مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

دلتنگی

نمیدانم در غروب این روزها چه رازی نهفته است ، که دلم حال ابری‌ترین روزهای

پاییز را دارد،اگر این روزها زیباترین‌روزهای بهار با گل سرخ و عطر اقاقی هم که باد ،

باز هم آن دلتنگی دوری توست که چون غمی سنگین بر دلم پنجه می‌کشد .

باز هم بعد از ظهر آدینه، آینه دلتنگی غریبی‌است .

دلم هوای به کنار تو بودن می‌کند ،دلم بهانه می‌گیرد ، هیچ چیز آرامم نمی‌کند،

صبر و قرار ار دلم می‌رود ، ناگاه به خودم می‌آیم می‌بینم که قطرات اشک تمام صورتم

را پوشانده است.

  • ۹۲/۰۳/۳۰
  • مسافر غریب

نظرات  (۲۲)

سلام
اگه قالبی رو دیدی که ازش خوشت اومده یا میخوای تو قالب وبلاگ خودت تغییراتی بدی بیا به من بگو تا برات اختصاصی کنم و هر جا عکساش و بقیه چیزاش رو که میخوای به میل خودت تغییر بدم [نیشخند] اونم مجانی راست میگما هر قالبی که بود چه بلاگفا چه رز بلاگ و چه ...
فقط بهم بگو برات انجام میدم
سلام وبلاگ زیبایی داری برای افزایش بازدید وبلاگت میتونی به آدرس زیر ثبتش کنی تا من و بقیه وبلاگ نویسها بتونیم هر روز بهت سر بزنیم ممنون
http://fabner11.mihanblog.com
ﺍﺯ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺷﻮ ﺑﻪ ﺑﻠَﮏ ﻟﯿﺴﺖ ﮔﻮﺷﯿﻢ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ
ﺩﺍﺩﻡ ﭼﻨﺪ ﻣﺎﻫﯽ ﻣﯿﮕﺬﺭﻩ…
ﺷﯿﺶ،ﻫﻔﺖ ﺗﺎ ﺍﺱ ﺩﺍﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﭼﻨﺪ ﻫﻔﺘﻪ ﺑﻌﺪ
ﺧﻮﻧﺪﻣﺸﻮﻥ .
ﺍﻭﻥ ﻣﻮﻗﻊ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﺶ ﻋﺎﺻﯽ ﺑﻮﺩﻡ. ﻭﺍﻗﻌﺎً ﺍﺫﯾﺖ
ﻣﯿﮑﺮﺩ .
ﯾﻪ ﺷﺐ ﺑﺎ ﯾﻪ ﺷﻤﺎﺭﻩ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺱ ﺩﺍﺩ ﺑﺮﺍ ﻫﻤﯿﻦ ﻧﺮﻓﺖ ﺗﻮ
ﺑﻠﮏ ﻟﯿﺴﺘﻢ
ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩﮐﻪ ﺍﮔﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺱ ﻧﺪﻡ ﺑﻬﺖ،ﯾﻪ
ﭼﯿﺰﯼ ﺑﮕﻮ.
... ﺑﺪﻭﻥ ﻣﻌﻄﻠﯽ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩﻡ ﻭ ﻫﻤﻮﻥ ﭼﯿﺰﯼ ﺭﻭ ﮐﻪ
ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ
ﺑﺮﺍﺵ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩﻡ ﭼﻮﻥ ﻭﺍﻗﻌﺎً ﺩﯾﮕﻪ ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺳﺘﻢ
ﺍﺱ . ﺍﻡ .ﺍﺳﺎﺷﻮ ﺑﺒﯿﻨﻢ.
ﺩﯾﮕﻪ ﺍﺱ ﻧﺪﺍﺩ
ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﻢ ﺍﺻﻼً ﭼﯽ ﺷﺪ ﮐﻪ ﺍﯾﻨﻄﻮﺭ ﺷﺪ . ﺩﯾﮕﻪ ﺳﺮﺍﻏﻤﻮ
ﻧﮕﺮﻓﺖ
ﺍﻧﮕﺎﺭ ﻧﻪ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﮐﻪ ﻣﻦ “ ﻫﺴﺘﻢ”
ﺑﻪ ﻫﺮﺣﺎﻝ ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﯼ
ﺍﺱ . ﺍﻡ .ﺍﺱ ﻫﺎﺵ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ .
ﺍﮔﻪ ﺍﻻﻥ ﺍﯾﻨﺎﺭﻭ ﻣﯿﺨﻮﻧﯽ، ﺍﺯﺕ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﮐﻪ ﯾﻪ ﺷﺎﻧﺲ
ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻬﻢ ﺑﺪﯼ . ﻗﻮﻝ ﻣﯿﺪﻡ ﺑﭽﻪ ﯼ ﺧﻮﺑﯽ ﺑﺸﻢ !
ﻫﻢ ﺗﻮ ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ ﻫﺎ ﺷﺮﮐﺖ ﮐﻨﻢ
ﻫﻢ ﺁﻫﻨگ ﭙـﯿﺸﻮﺍﺯ ﺩﺍﻍ ﻫﻔﺘﻪ ﺭﻭ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﻨﻢ ﻭ ﺣﺘﯽ ﺑﺎ
ﺷﺎﺭﮊ ۱۶۸۶۵۰ﺭﯾﺎﻝ، ﺑﺮﻧﺪﻩ ۱۰۰ ﺗﻮﻣﻦ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﻫﺪﯾﻪ
ﺩﺍﺧﻞ ﺷﺒﮑﻪ ﺷﻢ ..!
ﺍﯾﺮﺍﻧﺴﻞ ﺩﻭﺳِﺖ ﺩﺍﺭﻡ
زخمی در پهلویـم است..
روزگار نمک ـ ـ می پاشــد..
و مـن به خــود می پیچـــــم..
و همه فــــکر می کنند می رقـــصم..

وب زیبایی داری عسیسم
به منم بسر
منتظرممممممممم
خدایا لج نکن...



قبول کن حق با شیطان بود !



آدمیان قابل پرستش نیستند
هـــیــــــــــــــ روزگــــــــــــــــــــــــــــــــــــار

مــنـــ بــهـ درکـــــــــــــــــــــــــــــ

خــودتـــــــــــــــــــــ خــســتــهـ نـــشــدیـــ


از دیــدنــ تـــصـویـــر تــــکــراریــهـ درد کـــشـیـدنـــ مـــنــــ


اغلب وقتی امیدت رو ازدست میدی و فکرمیکنی که این آخر خطه، خدا از بالا بهت لبخندی میزنه و میگه: آرام باش عزیزم، این فقط یک پیچه، نه پایان...
سلام

وبلاگت خیلی خوب بود از مطالب شما استفاده کردم . اگر ممکنه هر وقت بروز شدی خبرم کن که دوباره به شما سر بزنم ...

اگر دوست داشتی تبادل لینک کنیم من رو با عنوان دنیای کد و ترفند اپراتورهای همراه لینک کن و خبر بده تا شما رو هم لینک کنم.
با سلام و خسته نباشید
من وبلاگ شما رو دیدم
اگه مایل به گسترش کارتون بودین خوشحال میشم در زمبنه طراحی و ساخت سایت،بنر،هدر،لوگو و .... کمکتون کنم...
تمامی خدمات عبارت است از:
طراح حرفه ی وب و گرافیک,طراحی لوگو,طراحی بنر,طراحی کارت ویزیت,طراحی هدر,طراحی سایت,طراحی کاور,طراحی بنر فلش
http://www.proma-design.ir
سلام دوست گلم وب قشنگی داری خوشم اومد ی سری به وبمون بزن منتظرتیم بیایی
سلام وبلاگت خیلی بدو زشت!! [نیشخند] نه بابا ناراحت نشو شوخیدم وبلاگت خیلی هم قشنگ منتظر پستای بعدیت هستم
من اومدم به وبلاگت اگه میشه تو هم از وبلاگ من دیدن کن
خیلی بدی اگه دیدن نکنی [تشویش] ممنون میشم اگه منو با اسم اخبار روز ایران و جهان لینک کنی
اگه لینک کردی بهم خبر بده تا حتمان لینکت کنم.مرسی
  • پرسپولیسی
  • شیک ترین وبلاگ طرفداران پرسپولیس
    زود باش بیا تبادل لینک هم می کنیم
    حرف دلم منو زدین.
    ممنون از مطالب دلنشین و اهنگ زیباتون.
    سلام من حدیثم خوشحال میشم ب وبم سر بزنی
    مطلباش حرفه دله...اما یه پست ثابت دارم که نوشتم حتما بخونینش.
    خوشحال میشم نظرتو راجبش بگی و خیلی خیلی خوشحال میشم از همه دوستات بخوای تا نظرشونو بدن.
    خبرشو بهم بده ک سر زدی یانه!!!!!
    مرسی
    زیبا بود
    نخواهم اندیشید
    به تو...
    اندیشه غریبه است
    و تو آشنایی...

    آهای آشنای ناشناس!
    بگذار
    آینه قلبم پر شود از تو...
    ممنون که سر زدی.اما برای پست ثابتم نظر بذار برام مهمه...
    همون که نوشتم حتما بخونینش!
    سلام !
    موفق باشید .
    سال ها بود که در قفس زندانی بودم
    حالا...
    در قفس را هم که باز بگذاری
    دیگر خیال پریدن ندارم
    اهلی شده ام
    پرواز را از یاد برده ام...

    "نوشته:بهناز"
    با سلام به ماهم یه سری بزن
    سلام. وبلاگ زیبایی دارید .
    موفق باشی .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">