مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

با دلم چه آرزوها میکردم

با دلم چه آرزوها میکردم...با دلم که همیشه هوای دل تو را داشت...

با دلم چه آرزو ها میکردم....دلم که با وجود دل تو دل داده بود....

من با آرزوهایم زندگی خواهم کرد....

من با آرزو هایم به تو خواهم رسید...

 

  • ۹۳/۰۳/۰۵
  • مسافر غریب

نظرات  (۱۲)

یـــک نفــــر رامیخـــــواهم ،
محــــکم بزند در گوشــــــــــم ،
بــــی هیچ دلــیلــــی .. .
فقــــط بشکـــــند اینــــ
بـــغض لعــنتـــــی را . . .
سلام
خواهش میکنم
نظر لطف شماست
نوشته های خودمه
مرسی
نوشته های من حقایق زندگی منن
ارام بگیر دلم.....
تنگ نشو برایش...
مگر نشنیدی جمله ی اخرش را ...!!
"چیزی بینمان نبوده"!
آره
حقیقته
مرسی
شب شما هم بخیر
نگاه ...

بهترین زبان دنیاست...!

نگاهم کن

وقتی حواسم نیست...نگاهم کن.!!
ایمان بدون عشق شما را متعصب, وظیفه بدون عشق شما را بداخلاق,
قدرت بدون عشق شما را خشن, عدالت بدون عشق شما را سخت, و زندگی بدون عشق شما را بیمار می کند.


جبران خلیل جبران
تلخ میگذرد
این روزها
که قراراست
ازاو......
برای دلم
یک انسان
معمولی بسازم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">