مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

خاتمی و ابطحی

به گزارش افکارنیوز، ابطحی این دید و بازدید و پاسخ خاتمی را در صفحه شخصی فیس بوکش اینگونه روایت می کند:
"تو دید وبازدید امروز عید آقای خاتمی، از بس شلوغ بود، فرصت kشستن برای ایشان نبود. یک لحظه که رفتم کنارش تا استراحتی بکند، و از شر سوالهای انتخاباتی در گوشی نجات پیدا کند و دیده بوسی متوقف شود.من خیلی جدی گفتم آقای خاتمی راستی، شما می آیید برا انتخابات یا نه؟ کلی خندیدیم. اینم یک عکس دیده نشده از اقای خاتمی که مربوط به امروز نیست"
 

  • ۹۲/۰۱/۱۸
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۱)

سلام. وبلاگ زیبایی دارین ..
وقت کردین به ما هم سری بزنید.. ممنون
مطلب جالب و مفیدی بود.
دوستانی که نیاز به دریافت خدمات مختلف در زمینه تحقیق و ترجمه اعم از ترجمه تخصصی به همه زبان های دنیا ، ترجمه مقاله، ترجمه آنلاین ، ویرایش مقالات ISI، مشاوره تخصصی پایان نامه ، تحقیقات و پژوهش‌های صنعتی و دانشگاهی، دوره های آموزشی تخصصی (مقاله‌نویسی، روش تحقیق، آمار کاربردی، آموزش‌های خاص) و.... دارند می توانند به سایت www.ariatranslate.com مراجعه کنند.
سلام بر دوست قدیمی
همچنان از دنبال کننده گان مطالب شما هستم
و مثل همیشه مطالب زیبا و جالبند


پاسخ:
پاسخ: مرسی

سلام ممنون که سرزدی .!
نگفتی وبم چی کم داره...!!
لینکت کردم تا کمبود وبم جبران بشه
راستی ، تو هم یادت نره..!
سلام وب جالبی داری خوشحال میشم سر بزنی
salam.webloge ziba va por mohtavayi darid
movafagh bashid
khoshhal misham be manam sar bezani
salam webe jaleb va bahali dari
mamnoon misham be manam sar bezani
bazdide nesbatan balai daram
khoshhal misham tabadole link konim
http://www.modeling1.tk/
page tabadole linke khodkar
http://www.modeling1.tk/extrapage/link
!!! Montazeram !!!
|khodet salamat va webet paydar bashe|
سلام...
وب جالبی داری...
من ی انجمن زدم ...
نیاز به عضو دارم...
خواهش میکنم بیا تو انجمن عضو شو...
مطمئن باش ضرر نمیکنی...
خدمات خوبی رو واسه کاربرا گذاشتم...
منتظرتم...
  • وبلاگی برتر
  • سلام امار وبلاگتو دیدم خیلی کمه کسی هم میاد تو وبت کمتر نظر میده.به سایت من بیا و نرم افزارهای افزایش بازدید و افزایش نظر رو دانلود کن و امار وبلاگتو تا روزی صدها هزار نفر و تعداد نظراتت رو واقعی بالا ببر با ورود به وبلاگ ادرس سایت اصلی ما هست
    به سایت ما بروید و در بخش تماس با ما اگر سوالی داشتی بپرس
    ادرس یاهو ای دی من
    ata.behdad
    اگر سوالی داری انلاینم بپرس اگرم نه نظر بزار

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">