مسافر غریب

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

من نشانی از تو ندارم،اما نشانی‌ام را
برای تو می‌نویسم در عصرهای انتظار،
به حوالی بی کسی قدم بگذار!
خیابان غربت را پیدا کن،
وارد کوچه پس کوچه‌های تنهایی شو!
کلبه‌ی غریبی‌ام راپیدا کن،
کنار بید مجنون خزان زده و کنار مرداب آرزوهای رنگی‌‌ام،
در کلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو!
حریر غمش ‌را کنار بزن! مرا خواهی دید با بغضی کویری که غرق انتظار است،
پشت دیوار دردهایم نشسته‌ام...
"به اندازه تمام انتظارها بی‌قرارت هستم.
اینجا زمین است مردمانش رسم عجیبی دارند اینجا وقتی گم می شوی به جای اینکه دنبالت بگردند فراموشت می کنند .

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
پیوندها

فردا

امشب دلم میخواد تا فردا مِی بنوشم من

زیباترینِ جامه هایم را بپوشم من

با شوقِ بی حد ، باغچه هامونو صفا دادم

امشب تا می شد گل تو گلدونها جا دادم


از خونه ی ما نا امیدیها سفر کرده

گویا دعاهای منِ خسته اثر کرده

من لحظه ها را می شمارم تا رسد فردا

آن لحظه ی خوبِ در آغوشت کشیدنها


بعد از جدائیها ، آن بی وفائیها

فردا تو می آیی ، فردا تو می آیی

بعد از گسستنها ، آن دل شکستنها

فردا تو می آیی ، فردا تو می آیی


شعر از : جهانبخش پازوکی
  • ۹۳/۰۳/۰۸
  • مسافر غریب

نظرات  (۴)

خوشم با شمیم بهاری که نیست

غباری که هست و سواری که نیست

به دنبال این ردّ خون آمدم

پی دانه های اناری که نیست

مگردید بیهوده ای همرهان

به دنبال آیینه داری که نیست

به کف سنگ دارم ولی می دوم

پی شیشه های قطاری که نیست

تهمتن منم تیر گز می زنم

به چشمان اسفندیاری که نیست

دو فصل است تقویم دلتنگی ام

خزانی که هست و بهاری که نیست ...

سعید بیابانکی
شلام ... خوفم ...
آره شوهرمم همینو میگه میرسی سعی میکنم آروم باشم یه دخمل خوووب
هه هه قول نمیدماااا ...
بخاطر اینه که شوهرم فرشتست واقعن شانس اوردم
هوووم :-) خخخخخخخ اونم شانس اورده چون خیلی نانازم ههه
وبت قشنگه بهم سر بزن خوووو آفلین
سلام حوبی وب قشنگی داری..منتظرم
  • مهندس احمدی
  • سلام مطلب جالبی بود خوشحال می شوم به ما هم سری بزنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">