مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

لیلی و مجنون

گویند:روزی مجنون از مسجدی میگذشت،شیخی نماز میخواند،مجنون بر سر سجاده ی شیخ پا گذاشت،فریاد شیخ بلند شد که چرا بین من و خدایم فاصله انداختی!مجنون گفت:من عاشق لیلی ام تو را ندیدم،تو که عاشق خدایی چگونه مرا دیدی؟!.


  • ۹۲/۰۵/۰۳
  • مسافر غریب

نظرات  (۹)

سلام مایل به تبادل لینک با وبلاگ شما هستم لطفا به این آدرس مراجعه کنید
http://p30dls.ir/links
تبادل کاملا رایگان و اتوماتیک است
  • فروشگاه آنلاین
  • سلام.وبلاگ خیلی قشنگی داری.به وبلاگ ما هم سر بزن.ممنون.
    niazshop2013.blogfa.com
    حالا که پیرشده ام به من می گویی:
    جوانیت را به پای من نریز؟....."
    خدای مهربانم !

    از امروز تمامی مشکلاتم را با مداد و نعمتهایم را با خودکار می نویسم !

    می دانم که مشکلاتم را با پاک کن مهربانیت پاک خواهی کرد . . .
    نیمه شب است،

    چشم به ماه میدوزم،

    به ستاره ها،

    به پاکیشان غبطه میخورم،

    به صداقتشان


    نگاهم میکنند،

    چشمک میزنندو مرا فرامیخوانند


    پرواز میکنم،

    به آسمان

    و باز وقتی به خودم می آیم

    کنار پنجره نشسته ام


    کاش امشب از آسمان باز نمیگشتم.
    ماه برکت زِ آسمان می آید
    صوت خوش قرآن و اذان می آید
    تبریک به مؤمنینِ عاشق پیشه
    تبریک،بهار رمضان می آید
    التماس دعای
    امشب این دل یاد مولا می کند

    لیلة القـدر است و احیا می کند

    بشنو ای گـوش دلها بی صدا

    نغمه ی فـزت و رب الکعبه را . . .

    التماس دعا!
    سلام دوست عزیز به همکاریتون نیاز دارم آرتمیس کوچولوی ما تو مسابقه شرکت کرده وبه مهربونی شما نیاز داره میشه خواهش کنم بهش رای بدید برای رای دادن بهش فقط کافیه عدد220 رو به شماره 20008080200 پیامک کنید
    با هر خط میشه یه بار رای داد یه خواهش بزرگتر لطفا در صورت امکان با چند تا خط بفرستید
    لطفا به کسایی که میشناسید هم بگید که بهش رای بدن اگه اینکارو بکنید واقعا ممنون میشم
    امید که بتونم محبتتونو جبران کنم دلتون میاد بهش رای ندید؟؟ تا 18 مرداد برای رای دادن وقت هست
  • مریـــــــــــــم
  • عجب جوابشو داد
    حال کردم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">