مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

مسافر من ...

میگن پُشت سر مسافر آب بریزی بر میگرده..

اشک که از آب زلال تره چرا مسافر من…..

بر نمی گرده…؟

  • ۹۱/۱۱/۱۷
  • مسافر غریب

نظرات  (۵)

آره واقعا راست میگیا
دوست داشتن را به خاطر بسپار تا آنگاه که میگویم دوستت دارم، نگویی واقعا!
سلام وبلاگت عالی به من هم یه سر بزن
می اندیشم که همسران...
یه همایشی برای زنها به اسم چگونه با همسر خود عاشقانه زندگی کنید برگزار شده بود

توی این همایش از خانومها سوال شد : چه کسانی عاشق همسرانشون هستند ؟

همه ی زنها دستاشون رو بالا بردن...

سوال بعدی این بود که : آخرین باری که به همسرتون گفتید عاشقش هستید کی بود؟

بعضی ها گفتن امروز ... بعضی ها گفتن دیروز... بعضی ها هم گفتند یادشون نمییاد

بعد ازشون خواستند که به همسرانشون اس ام اس بفرستند و بگن: همسر عزیزم من عاشقت هستم

همه اینکار رو کردند

ازشون دوباره درخواست کردند گوشیشون رو بدن به کناریشون تا جواب اس ام اس هایی که براشون اومد بود رو بلند بخونن

خوب یکسری از جواب اس ام اس ها رو براتون نوشتم

1. شما؟

2.اوه مادر بچه های من ، مریض شدی؟

3.عزیزم منم عاشقتم

4.حالا که چی ؟ بازم ماشین رو کجا کوبوندی؟
5.من منظورت رو متوجه نمی شم؟

6.باز دویاره چه دست گلی به آب دادی ؟ این سری دیگه نمی بخشمت

7. ؟؟!!
8. خوب برو سر اصل مطلب ، چقدر پول لازم داری؟
9.من دارم خواب می بینم ؟

10.اگه نگی این اس ام اس رو واقعا برای کی فرستادی قول میدم یکی این رو بکشم

11.ازت خواستم دیگه تو مشروب خوردن زیاده روی نکنی
منبع وبلاگ حق حیات
هیچوقت



شعار نداده ام



که



باید



به زور



لبخند زد!



بعضی وقت ها



باید



تا نهایت آرامش



گریست!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">