مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

از نظر شما کدوم گوشی بهتره؟


  • ۹۱/۱۰/۲۰
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۲)

هر دو خوبه
سلام.وبلاگت خیلی قشنگه.خوشحال میشم به وبلاگ من هم سر بزنی و نظر بدی.نظرت چیه که تبادل لینک کنیم?
به نظر من گلگسی مینی بگیر و سیستم عامل اون رو ارتقا بده
سلام برند إچ تی سی خیلی بهتر از ال جی هستش.هم از لحاظ آنتن دهی و هم بروز رسانی و پشتیبانی نرم افزاری. اما ایراداتی هم داره مثل قیمت گرون و عدم پشتیبانی از زبان فارسی چه تو منو چه تو تایپ (که با آپدیت سیستم عامل درست میشه ولی نه کامل).این مدل فکر کنم وایلدفایر باشه.پارسال ازین مدل داشتم.امکاناتش خوب بود مخصوصاً نمایشگرش اما سرعتش بعضی جاها کم میشد که اونم بخاطر حجم زیاد نرم افزارای من بود.فکر کنم پردازندش 600 مگاهرتزه.
تو مارک الجی معمولاً دوربین باکیفیت کم دیده میشه و مشخصات دوربین معمولاً واقعی نیستش اما إچ تی سی دوربین باکیفیتی داره.
نکته ی آخر اینکه الجی زیاد خوشدست نیست که این سلیقه ای هستش.
موفق باشید.
htc khili behtar az lg hast baba!
سلام
خوبی؟
وبلاگت قشنگ بود
به منم سر میزنی؟
نطرت در مورد تبادل لینک چیه؟
راستی اگه پنل ارسال پیامک هم خواستی در خدمتیم
سلام خوب معلومه ال جی بهتره
سلام ... ممنون از حضورتون در وبلاگم.

به نظر من htc بهتره .... موفق باشی
سلام!
خوبین؟
راستیتش کاشکی مدلشونو دقیق می نوشتین با کمی مشخصات
ولی همین دیجی کالا مقایسه اینام داره اگه اونجا مقایسه کنیدشون و نگاهی هم به نظرات و نقدو بررسی ها بندازین مفیده!
منم چند وقت پیش خیلی درگیر پیدا کردن یه گوشی خوب و توپ بودم که یه برند از سونی اریکسون گرفتم که واقعا خیلی راضیم ازش هم امکاناتش هم پردازنده ش و هم تاچ سونی اریکسون که بهتر از همه انواع گوشیاست!
اما اگه انتخابتون محدود به همین دوتا هستش فکر کنم htc بگیرین خیلی بهتر از lg باشه
حالا دقیق مدلشو نمیدونم فکر کنم والد فایر باشه از لحاظ پخش صوتی واینام خیلی بهتره فکر کنم
فقط دوتا ایراد که به نظرم میرسه اینه که :1شنیدم فارسی نصب نمیشه روشون اینو موقع خرید بپرسین و اینکه اگه خریدین باید مراقب باشین یکی از اشناهای ما htcگرفته بود 1.200 هم پولشو داده بود اما از دستش افتادو چون لوازمش پیدا نمیشد فاتحه...........
ولی بازفکر کنم بین ایندو htcبهتره از لحاظ کیفیت ساختشم فک کنم بالاتر از ال جی باشه
موفق باشین!
سلاام من گوشی htcرو دارم ازش راضیم حتی فونت فارسیم روش نصب کردم با 10000تومن
در کل گوشی خوبیه
basalam khedamateshoma doost va ham kare gerami webloge khili khoobi darid va vaghan honare weblog nevisi ra dar webloge shoma didam heydari hastam dar zamineye seo va web faaliat daram az shoma davat mikonam az akharin nemoone karam didan be amal namaieedva agar mayel boodid in site ra ba name
زنجیرچرخ
link konid va dar yeki az post haye site darghesmate nazarat addres link va kalameye made nazare khod ra benevisid
tashakor
هیچکدوم. فقط سیب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">