مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

یه دوست واقعی


دلم نه عشق میخواهد نه دروغ های قشنگ نه ادعاهای بزرگ نه بزرگ های پرادعا دلم یک
فنجان قهوه داغ میخواهد و یک دوست که بشود با او حرف زد و بعد پشیمان نشد

  • ۹۲/۱۰/۲۴
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۸)

  • هواداران سیاوش قمیشی و امین تتلو
  • سلام وب قشنگی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی ...اگه دوست داشتی لینکم کن
    به سراغ من که می ایید
    نرم واهسته بیایید
    مبادا ترک بردارد
    چینی نازک تنهایی من
    به وبلاگه منم بیا نظر یادت نره
    سلام دوست عزیز یه سری به من برن لفطن :-)
    رسول اکرم(ص) هر که یک مرتبه بر من صلوات فرستد، آن دو ملکی که حافظ اویند، ‌تا سه روز،‌ هیچ گناهی برای او نمی نویسند.

    به امید خدا میخوایم تا 17 ربیع الاول که میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) هست یه طرح ختم صلوات داشته باشیم
    اگر تمایل دارید در این طرح شرکت کنید تعداد صلوات هایی که میفرستید رو بگید
    با تشکر
    التماس دعا
    سلام


    من کد اون موزیک قدیمی رو می خوام واسای وبلاگم اگر ممکنه لطفا

    پاسخ:
    پاسخ: ندارم
    دوست گرامی پیدا کردم ممنون
    سلام
    وبلاگت واقعا عالیه قالبت دیگه حرف نداره
    میشه ازت خواهش کنم
    بیای وبلاگم پست اولمو ببینی و انجام بدی
    انصاف نیست من بیام اما تو نیای
    خوشبختی نگاه خداست....دعا میکنم برایتان ..که خداوند هرگز ار تو چشم برندارد....


    وبت خیلی قشنگه یه سر بزن
    سلام دوست خوشگلم
    چه وبلاگ نازی داری
    میتونم یه خواهش دوستانه ازت کنم یه
    لحظه بیای وبلاگم پست اولمو بخونی
    و انجام بدی
    میخوام معرفتتو بهم نشون بدیا
    سلام دوست مهربونم
    چه وبلاگ نازی داری
    میتونم یه خواهش دوستانه ازت کنم یه
    لحظه بیای وبلاگم پست اولمو بخونی
    و انجام بدی
    میخوام معرفتتو بهم نشون بدیا
  • رهـــــ ــــا
  • گاهـــــــــــــی آنچنان مزخرف می شــــــوم
    که برای دیگـــــــــران قابل درک نیستـــم…
    حتی عزیــــــــــزترین کســــانـــــم را از خــــــــــــودم می رانم
    اما در آن لحظه در دلــــــــــم آرزو دارم بگـــــــــویند:
    ” می دانم دســــــت خودت نیست، درکــــــــت می کنم ”

    salam azizam vebe nice dri
    pishe manam miay
    ????????????
  • سوده(نگاهی دوباره)
  • سلام
    منم دلم همینو میخواد
    دوستی که بشه باهاش حرف زد و پشیمون نشد... کمیابه واقعا
    دریغ و صد افسوس که تا این زمان ندانستم/که کیمیای سعادت رفیق بود رفیق
    سلام علیکم خدا حفظتان کنه.
    با موضوع من خدا را میخواهم!!! به روز شدیم
    http://andishenaab.blogfa.com/post/19
    چــِـقــَـدر دآغـ بـــــــود ...

    ســَـر مـیـــــزِ شــــــآمــ بــــهـ یـــآدَتـــ مــــیــ اُفـتــــــَـــمــ !

    بــُـغـضـــ مــــیــکــُــنــَـــمــ !

    اَشــــــکــ دَر چــِــشـمـــــآنـــَـمــ حــَـلقــــهــ مــیـــزَنـــــَــد!

    هــَـمـــــــهــ بــــآ تــعـــَـجــُــبـــ نــِـگــــآهــَمــ مــیـــ کــُـنــَـنــــــــد ...

    لــَـبـخـــَـنـد مـیـــــزَنــــَــمــ و مـــیــ گــــــویـــَـــمـــ :


    چــِــقـــَـدر دآغـــ بــــــــــود ...!!!
    سقوط ، از طبقه ی سوم همانقدر درد آور است

    که سقوط از طبقه ی صدم!

    اگر قرار است سقوط کنم،

    بگذار از جایی بلند باشد. نه پَست…

    پائولو کوئلیو
    جالب بود
    به ما هم سر بزن خوشحال میشیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">