مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

گمشده

یک نفر نیست بپرسد از من

که تو از پنجره عشق چه ها می خواهی؟

صبح تا نیمه شب منتظری

همه جا می نگری

گاه با ماه سخن می گویی

گاه با رهگذران،خبر گمشده ای می جویی !

راستی گمشده ات کیست؟کجاست؟

صدفی در دریا است؟

نوری از روزنه فرداهاست

یا بهاری است که از روز ازل پنهان است؟

  • ۹۳/۰۱/۳۱
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۵)

عالیه به من سر بزن
سلام
با اجازه از پست ثابت کپی کردم ..
ممنون...
این شعر از خودتون بود ...؟
مــی گوینـد ضعـیــــف شـده ای...
می گـویم سنـگــینی درسـهــــــایم اسـت...
نمیدانند سـنگـینی درسهاییسـت کـه...
از دنــیـا و آدمهـایــش گرفته ام..
سلام.خوب هستین.وبلاگ جالبی دارین.
سلام.خوب هستین.وبلاگ جالبی دارین.
باز هم زمونه پاشو گذاشته رو گلوم وداره فشار میده اما نگران نباشید من عادت دارم چیزیم نمیشه.



یاد آوری
یاد بگیر ، قدر هر چیزی را که داری بدانی،



قبل از آنکه روزگار به تو یادآوری کند که:



می بایست قدر چیزی را که داشتی، میدانستی
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
______________&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&&
&&&&&&&______&&&____&&&
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
_____&&&______&&&_____&&&&&&&&&________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
&&&&&&&&&&&&&&&____________&&&_________&&&
_______________________________&&&________&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&&
______________________________&&&&&&&&&&&&

&&&
&&&______&&&&&______&&&&&&&
&&&______&&__&&_____&&&&&&&
&&&&&&&&&&&&&_____ &&&
__________&&&________&&&
__________&&&________&&&&&&&
____&&____&&&_______&&&&&&&
____________&&&
______________&&&
_______________&&&&

آپم
  • ☜خـــانــــوم خـــانــــومـــا☞
  • سلام

    امکانش هست به وبلاگم بیاید و رای بدید؟
    سلام مسافر غریب ...چقدر کم پست میزاری..وسررررررررررررر نمیزنی
    سلام.
    وبت نازه.
    عزیزم من 19 اردیبهشت تولد برادرمه ی وب زدم میشه خواهش کنم بیای اونجا و بهش تولدشو تبریک بگی لطفا؟؟؟
    جبران میکنم قربونت بای.
    سلام دوست عزیز
    واقعا وبلاگ قشنگ و زیبایی داری.امیدوارم هر روز بهتر از دیروزش بشه
    من اومدم به وبلاگت اگه میشه تو هم از مغازه من دیدن کن
    خیلی بدی اگه دیدن نکنی [گریه]
    ممنون میشم یه khariD کوشوووولووو هم بکنی! کوشولوها!
    http://yect.com/1jPT
    زندگی رویا نیست، زندگی زیباییست

    می توان بر درختی تهی از بار، زدن پیوندی

    می توان در دل این مزرعه ی خشک و تهی بذری ریخت

    می توان از میان فاصله ها را برداشت

    دل من با دل تو

    هر دو بیزار از این فاصله هاست!



    "حمید مصدق"
  • منتظر(خلوتی با خویشتن)
  • سلام!
    مسافر قدیمی وبلاگ ما....!
    خوبین؟
    بسیار زیبا بودن همه اشعار!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">