون باشم عزیزم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی