مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

درد من تنهایی نیست

درد من تنهایی نیست؛ بلکه مرگ ملتی است که گدایی را قناعت؛ بی عرضگی را صبر و با تبسمی بر لب این حماقت را حکمت خداوند می نامند.

گاندی

  • ۹۲/۰۴/۱۲
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۵)

سلام عزیزم
وبلاگ جالبی داری
خوشحال میشم بهم سر بزنی گللللللللمممم
امیدوارم در تمام مراحل زندگیت موفق باشی
فدای تووووووووو
بای
من در قفس هستم...
میله ها در درون من است...
سلام .پس کم لطفی از جانب من بوده .
سلام من تازه وبلاگ درستیدم لطفا بهم سر بزنید اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم
  • الکترو نوین
  • این لینک عکس اولین گوشی نامرئی دنیاس!!! جالبه حتما ببینیدش...
  • منم کشاورز
  • سلام
    جالب بود

    مرسی

    موفق باشید
    به خدا گفتم بیا جهانو قسمت کنیم !
    گفتم : آسمون مال من ، ابراش مال تو !
    دریا مال من ، موجاش مال تو !
    ماه مال من ، خورشید مال تو !
    خدا خنده ای کرد و گفت :
    تو بندگی کن ، همش مال تو … حتی من !!!
  • ×بــغــض هــای نــیــمــه شــب×
  • وای باران شیشه پنجره را باران شست

    از دل من اما چه کسی نقش تو را خواهد شست

    =========================



    این ای دیمه www.yeki12o0n3@yahoo.com
    اگه سوال یا مشکلی در زمینه وب نویسی داشتی در خدمتم

    قــالــب .لــوگــو و... هـر چـی کـه بـخـوای
    موفق باشی
    سلام یه مشکل
    وقتی توی وبم کد آمارگیر میزارم ثبتش هم میکنم چرا توی امکانات وبم نمایش داده نمیشه؟؟؟؟؟
    سلام ممنون از توضیحتون اما اینجوری نمیشه دوباره امتحان میکنم
    راستی فکر میکنید بتونید به آرتمیس کوچولو رای بدید تو وبم توضیح داده بودم
    اگه رای بدید خیلی لطف میکنید
    یا به دوستانتون بگید امکانش هست آیا؟؟؟؟
    پیشاپیش ماه رمضونتون مبارک
    ....................................
    نظریه فلسفی غضنفر درباره روزه:
    انسان در این دنیا مسافری بیش نیست
    و روزه بر مسافر واجب نیست


    ترس عامل اصلی اسارت ملت هاست

    (راسل)
    eyval
    hal kardam
    سلام

    برام دعا کن

    ارامشم بد جوری بهم ریخته

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">